drżenie powieki

1. Data: 2007-07-11 17:43:38

Temat: drżenie powieki
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym może być spowodowane drżenie dolnej powieki? Pojawiło się dwa dni
temu i od tamtej pory się nasila. Wiek: 28. Stawiam na niedobór
minerałów, ale chciałbym znać Waszą opinię.

Do Jurka: w przypadku wysłania odpowiedzi na mojego posta warunkiem
pozostawienia Ciebie poza KF jest dołączenie linka do Twojego zdjęcia z
wyjaśnieniem, czemu w Twoim przypadku dieta optymalna się nie sprawdza.

Pozdrawiam!

2. Data: 2007-07-11 18:15:30

Temat: Re: drżenie powieki
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozostawienia Ciebie poza KF jest dołączenie linka do Twojego zdjęcia z
> wyjaśnieniem, czemu w Twoim przypadku dieta optymalna się nie sprawdza.

Warunki to Ty możesz stawiać podobnym do siebie...:)))
Dieta optymalna nigdy nie sprawdza się na tych, którzy ją nie stosują.... i
na głupcach...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-11 18:39:56

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostawienia Ciebie poza KF jest dołączenie linka do Twojego zdjęcia z
> wyjaśnieniem, czemu w Twoim przypadku dieta optymalna się nie sprawdza.

Niedobór magnezu może powodować takie objawy.

Pozdrawiam,
Marcin

4. Data: 2007-07-11 18:44:55

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedobór magnezu może powodować takie objawy.

To by się zgadzało, bo dużo kawy piję. THX.

Pozdrawiam!

5. Data: 2007-07-11 21:09:25

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dieta optymalna nigdy nie sprawdza się na tych, którzy ją nie
> stosują.... i na głupcach...:)))

A! Więc już wiem, czemu taki Apollo z Ciebie!

> Pozdrawiam Jurek M.

Wzajemnie. A teraz za rączkę idziemy do KF.

6. Data: 2007-07-11 21:59:44

Od: "alina " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> pozostawienia Ciebie poza KF jest dołączenie linka do Twojego zdjęcia z
> wyjaśnieniem, czemu w Twoim przypadku dieta optymalna się nie sprawdza.

Zgadza się ! Tylko i wyłącznie niedobór magnezu .
Zaaplikuj sobie dawki XXL przez kilka dni , przejdzie .

7. Data: 2007-07-12 08:09:38

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregierz.com> szukaj wiadomości tego autora

> Wzajemnie. A teraz za rączkę idziemy do KF.

Obsikaj go jeszcze!

zyga
--
warning!
http://zarzecki.com

8. Data: 2007-07-12 11:57:41

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregierz.com> napisał w
wiadomości news:f74nt2$nt5$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Obsikaj go jeszcze!

I z kopa, i z kopa !

9. Data: 2007-07-12 16:58:45

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:
> Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dieta optymalna nigdy nie sprawdza się na tych, którzy ją nie
> stosują

Którzy JEJ nie stosują, a nie "ją".
Co do merytoryki - bez komentarza.
Teli.

10. Data: 2007-07-12 18:25:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f75mt8$4uo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Którzy JEJ nie stosują, a nie "ją".
> Co do merytoryki - bez komentarza.
> Teli.
Jak nie można dokopać merytorycznie, to błędem językowym....cała księżniczka
od siedmiu boleści, oj przepraszam....Telimena...:))). Poprawnie teraz?
Pozdrawiam Jurek M.

Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...
zawał serca a załamek Q
neurolog we Wrocławiu
niskie ciśnienie
Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc