Re: Islam.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Islam.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Jun 2017 07:36:52 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=16
>
> "7 Anioł Pański2 znalazł Hagar na pustyni u źródła przy drodze wiodącej do
> Szur 8 i zapytał: <<Hagar, niewolnico Saraj, skąd przyszłaś i dokąd
> idziesz?>> A ona odpowiedziała: <<Uciekłam od mojej pani, Saraj>>. 9 Wtedy
> Anioł Pański rzekł do niej: <<Wróć do twej pani i pokornie poddaj się pod
> jej władzę>>. 10 Po czym Anioł Pański oznajmił: <<Rozmnożę twoje potomstwo
> tak bardzo, że nie będzie można go policzyć>>. 11 I mówił: <<Jesteś
> brzemienna i urodzisz syna, któremu dasz imię Izmael3, bo słyszał Pan, gdy
> [...]

http://wolnosc24.pl/2017/05/28/imam-szczery-do-bolu-
islam-to-nie-religia-pokoju-mamy-ksiazki-ktore-nakaz
uja-zabijac-niewiernych-mlodzi-ludzie-sa-zradykalizo
wani-wideo/

Imam szczery do bólu: Islam to nie religia pokoju! Mamy książki, które
nakazują zabijać niewiernych. Młodzi ludzie są zradykalizowani (...)

Odnosząc się do ataku w Manchesterze powiedział: Masz 22-latka, który się
zradykalizował podczas dwóch-trzech wizyt w meczecie.

Mamy ogromną liczbę młodych ludzi, którzy są zradykalizowani (...) To dzieje
się ze względu na książki, które mamy - Islamskich ksiąg, które czytamy -
tłumaczył Imam.

I kontynuując dodawał: One sprawiają, że młodzi ludzie wierzą, że jeśli
wyjdziesz z domu i zabijesz niewiernych, trafisz do raju.

Drugi z panelistów próbował ratować sytuację mówiąc o ,,religii pokoju",
jednak imam szybko go zgasił prosząc, żeby ,,nie okłamywał Australijskiego
społeczeństwa".