Iskry z "gumówki"

1. Data: 2002-03-25 22:18:15

Temat: Iskry z "gumówki"
Od: "M.D.Kos" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma materiału (poza drewnem) który cięty tego typu urządzeniami nie
powoduje iskrzenia. Jest bez znaczenia czy to "gumówka" czy "diamentówka"
materiał się nagrzewa w trakcie przecinania i w postaci snopu iskier sieje
spustoszenie. Elementem tnącym jest pokrywająca "krążek" masa (są różne)
która wraz z materiałem ciętym jest wyrzucana. A pozatym pokaż mi "fachowca"
który uważa na otoczenie.

1. Data: 2002-03-26 07:07:59

Temat: Re: Iskry z "gumówki"
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.D.Kos wrote:

> [...]
> która wraz z materiałem ciętym jest wyrzucana. A pozatym pokaż mi "fachowca"

dzięki!!! teraz gościa przycisnę (chciał grać uczciwego)!!!

Grzegorz

1. Data: 2002-03-26 10:58:18

Temat: Re: Iskry z "gumˇwki"
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.D.Kos wrote:

> [...]
> która wraz z materiałem ciętym jest wyrzucana. A pozatym pokaż mi "fachowca"

To ja chyba dobra ekipe wybralem. robili mi lazienke i kuchnie
(glazura),
cieli wszystko na balkonie. uwazali na wszelkiej masci szyby
zeby nie zapaskudzic.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-03-26 12:00:35

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3CA0544A.17DC@avalon.wbc.lublin.pl...

> To ja chyba dobra ekipe wybralem. robili mi lazienke i kuchnie
> (glazura),
> cieli wszystko na balkonie. uwazali na wszelkiej masci szyby
> zeby nie zapaskudzic.

Albo jacyś mądrzejsi, albo dostali już od kogoś po łbach!
Moi fachowcy pewnie też już uważają na szyby - kwestia doświadczenia.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

drzewo do kominka
lodowka metallic
poniedzialkowy wesolek - powitanie :-)
jaki dywan
<<<CZYSZCZENIE DYWANOW i TAPICERKI>>> [KRAKOW]