Islam.

1. Data: 2017-06-20 08:51:37

Temat: Islam.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=16

"7 Anioł Pański2 znalazł Hagar na pustyni u źródła przy drodze wiodącej do
Szur 8 i zapytał: <<Hagar, niewolnico Saraj, skąd przyszłaś i dokąd
idziesz?>> A ona odpowiedziała: <<Uciekłam od mojej pani, Saraj>>. 9 Wtedy
Anioł Pański rzekł do niej: <<Wróć do twej pani i pokornie poddaj się pod
jej władzę>>. 10 Po czym Anioł Pański oznajmił: <<Rozmnożę twoje potomstwo
tak bardzo, że nie będzie można go policzyć>>. 11 I mówił: <<Jesteś
brzemienna i urodzisz syna, któremu dasz imię Izmael3, bo słyszał Pan, gdy
byłaś upokorzona. 12 A będzie to człowiek dziki jak onager4: będzie on
walczył przeciwko wszystkim i wszyscy - przeciwko niemu; będzie on
utrapieniem swych pobratymców>>."

2. Data: 2017-06-20 09:36:52

Temat: Re: Islam.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> byłaś upokorzona. 12 A będzie to człowiek dziki jak onager4: będzie on
> walczył przeciwko wszystkim i wszyscy - przeciwko niemu; będzie on

http://wolnosc24.pl/2017/05/28/imam-szczery-do-bolu-
islam-to-nie-religia-pokoju-mamy-ksiazki-ktore-nakaz
uja-zabijac-niewiernych-mlodzi-ludzie-sa-zradykalizo
wani-wideo/

Imam szczery do bólu: Islam to nie religia pokoju! Mamy książki, które
nakazują zabijać niewiernych. Młodzi ludzie są zradykalizowani (...)

Odnosząc się do ataku w Manchesterze powiedział: Masz 22-latka, który się
zradykalizował podczas dwóch-trzech wizyt w meczecie.

Mamy ogromną liczbę młodych ludzi, którzy są zradykalizowani (...) To dzieje
się ze względu na książki, które mamy - Islamskich ksiąg, które czytamy -
tłumaczył Imam.

I kontynuując dodawał: One sprawiają, że młodzi ludzie wierzą, że jeśli
wyjdziesz z domu i zabijesz niewiernych, trafisz do raju.

Drugi z panelistów próbował ratować sytuację mówiąc o ,,religii pokoju",
jednak imam szybko go zgasił prosząc, żeby ,,nie okłamywał Australijskiego
społeczeństwa".

Islam - prawda z pierwszej ręki.
Tusk nie dał rady :-D
Bydło.