Wizerunek firmy rodzinnej...

1. Data: 2012-04-15 19:28:21

Temat: Wizerunek firmy rodzinnej...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to nie bedłka, to dorobek pokoleń. Łatwo go zmarnować, jak się
przyjmuje do rodziny osoby nieodpowiedzialne.
http://koktajl.fakt.pl/Zbigniew-Grycan-o-Grycankach,
artykuly,154374,1.html#miniPoll

2. Data: 2012-04-15 19:33:01

Temat: Re: Wizerunek firmy rodzinnej...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 21:28, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> ...to nie bedłka, to dorobek pokoleń. Łatwo go zmarnować, jak się
> przyjmuje do rodziny osoby nieodpowiedzialne.http://koktajl.fakt.pl/Zbigniew-Gr
ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

A jest czym się przejmować:
http://koktajl.fakt.pl/Grycanki-w-Vivie-2012,artykul
y,152866,1.html#miniPoll

3. Data: 2012-04-15 19:37:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

> A jest czym się przejmować:
> http://koktajl.fakt.pl/Grycanki-w-Vivie-2012,artykul
y,152866,1.html#miniPoll

Jeszcze wrzuć jakiś odcinek telenoweli o Katarzynie W.
Bardzo to zajmujące...

--

Paulinka

4. Data: 2012-04-15 19:48:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 21:37, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

ly,152866,1.html#m...

> Jeszcze wrzuć jakiś odcinek telenoweli o Katarzynie W.
> Bardzo to zajmujące...

Póki co nie rozmawiam z Tobą, ponieważ nie jestem w stanie
przewidzieć, w jakim AKTUALNIE znaczeniu używasz słów - moja odpowiedź
bazuje bowiem zawsze na znaczeniu poprawnym użytych przez Ciebie
bardzo swobodnie i nieadekwatnie słów. Stąd ciągłe scysje w kanale
komunikacji między nami i ja ich od tej pory staram się unikać.
Ponownie polecam Twej uwadze i pamięci cytat z Sokratesa:
"Jeżeli język nie jest poprawny, to, co powiedziano, nie jest tym, co
zamierzano powiedzieć. Jeżeli to, co powiedziano, nie jest tym, co
zamierzano powiedzieć, nie zostanie zrobione to, co być powinno."

5. Data: 2012-04-15 19:56:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> bardzo swobodnie i nieadekwatnie słów. Stąd ciągłe scysje w kanale
> komunikacji między nami i ja ich od tej pory staram się unikać.

Tak wstrząsnął Tobą użyty przeze mnie przymiotnik siermiężny?

> [...]
> zamierzano powiedzieć. Jeżeli to, co powiedziano, nie jest tym, co
> zamierzano powiedzieć, nie zostanie zrobione to, co być powinno."

A cóż tym razem niezrozumiałego dla Ciebie napisałam?
Fascynacja tabloidowym chłamem chyba przesłoniła Ci ostrość widzenia.

Zresztą nie raz nie dwa tłumaczyłaś się z użytych przez siebie
sformułowań, więc nie udawaj tutaj niewiniątka.

--

Paulinka

6. Data: 2012-04-15 20:13:47

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

googlegroups.com...
> ...to nie bedłka, to dorobek pokoleń. Łatwo go zmarnować, jak się
> przyjmuje do rodziny osoby nieodpowiedzialne.
> http://koktajl.fakt.pl/Zbigniew-Grycan-o-Grycankach,
artykuly,154374,1.html#miniPoll

ale z ciebie prawdziwy stereoptyp podkieleckosci.

i.

7. Data: 2012-04-15 21:11:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 22:13, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

googlegroups.com...

,artykuly,154374,1...

> ale z ciebie prawdziwy stereoptyp podkieleckosci.
.

Owszem, jak najbardziej prawdziwy, podkielecki i stereotyp - ściśle
się go trzymając uważam m.in., że kreowanie siebie na celebrytkę przy
braku jakichkolwiek podstaw oraz pielęgnowanie we własnym
siedmioletnim!!! dziecku ciągot "celebryckich" oraz zachowań a la
Lolita jest wręcz zboczone.
Jak widać ten "niestereotypowy styl" potępia także pan Grycan, skoro
wypowiada się publicznie negatywnie na jego temat - ani chybi robi to
według prawdziwych podkieleckich stereotypów 3-)

8. Data: 2012-04-15 21:21:51

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> wypowiada się publicznie negatywnie na jego temat - ani chybi robi to
> według prawdziwych podkieleckich stereotypów 3-)

A jakie są podstawy do tego, żeby być celebrytą?
Oprócz znajomości i pieniędzy. Co to w ogóle znaczy być celebrytą?

--

Paulinka

9. Data: 2012-04-15 22:31:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 23:21, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

k.googlegroups.com...

ch,artykuly,154374,1...

> A jakie są podstawy do tego, żeby być celebrytą?
> Oprócz znajomości i pieniędzy. Co to w ogóle znaczy być celebrytą?

Ang. celebrity [wym. celebriti] - "sława, znakomitość".
To już raczej sam Grycan (ze swoim dorobkiem i rzetelnie zdobytą
popularnością) jest właściwym celebrytą w prawidłowym znaczeniu tego
słowa.

10. Data: 2012-04-16 05:31:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> [...]

To już raczej sam Grycan (ze swoim dorobkiem i rzetelnie zdobytą
popularnością) jest właściwym celebrytą w prawidłowym znaczeniu tego

Teraz to chyba celebryta to ktoś, kto jest sławny z tego, że jest sławny- i
tak obserwując naszą rzeczywistość- odbieram to.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

anti pedofile
te same słowa- inne treści