Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Co tak nudno? Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)

From: Nemezis <s...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w
sprzeczności (było: co tak nudno)
Date: Fri, 13 Apr 2012 06:12:58 -0700 (PDT)

zażółcony napisał(a):

> Proszę:
> Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie
> pierwotne siły stojące w sprzeczności :)

Myślisz że Ikselcia po tylu porodach też jest wiadro? Miałem kiedyś
taką że miałem wrażenie jaskini i wręcz tarcia nie było, myślisz że to
po porodach? I słyszałem też że dziewczyna zbiera na operację
plastyczną po porodzie, bo tak ją jakiś student zaszył że nie ma
możliwości penetracji. Jednak cesarka jest najlepsza, nie ma inaczej.:)