J.Ch

1. Data: 2012-04-19 01:59:13

Temat: J.Ch
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem pogadać o Jezusie, ale na religii jak nie wariaci rzygają
Bogiem z nienawiści , tak beton ateistyczny wymiotuje.... również z
nienawiści, więc skopiuję kilka postów swoich w ramach
propozycji ,abyście mogli się odnieść ze swoim zdaniem, jeśli
chcecie__________________

Wiesz co to jest wolna wola? Bóg szanuje twoją i ludzi wolność, jak
ich pozabijasz to ty jesteś odpowiedzialny a nie Bóg. Po to żyjesz aby
z tego życia wynieść dla siebie i innych godność i możliwość
spojrzenia sobie w twarz. Bóg to nie tatuś co ci będzie zmieniał
pieluchy. Twoje krzyki że chodzisz w posranych pieluchach _że taki
podły jest świat, nie są jego
winą tylko twoją. Wymieniłby tobie tę pieluchę, ale musiałby przestać
szanować twoją godność i wolność, bo po to te rzeczy masz, by samemu
podejmować decyzję jak chcesz żyć. I Jezus uczył dobrego życia dla
siebie i innych, a co ludzie z tym zrobili ,to góry trupów zrobili.
__
Tak więc nie w woli Boga jest dobre życie, ale w twojej_____wolnej
woli i za swoje decyzję ponosisz odpowiedzialność, a nie tak jakbyś
chciał, że to Boga wina iż podły jest świat. Możesz wszystko zmienić,
ratować ludzi,
wymyślać lekarstwa na choroby i ten świat taki już jest ,abyś mógł go
godnie zmieniać. W twoich rękach jest świat, a nie Boga. I za swoje
decyzje zostaniesz przez niego rozliczony. I dobry Bóg zapyta się
ciebie, dlaczego mnie oskarżasz iż świat jest ochydny, przecież ciebie
poszanowałem, dałem w
rece świat , byś go lepszym czynił, a ty co zrobiłeś.?
___
Gdyby Bóg naprawił ci świat to jakbyś odpowiadał za grzechy, złe
postępowanie, gdyby świat był
idealnie zaprogramowany.? Gdy coś jest idealne to się siedzi na tyłku
i nic nie robi, bo jest idealne. I co miałbyś z takiego życia,____
nic________nie wiedziałbyś czym jest miłość, seks, podejmowanie
decyzji z partnerką____świat zaprogramowany to świat umarły. Wiesz kto
nie ma wolnej woli____trupy, bo oni już nic nie zmienią. Popatrz na
świat, nie jest idealny i to jest piękne, bo to znaczy że możesz
podejmować decyzje, czyli żyć, to najlepszy dowód na istnienie wolnej
woli. Twój zaprogramowany świat to dziecinada, która boi się żyć i
chce aby jakiś tatuś podejmował decyzje za niego. Bóg nie jest
nadopiekuńczy całe szczęście. Nawet w sądzie jesteś rozliczany za
przestęptwo, bo ty miałeś wolną wolę je popełnić lub nie popełnić. I z
podjęciem danej decyzji stałeś się odpowiedzialny za sytułację, nikt
nie skaże Boga że ty naplułeś na staruszkę, bo to ty zrobiłeś a nie
Bóg.
_
To po co ja mam ci tłumaczyć jak ty i tak masz wyrobione zdanie, tylko
że o kościele, a kościół obecny jest dokładnie kalką tych którzy
zabili Jezusa, czyli faryzeusze. Jezus kochał kobiety( utrzymywały
go)__kościół nienawidzi kobiet. Jezus rozmawia z ludźmi , kościół
ludzi nie słucha, narzuca dyktat. Jezus jest antydogmatykiem, bo w
życiu
jest różnie i wybór drogi zależy od człowieka. Kościół odbiera wolną
wolę, w imię dogmatów potępia ludzi, narzucając własne zdanie
niepasujące do rzeczywistości. Jezus to wyzwoliciel, kościół to
zniewolenie.
_
Pół wątka pisałem że człowiek ma wolną wolę, musi sobie radzić aby
zyskać człowieczeństwo_lub dla religijnych drogę do Boga, według tego
co będzie wybierał. Pisałem o wolnej woli metodą ateizmu, bo koncepcja
wolnej woli którą wyprodukował kościół nie nadaje się do czegokolwiek.
W kościele wolna wolna jest przewrócona do góry nogami i tam masz
tylko po to wolność, aby swoją decyzją wybrać zniewolenie. Więc do
niczego nie dojdziesz w taki sposób, aby za pomocą swoich decyzji
wyciągać wnioski i uczestniczyć w życiu. Ateiści dobrze uchwycili
problem wolnej woli, ona się nadaje do opisu ludzkich zachowań.
Zresztą ta metoda po części wywodzi się poprzez starożytność, poprzez
Jezusa. No widzisz to ma taką "magię" że przy jednym stole usiądzie
niewierzący z wierzącym i jednemu i drugiemu to będzie odpowiadało__
jako godne życie, lub droga do Boga.
Gdyż Jezus uczyć żyć, ale nie tak jak Dyktator jak kk, ale jak
człowiek wolny i godny. Umiera na krzyżu z miłości do ludzi, w sensie
tego, że każdego człowieka ważne jest człowieczeństwo które skrywa pod
schematami i dogmatami . Jezus teraz by powiedział_ po co gonisz za
kasą , w wyścigu szczurów, przecież ci starczy i popatrz że twoja
córka ciebie od miesięcy nie widziała, jesteś gościem w domu. Spróbuj
odnaleźć w sobie jeszcze człowieczeństwo byś dostrzegł jak jej ciebie
brakuje, spróbuj dostrzec w niej człowieka, który ciebie kocha...... i
za to
człowieczeństwo Chrystus umiera na krzyżu. Byśmy powiedzieli, że
katami są nas wszystkich biznesmeni, kasa, dogmatycy, teorie,
ekonomia, jesteśmy produktem a nie ludźmi. Jezus pokazuje że to
powinno być, ale nie kosztem człowieczeństwa, człowiek jest
najważniejszy, czyli nam pokazuje jaka jest droga do Boga lub do
godności. Za to tylko, za to umiera na krzyżu, tłumacząc symbole na
język ludzki.

