Inwazją Mrórek!Jak się ich pozbyć?Proszę o pomoc!

1. Data: 2005-06-28 19:43:03

Temat: Inwazją Mrórek!Jak się ich pozbyć?Proszę o pomoc!
Od: "Eva" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromny problem z czerwonymi mrówkami są dosłownie wszędzie na całym
ogrodzie. Mam ogród cały zasiany trawą i tylko są drzewa owoców, a mrówki są
wszędzie na chodniczku, na drzewach nawet nie można postawić stolika z
krzesełkami bo zaraz nawet nie wiadomo skąd jest ich pełno. Proszę pomóżcie
mi się ich pozbyć. Słyszałam, że pomaga sól jednak gdy sypię w jednym
miejscu one przenoszą się w drugie. PROSZĘ POMÓŻCIE!!!
Dziękuję!!

2. Data: 2005-06-28 20:35:56

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi się ich pozbyć. Słyszałam, że pomaga sól jednak gdy sypię w jednym
> miejscu one przenoszą się w drugie. PROSZĘ POMÓŻCIE!!!

Jest proszek do posypywania mrówkom na trasach przemarszu. Skuteczny. Nie
wiem czy mrówki ginęły czy wynosiły się ale nie było z nimi już problemu.
Niestety nie pamiętam nazwy bo używałam dwa lata temu.
Nie polecam natomiast preparatu pod nazwą MRÓWKOFON (www.BROS.pl) bo to
odżywka dla mrówek (:-). Po niej czują się doskonale i rozmnażąją zdrowo. Od
kwietnia sypię na parapet i mrówki jak były tak są, a parę dni temu wyroiły
się. Nie kupujcie, wyrzucone pieniądze.

Pozdrówki - Jagoda

3. Data: 2005-06-28 20:46:02

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się ich pozbyć. Słyszałam, że pomaga sól jednak gdy sypię w jednym
> miejscu one przenoszą się w drugie. PROSZĘ POMÓŻCIE!!!

Zawsze możesz zaprosić do ogrodu mrówkojada :)
bluszcz

4. Data: 2005-06-29 07:41:57

Od: "Anna" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak sie pozbyc mrówek , które zadomowiły się pod młodymi drzewkami wiśni,
uszkadzając je do tego stopnia, że juz kilka wypadło :(
Ania

5. Data: 2005-06-29 08:16:38

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od kwietnia sypię na parapet i mrówki jak były tak są, a parę dni temu
> wyroiły się. Nie kupujcie, wyrzucone pieniądze.

Ja kupiłam MRÓWKOGRAN TURBO (50g) i niestety nie poskutkował. Wygląda na
to że mrówki zjadły całe opakowanie i ciągle ich tak samo dużo, chyba mrówki
się na to uodporniły.
Danka

6. Data: 2005-06-29 08:57:51

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mi się ich pozbyć. Słyszałam, że pomaga sól jednak gdy sypię w jednym
> miejscu one przenoszą się w drugie. PROSZĘ POMÓŻCIE!!!

Moj ojciec psika czerwonym Raidem. Skuteczne jak malo co.

Iza Wójcik

cebulki tulipanow
MegaPAKA!!
slimaki
ogródek działkowy - Smochowice k/Poznania
Jak zapylać pomidorki...?