W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.

1. Data: 2012-04-17 13:19:37

Temat: W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze co pomyślicie czytając tytuł wątka_to pewnie będzie o
szariatach i innych takich wymysłach Islamu, przez chwilę poczujecie
ulgę że gdzie indziej jest gorzej niż tu,________złudzenia jednak miną
gdy posłuchamy wieści z zagranicy, czyli co wyprawia trzeci świat za
granicą, czyli co robią polacy, będąc emigracją z katolickiej kultury
w państwach europy.

______________

Jeśli nic się nie zmieni, to niebawem ciążący nam stereotyp Polaka-
budowlańca czy hydraulika przyjmie postać znacznie gorszą: Polaka-
gwałciciela.

Mimo to, na tle innych emigrantów, stosowanie przemocy seksualnej
wydawać się może typowo polską "specjalnością".
Poniżej przypadkowo wybrane fakty, bo na wszystkie nie starczyłoby
miejsca, ale i tak mrożą krew w żyłach. A wybór mamy tu naprawdę
bogaty: gwałty, gwałty z usiłowaniem zabójstwa, gwałty z zabójstwami
oraz gwałty zbiorowe z duszeniem lub biciem albo z jednym i drugim,
gwałcenie dzieci, w tym również własnych.

Wstrząs we Francji
Polacy gwałcą nie tylko w Polsce i nie tylko na Wyspach. W Paryżu
zatrzymano 27-letniego Polaka, który zgwałcił siedem kobiet. Atakował
je w pobliżu domu, w którym mieszkał. Biciem doprowadzał je do utraty
świadomości, po czym brutalnie gwałcił. Grozi mu 15 lat więzienia.
Francuzi do dziś pamiętają horror sprzed 10 lat, kiedy to 10-osobowa
grupa Polaków przez kilka dni w jednym z opuszczonych budynków w
porcie Marsylii, to gwałciła, to maltretowała na przemian 19-letnią
Francuzkę, w końcują zabijając. Główni sprawcy:24-letni Adrian
Gawliński i 43-letni Wiesław Grzybczyk zostali skazani na dożywocie.
Sędzia sądu okręgowego, Małgorzata Ziołecka, tak uzasadniała wydany
przez siebie wyrok:
"Biorąc pod uwagę bezwzględność sprawców, okrucieństwo postępowania
wobec Stephane J., zimną kalkulację przy podejmowaniu decyzji o jej
śmierci, nie można uznać, aby oskarżeni przejawiali jakiekolwiek
pozytywne okoliczności, które mogłyby skutkować przyjęciem, że kiedyś
mogliby poddać się resocjalizacji i nadawać do powrotu do
społeczeństwa. W toku przewodu sądowego nie dostrzegliśmy ani przez
moment żalu, ani skruchy na ich twarzach".

http://polishexpress.polacy.co.uk/art,gwalcenie_to_n
asza_specjalnosc,3673.html

2. Data: 2012-04-17 19:05:22

Temat: Re: W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 17 kwietnia 2012 15:19. carbon entity 'Nemezis'
<s...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> gdy posłuchamy wieści z zagranicy, czyli co wyprawia trzeci świat za
> granicą, czyli co robią polacy, będąc emigracją z katolickiej kultury

Polskie cwele! Dać ich do więzienia z grypsującymi, oni już im pokażą, co to
jest gwałcenie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

3. Data: 2012-04-17 19:56:21

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Naród chcesz exterminować? Też kiedyś myślałem że polacy to zakała
europy i europa tego smrodu chce się pozbyć przez zabory, okupacje
itd. Bo jednak nie ma co ukrywać polacy to kompromitacja europy, tylko
jak się przyjrzymy dlaczego polacy są zakałą europy, zobaczymy
mechanizmy, które można zmienić.
Naród ten stadny jest, niedostrzegalnie dla siebie wszyscy się
nawzajem dostosowują w pewnej formie zachowań, która od lat na nich
wpływa. Od upadku komunizmu kobiety w polsce gdy do władzy dochodzi
kler, są pozbawiane praw, umniejszane, nie mają już wartości ludzkiej.
Murzyn ma więcej cech ludzkich niż kobieta w polsce. Latami odbywa się
taniec poniżania i decydowania za kobietę. Jest to język nienawiści,
tak długo powtarzany że wręcz już tego nie widzimy, już nawet gwałt
nie jest ścigany w polsce z urzędu. W momencie gdy język nienawiści
umniejsza dane osoby, narasta przemoc do tych osób , bo w wkodowanym
odbiorze społecznym ona nic nie znaczy, wtenczas łatwo o wynaturzenia
do takich osób ( polska Fritzlami stoi)
. I teraz jak polacy jadą na zachód, zachowują się według tego co im
ich społeczność wkodowała, więc gwałcą bo wyuczeni są że kobieta to
przedmiot. Zgadnij czyje to wpływy że pogardzamy kobietami i za nich
chcemy decydować, systemy totalitarne rozbijają więzi między ludźmi.?