Bo Jezus mówi po co ci cztery komputery i
siedem playstation za krórymi gonisz, gdyż nakręciła ciebie
konsumpcja.
W tym wyścigu o kolejny komputer zapomniałeś że masz córkę, jej
wystarczy jeden komputer, ale też twoja obecność. Teraz więzi z ludźmi
są poświęcane dla kolejnej mikrofalówki czyli czwartej, bo sąsiad ma
nowy model .I w tej pogoni wracasz do domu a twoja żona to obca
kobieta, a córka ma już piętnaście lat a ostatnio miała pięć.

2. Data: 2012-04-19 19:56:34

Temat: Re: J.Ch
Od: "aig" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> Chcia=B3em pogada=E6 o Jezusie,
No to pogadajmy o Nim.
Umiesz w trzech slowach strescic wszystkie nauki Jezusa (czyli ewangelie)
oraz moral calego Jego zycia i smierci (a niechby i zmartwychwstania)?
I nie uzywaj slowa milosc ani bog! ;) Wiec? :P

3. Data: 2012-04-19 20:01:19

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aig napisał(a):
> [...]
> oraz moral calego Jego zycia i smierci (a niechby i zmartwychwstania)?
> I nie uzywaj slowa milosc ani bog! ;) Wiec? :P

Nie da się w kilku słowach.

4. Data: 2012-04-19 20:28:49

Od: "wjd" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> Nie da si=EA w kilku s=B3owach.

Cienias jestes! ;P
Da sie w trzech a juz kombinuje zeby dalo sie w dwoch lub jednym
Bo ze bez slow sie da to oczywiste ;)))

5. Data: 2012-04-19 20:39:16

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wjd napisał(a):
> [...]
> http://www.gazeta=

> Cienias jestes! ;P
> Da sie w trzech a juz kombinuje zeby dalo sie w dwoch lub jednym

No to pokaż na migi jak słów nie trzeba, przecież taki mądry jesteś.

6. Data: 2012-04-19 21:23:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 03:59, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> Chciałem pogadać o Jezusie(...)

Po co?

7. Data: 2012-04-19 21:34:20

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Po co?

A dlaczego nie?

8. Data: 2012-04-19 21:36:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:34, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> A dlaczego nie?

Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie.

9. Data: 2012-04-19 21:36:56

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Po co?

A dlaczego nie?

10. Data: 2012-04-19 21:53:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:36, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> A dlaczego nie?

Nie mówię, ze nie, tylko wyraźnie pytam "po co".
Nie potrafisz odpowiedzieć?

Islamska eskalacja zbiorowej paranoi?
Lekarze mordowali dzieci na porodówce. Gdzie?
Homodyktat w ofensywie.
W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.