Grzybica pochwy, jak sie pozbyc?

1. Data: 2003-06-19 13:53:39

Temat: Grzybica pochwy, jak sie pozbyc?
Od: "Aniusia" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe, ma problem z grzybica pochwy a raczej z tym ze ciagle mnie tam
swedzi, piecze i mam zólte uplawy. Walcze z tym juz od paru lat i nie umiem
sie tego pozbyc. Mam tez nadzerke. Mam stalego partnera czyli meza kótory
tez zaczol miec z tym problemy i ma podobne objawy. Nasze zycie seksualne
jest teraz zdewastowane ta delegliwoscia. Bylam u lekarza i zrobil mi wymaz
i nic wielkiego nie wykazalo tylko jakiesc bakterie, nie jest to chlemydia
ani inne powazne. Dal mi antybiotyk kazal sie wstrzymac od seksu. Po
tygodniu brania bylo ok. dopuki nie zaczelam z powrotem wspolzyc z mezem i
wszystko wrocilo! Pomyslalam ze maz tez powinien sie leczyc i poszlismy
razem do lekaza a lekarz powiedzial ze tylko ja musze sie leczyc a mezowi
nic nie jest nawet badan mu nie zrobil!
Teraz musze znów sie wyjalawiac nastepnym antybiotykiem przez 10 dni. Boje
sie ze znów to wróci jak tylko zaczniemy wspólzyc.
Prosze poradzcie cos, moze jakies alternatywne leki za miast tylko
antybiotyku, ziola cos bez recepty (Propolis juz bralam i nie pomaga).Czy
mój maz powinien sie takze leczyc, jak tak to jak? Chce tu zaznaczyc ze nie
mieszkam w Polsce tylko w jadnym z krajów Unii Europejskiej- Irlandii i nie
radze tu nikomu przyjezdzac, bo opieka medyczna tutaj równa sie conajmiej z
zerem. Jest droga i beznadziejna, wydajemy setki euro nato zeby tylko pójsc
do internisty a nie mówie juz o specjalistach takich np: jak ginekolog do
którego trzeba czekac 2 miesiace jak idziesz prywatnie i jeszcze placisz za
to zeby ci powiedzial" jak jestes wierzaca to sie módl o dobre zdrowie my tu
nie leczymy chyba ze umierasz!!!!" i zato placisz gróba kase ,a wiecej niz
pól roku jak idziesz panstwowo. Juz nie powiem jak wyglada gabinet zekomego
doktora, sto lat temu u znachora tak wygladalo. Badanie przeprowadza w
jakims pokoiku w swoim domu!!! z lampka z biurka!!! Zero fartucha i jakiejs
chigeny i to jest jeden z najlepszych lekarzy w tym kraju!!!! Normalnie nie
douwiezenia ale tak naprawde tu jest. Ten kraj nie jest dla ludzi któzy
wogóle choruja, trzeba miec konskie drowie zeby sie zdecydowac na pobyt
tutaj.
Ludzie nie macie po co tu przyjezdzac ja sie wkopalam w gleboki dól i juz
nie moge tak sobie z tad wyjechac do pozadnych lekarzy w Polsce. Juz jest
lepszy najgorszy lekarz w Polsce niz "najlepszy" tutaj.Moglabym jeszcze
dlugo pisac co tu sie dzieje ale to juz bedzie nie na temat. Pozostaje
tylko przytoczyc przyslowie "Códze chwalicie....."

Pozdrwiam wszystkich rodaków.
Anna

2. Data: 2003-06-19 14:51:56

Temat: Re: Irlandia
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlugo pisac co tu sie dzieje ale to juz bedzie nie na temat. Pozostaje
> tylko przytoczyc przyslowie "Códze chwalicie....."

za okolo rok sie to zmieni. Wielu lekarzy z Polski bedzie tam moglo otworzyc
praktyke.
grunt to znac angielski.

