Insulina

1. Data: 2007-07-12 12:18:30

Temat: Insulina
Od: "smutna" <s...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy człowiek zdrowy może się zabić przy pomocy insuliny? Dajmy na to jakby
sobie wstrzyknąć cały pen rapidu???

2. Data: 2007-07-12 17:11:16

Temat: Re: Insulina
Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to nasz wspaniały rząd wpędził Cię w depresje ? :(
Nie daj się!

Domik

3. Data: 2007-07-12 17:14:30

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smutna" <s...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy człowiek zdrowy może się zabić przy pomocy insuliny? Dajmy na to
> jakby sobie wstrzykn?ć cały pen rapidu???

Zdrowy człowiek nie ma potrzeby popełniać samobójstwa!!! W sytuacji
prowadzącej do tego czynu nie jest w swoim normalnym "trybie" i
potrzebna jest tej osobie pomoc.
Jeśli znasz taką osobę, to warto skłonić ja do przyjęcia takiej
pomocy!!!

4. Data: 2007-07-13 13:20:52

Od: h...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 14:18, "smutna" <s...@p...beztego.onet.pl> wrote:
> Czy człowiek zdrowy może się zabić przy pomocy insuliny? Dajmy na to jakby
> sobie wstrzyknąć cały pen rapidu???

proponuje odwiedzic gabinet lekarski na literke P...
kazdy organizm reaguje inaczej.. ogolnie rzec biorac przedawkowanie
insulina( chociazby innego leku) moze prowadzic do zgonu

Zawroty głowy u 2,5 letniego dziecka
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
Proszę o interpretację wyniku EEG
kolonoskopia wirtualna