Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.

Data: 2003-09-02 09:14:31
Temat: Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "izela" <i...@o...pl>

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości
news:bj1jlk$pl5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałam się dowiedzieć dlaczego niektórzy grupowicze używają takich a nie
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do
> ukrycia?
wiataj
Mam wrazenie, ze sie czepiasz...
Mnie podoba sie tak jak jest, i dobrze wiem, ze gdybym nawet codziennie nick
zmieniala- pozostane soba- przez co czujne oko zawsze mnie rozpozna;-)
Tutaj jest jednak kilka spraw ktore musisz wziasc pod uwage:
1. Probowalas zalozyc konto ze swoim imieniem i pierwsza litera nazwiska w
popularnym jakims portalu? Nie jestes jedyna Edyta, tak jak i moje imie nie
jest jedyne.. Zmusza nas to do ciaglych poszukiwan, by przestac byc jednym z
1000, a stac sie wlasnie tym- kim jestesmy.
2.Porzadek. Dzieki temu, gdy post podpisuje eTata, lub xRobak, wiem czyj
jest i nie musze sprawdzac czy Kazik Grzegrzolkiewicz to ten,, ktorego
pomysly mi sie podobaja, a ktory nie jest jedynym Kazikiem..
3.Dobor najprostszego slowa, znaku graficznego, koloru- zawsze w jakis
sposob okresla jacy jestesmy.. Kazdy ten nick jest wizytowka i wiekszosc z
nich zawiera w sobie juz krotka charakterystyke osoby.

Jezeli chcesz cos zmienic na tym swiecie- gwaranruje Ci -jest wiele rzeczy,
ktorym moze poswiecic swoja energie. Nie probuj zmieniac czegos co niezle
funkcjonuje;-) jezeli wyslanie tego postu do tego zmierzalo..
Serdecznie pozdrawiam
izela- jako izela tutaj jedyna, ze swoim prawdziwym imieniem, musialabym
zawsze dodac nazwisko- co konwersacje zamienia w zbyt oficjalna;-)