4. Data: 2012-04-17 22:27:03

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):

> [...]
> przedmiot. Zgadnij czyje to wpływy że pogardzamy kobietami i za nich
> chcemy decydować, systemy totalitarne rozbijają więzi między ludźmi.?

Ale jak ktoś to czyta, to może pomyśleć__ co z polkami w takim razie,
jak polacy co raz więksi gwałciciele, nawet zagranicą? I czytałem
ostatnio o emigracji kobiet. Polki uciekają z kraju bardzo często ze
względu na przemoc której doświadczały w domu, a zdają sobie sprawę że
prawo ma jej gdzieś, nie chroni. Męża się poucza i w żaden sposób nie
zabezpiecza jej przed agresorem. Kwitnie więc również emigracja kobiet
spowodowana przemocą w rodzinie.

5. Data: 2012-04-17 22:27:19

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-04-17 22:27:39

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2012-04-18 01:55:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 17 kwietnia 2012 21:56. carbon entity 'Nemezis'
> [...]

> itd. Bo jednak nie ma co ukrywać polacy to kompromitacja europy, tylko
> jak się przyjrzymy dlaczego polacy są zakałą europy, zobaczymy

Nie naród tyko mówię o tych cwelach z konkretnego przykładu jakiego podałeś.
Kto gwaci zbiorowo, gwałci kobietę z ulicy albo porywa kobietę na ulicy i
gwałci ją, ten jest cwelem albo pietuchem jak kto woli. Podobnie jak ktoś
gwałci małe dzieci, chłopców w każdym wieku albo osoby, które mają choroby
psychiczne. To nie jak facet, którego kobieta sama zaprosiła na randkę,
napiła się z nim i mówi "przestań", bo w takiej sytuacji to w sumie trudno
powiedzieć, kto kogo gwałci. Człowiek nie może być pietuchem, musi mieć
charakter i ludzkie pojęcia, inaczej będzie stroszył grzebyk i piórka dla
kolegów pod celą --- grypsujący/błatnyje już to takiemu załatwią. Chciał
seksualnej maskotki, sam nią będzie, garujący kryminalni takiej suce jak on
nie darują. Chciał problemów w tym życiu --- będzie je miał. Taka karma.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

8. Data: 2012-04-18 13:35:31

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

I co z tego że być może coś im zrobią w kryminale, ale niekoniecznie.
Każdy polak jest potencjalnym gwałcicielem i ten sam człowiek w innej
kulturze, by czegoś takiego nie popełnił. W takiej kulturze jak ta,
gdy nastąpi spiętrzenie wydarzeń wpływające na ludzi, każdy może być
gwałcicielem, nawet redart, olo, ty, ja. Bo taka kultura jest jak
bagaż, który każdego może przechylić. To nie są przypadki bo tych
przypadków jest coraz więcej, więc nie jest więcej gwałcicieli ,ale
mechanizm pogardy przechyla ludzi zwyczajnych do takich czynów.
Dlatego wyrabia się opinia polak to gwałciciel na zachodzie, a twoje
pokrzykiwanie nic nie zmieni, właściwie cementuje rzeczywistość.

9. Data: 2012-04-18 14:12:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 18 kwietnia 2012 15:35. carbon entity 'Nemezis'
> [...]

> Dlatego wyrabia się opinia polak to gwałciciel na zachodzie, a twoje
> pokrzykiwanie nic nie zmieni, właściwie cementuje rzeczywistość.

Bo wielu z tych, którzy wyjeżdżają na Zachód to po prostu cwele mianowani i
patentowani, przegięci ze skrajnymi zboczeniami płciowymi w stopniu
raptofilii. Mają tam lepiej niż w Polsce.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści