Re: Irlandia

From: "Aniusia" <a...@e...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Irlandia
Date: Thu, 19 Jun 2003 16:26:24 +0100

Nie byla bym taka optimistyczna bo to nie takie proste. Nie wiem czy bedzie
mozna tak sobie latwo tu przyjechac i miec swoj wlasny gabinet. Z tego co
wiem to jeszcze tu nie bylo lekarza innego niz irlandzki. Tacy z innych
krajów pracuja w szpitalach i ich tytuly doktorskie i wyksztalcenie sa tu
nie przetlumaczalne i figuruja pod np; Mr. Kowalski zamiast Dr. Kowalski.
Jest tu duzo Hindusów któży sa bardzodobrymi lekarzami i sa Mr. i podlegaja
pod lekarza irlandczyka ktory malo wie i on musi podjac decyzje co do
pacjeta a nie ten hindus ktory trafnie postawi diagnoze. Mniejwiecej u mnie
tak bylo ze hinduska lekarka poznala sie w szpitalu co mi jest ale musiala
sie skonsultowac z irlandczykiem ktory sobie zlekcewazyl problem i przez to
maialm operacje ktorej moglam uniknać. Takze taki lekarz jak ma tu
przyjechac to niech lepiej siedzi w Polsce bo tam mu bedzie lepiej i nie
bedzie sie uzeral z glupata i brakiem pozadnego wyksztalcenia takiego
irlandzkiego znachora.
Pozdrawiam.