Co tak nudno?

1. Data: 2012-04-13 12:53:24

Temat: Co tak nudno?
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

na tej grupie? Zapodajcie jakiś ciekawy temat.

2. Data: 2012-04-13 12:56:34

Temat: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 14:53, zdumiony pisze:
> na tej grupie? Zapodajcie jaki? ciekawy temat.

Proszę:
Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie
pierwotne siły stojące w sprzeczności :)

3. Data: 2012-04-13 13:02:15

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie
> pierwotne siły stojące w sprzeczności :)

A jakie jest Twoje zdanie?

4. Data: 2012-04-13 13:04:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 15:02:15 +0200, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> A jakie jest Twoje zdanie?

No przecież już je Żółty wyraził - ma uraz poporodowy...
--

XL wiosenna

5. Data: 2012-04-13 13:12:58

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Proszę:
> Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie
> pierwotne siły stojące w sprzeczności :)

Myślisz że Ikselcia po tylu porodach też jest wiadro? Miałem kiedyś
taką że miałem wrażenie jaskini i wręcz tarcia nie było, myślisz że to
po porodach? I słyszałem też że dziewczyna zbiera na operację
plastyczną po porodzie, bo tak ją jakiś student zaszył że nie ma
możliwości penetracji. Jednak cesarka jest najlepsza, nie ma inaczej.:)

6. Data: 2012-04-13 13:32:56

Temat: Krzyżacy (było: Co tak nudno?)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> na tej grupie? Zapodajcie jakiś ciekawy temat.

Stanowczo nie chciał bym mieć takiej partnerki jak Komtur ze Szczytna.

Dębska

7. Data: 2012-04-13 14:57:50

Temat: Re: Krzyżacy (było: Co tak nudno?)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 15:32, Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Stanowczo nie chciał bym mieć takiej partnerki jak Komtur ze Szczytna.

Wolałbyś Juranda ze Spychowa?

Ewa

8. Data: 2012-04-13 15:05:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-13 15:32, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Stanowczo nie chciał bym mieć takiej partnerki jak Komtur ze Szczytna.

Z powodu, bo z mieczem on coś ma, czy raczej Ty, Dębska, z pochwą?

qr.a

9. Data: 2012-04-13 15:06:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-13 15:12, niebożę Nemezis wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> plastyczną po porodzie, bo tak ją jakiś student zaszył że nie ma
> możliwości penetracji. Jednak cesarka jest najlepsza, nie ma inaczej.:)

Jak nie było penetracji, to jakżeś Ty, globku, sprawdził, że to jaskinia
jest?
Cesarskie jej zrobiłeś?

qr.a

10. Data: 2012-04-13 15:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 17:05:02 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-04-13 15:32, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Z powodu, bo z mieczem on coś ma, czy raczej Ty, Dębska, z pochwą?

Z kroczem 333-)
--

XL wiosenna

Trzask zamykanych okiennic.