3. Data: 2003-06-19 15:26:24

Od: "Aniusia" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie byla bym taka optimistyczna bo to nie takie proste. Nie wiem czy bedzie
mozna tak sobie latwo tu przyjechac i miec swoj wlasny gabinet. Z tego co
wiem to jeszcze tu nie bylo lekarza innego niz irlandzki. Tacy z innych
krajów pracuja w szpitalach i ich tytuly doktorskie i wyksztalcenie sa tu
nie przetlumaczalne i figuruja pod np; Mr. Kowalski zamiast Dr. Kowalski.
Jest tu duzo Hindusów któży sa bardzodobrymi lekarzami i sa Mr. i podlegaja
pod lekarza irlandczyka ktory malo wie i on musi podjac decyzje co do
pacjeta a nie ten hindus ktory trafnie postawi diagnoze. Mniejwiecej u mnie
tak bylo ze hinduska lekarka poznala sie w szpitalu co mi jest ale musiala
sie skonsultowac z irlandczykiem ktory sobie zlekcewazyl problem i przez to
maialm operacje ktorej moglam uniknać. Takze taki lekarz jak ma tu
przyjechac to niech lepiej siedzi w Polsce bo tam mu bedzie lepiej i nie
bedzie sie uzeral z glupata i brakiem pozadnego wyksztalcenia takiego
irlandzkiego znachora.
Pozdrawiam.

4. Data: 2003-06-19 18:10:36

Temat: Re: Grzybica pochwy, jak sie pozbyc?
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniusia" <a...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
tam
> swedzi, piecze i mam zólte uplawy. Walcze z tym juz od paru lat i nie

Moje rady:
brać witaminę C regularnie (kilka razy dziennie) kwasowość w pochwie chroni
przed infekcjami.
Po antybiotyku wziąć coś z bakteriami kwasu mlekowego w Polsce to może być
Lactovaginal (może być kefir). (Antybiotyk wyjaławia tak że zabija też te
dobre bakterie, trzeba to odbydować).
Tabletki antybaby mogą powodować nawroty grzybicy.
A nadżerkę koniecznie trzeba leczyć a same antybiotyki tego nie zrobią :(
pozdrawiam i zdrowia życzę
barbarella

5. Data: 2003-06-19 20:18:56

Od: "Luke" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja sie dolacze do pytania tylko pod innym katem.. da sie jakos raz na
zawsze wyleczyc rzesistka pochwowego? Czy niestety to sie bedzie wracalo
(dlaczego?)

Pozdro
Luke

6. Data: 2003-06-19 20:23:46

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>A ja sie dolacze do pytania tylko pod innym katem.. da sie jakos raz na
>zawsze wyleczyc rzesistka pochwowego? Czy niestety to sie bedzie wracalo
>(dlaczego?)
Wszystkie choroby przenoszone drogą płciową wymagają równoczesnego
badania i prze leczenia partnera/ów - to jest podstawa.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

7. Data: 2003-06-19 21:12:23

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjechac to niech lepiej siedzi w Polsce bo tam mu bedzie lepiej i nie
> bedzie sie uzeral z glupata i brakiem pozadnego wyksztalcenia takiego
> irlandzkiego znachora.

a jak w irlandii polnocnej ? Moze tam jest lepiej do jakiegos protestanta
moze lepiej sie udac niz do katolickiego konowala.

8. Data: 2003-06-19 21:25:19

Od: "Luke" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie choroby przenoszone drogą płciową wymagają równoczesnego
> badania i prze leczenia partnera/ów - to jest podstawa.

I tak wlasnie sie dzieje, ale dlaczego lekarka powiedziala ze nawet po
wyleczeniu to bedzie sie wracalo? (samo z siebie? zakaldam oczywiscie
stalosc zwiazku..)

Pozdr
Luke

9. Data: 2003-06-19 23:35:54

Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje najpierw kupić słownik ortograficzny i zapoznać się dokładnie z
nim.
Grzybicę trzeba koniecznie leczyć i jest to długotrwała kuracja, partner
musi się również poddać leczeniu.
Należy wybrać się do dobrego specjalisty.
Proponuję też sprawdzić w Googlach,
pozdrawiam J.

10. Data: 2003-06-20 09:37:39

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> musi się również poddać leczeniu.
> Należy wybrać się do dobrego specjalisty.

Z tego co zrozumialam w tym panstwie z ktorego pisala dziewczyna ciezko o
dobrego specjaliste :/

Magda

Metoda McKenziego
Kto leczy zaburzenia snu...