Nnnno!

1. Data: 2012-04-12 21:47:47

Temat: Nnnno!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)Jak w miejscach publicznych będą musieli ubierać się Rosjanie? Przede
wszystkim czysto i schludnie. Zakazane będą naszywki i napisy na ubraniach,
nawołujące do ekstremizmu czy siejące niezgodę. Kobiety nie będą mogły
pokazywać się z ostrym makijażem. Ustawa przewiduje nawet długość ich
spódnic nie krótsze niż 40 cm oraz szortów nie krótsze niż 35 cm.
Zakazane będą głębokie dekolty i spodnie z obniżoną talią, odsłaniające
brzuch. Zasady dotyczą nawet... butów. Szlaban nałożono na klapki, baletki
i sandałki, odsłaniające jednocześnie stopę i palce.

Dziennikarze piszą, że niektóre przepisy są kuriozalne. Choćby te dotyczące
dekoltów. Będą mogły je odsłaniać kobiety... z małym biustem. Powszechną
wesołość w środowisku dziennikarskim wzbudził zakaz dotyczący braku
bielizny.

,,Ciekawe, kto będzie zaglądał w spodnie mężczyzn i podnosił kiecki kobiet"
pisały portale. Śmiechu nie wzbudzają jednak przewidziane kary: łamanie
przepisów będzie kosztowało od 500 do 1000 dolarów przy pierwszym i drugim
zatrzymaniu, podczas kolejnego trzeba będzie zapłacić już aż cztery tysiące
dolarów. Rosyjska policja już przechodzi szkolenia(...)"
http://www.rp.pl/artykul/27,859106.html

33333-)
--

XL wiosenna

2. Data: 2012-04-12 22:04:50

Temat: Re: Nnnno!
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> "(...)Jak w miejscach publicznych blae 1/2 dlae 1/2 musieli ubieralae 1/2 silae
1/2 Rosjanie? Przede
> wszystkim czysto i schludnie. Zakazane blae 1/2 dlae 1/2 naszywki i napisy na
ubraniach,
> nawolae 1/2 ujlae 1/2 ce do ekstremizmu czy siejlae 1/2 ce niezgodlae 1/2 . Kobiety
nie blae 1/2 dlae 1/2 moglae 1/2 y
> pokazywalae 1/2 silae 1/2 z ostrym makijalae 1/2 em. Ustawa przewiduje nawet dlae
1/2 ugolae 1/2 lae 1/2 ich
> splae 1/2 dnic nie krlae 1/2 tsze nilae 1/2 40 cm oraz szortlae 1/2 w nie krlae
1/2 tsze nilae 1/2 35 cm.
> Zakazane blae 1/2 dlae 1/2 glae 1/2 lae 1/2 bokie dekolty i spodnie z obnilae 1/2
onlae 1/2 talilae 1/2 , odslae 1/2 aniajlae 1/2 ce
> brzuch. Zasady dotyczlae 1/2 nawet... butlae 1/2 w. Szlaban nalae 1/2 olae 1/2 ono
na klapki, baletki
> i sandalae 1/2 ki, odslae 1/2 aniajlae 1/2 ce jednoczelae 1/2 nie stoplae 1/2 i
palce.

> Dziennikarze piszlae 1/2 , lae 1/2 e niektlae 1/2 re przepisy slae 1/2 kuriozalne.
Cholae 1/2 by te dotyczlae 1/2 ce
> dekoltlae 1/2 w. Blae 1/2 dlae 1/2 moglae 1/2 y je odslae 1/2 anialae 1/2
kobiety... z malae 1/2 ym biustem. Powszechnlae 1/2
> wesolae 1/2 olae 1/2 lae 1/2 w lae 1/2 rodowisku dziennikarskim wzbudzilae 1/2
zakaz dotyczlae 1/2 cy braku
> bielizny.
>
> lae 1/2 Ciekawe, kto blae 1/2 dzie zagllae 1/2 dalae 1/2 w spodnie mlae 1/2 lae
1/2 czyzn i podnosilae 1/2 kiecki kobiet"
> pisalae 1/2 y portale. lae 1/2 miechu nie wzbudzajlae 1/2 jednak przewidziane
kary: lae 1/2 amanie
> przepislae 1/2 w blae 1/2 dzie kosztowalae 1/2 o od 500 do 1000 dolarlae 1/2 w przy
pierwszym i drugim
> zatrzymaniu, podczas kolejnego trzeba blae 1/2 dzie zaplae 1/2 acilae 1/2 julae
1/2 alae 1/2 cztery tysilae 1/2 ce
> dolarlae 1/2 w. Rosyjska policja julae 1/2 przechodzi szkolenia(...)"
> http://www.rp.pl/artykul/27,859106.html
>
> 33333-)
> --
>
> XL wiosenna

No widzisz jak się kończy wpieprzanie się do polityki
kleru.....komentarz pod spodem pyta czy to komunizm wrócił. Ale teraz
Ruscy będą szydzili z tych ciemnogrodzian co to popierają, a i w
polsce przecież syderstwo toczy się przez naród z ciemnoty i kurwicy
dostają polacy jak się politycy klerowi w ramiona oddają. To nie
przejdzie, bo to narusza prywatne upodobania ludzi i gusta, a i
gospodarka im zakwiczy, która zajmuje się modą i garderobą.

3. Data: 2012-04-13 14:56:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-12 23:47, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> zatrzymaniu, podczas kolejnego trzeba będzie zapłacić już aż cztery tysiące
> dolarów. Rosyjska policja już przechodzi szkolenia(...)"

No i?
W Polszcze to nie przejdzie nawet przy nie wiem jakże mocnym zapatrzeniu.

qr.a
--
bez pala bez dupy

4. Data: 2012-04-13 15:00:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-13 16:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-12 23:47, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No i?
> W Polszcze to nie przejdzie nawet przy nie wiem jakże mocnym zapatrzeniu.

Kwestia zaOpatrzenia. Odgórnie zaplanowanego.

Ewa

5. Data: 2012-04-13 15:06:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 16:56:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-04-12 23:47, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> No i?
> W Polszcze to nie przejdzie nawet przy nie wiem jakże mocnym zapatrzeniu.

Co ma do tego Polska?
Mowa o Rosji - tam przejdzie, ponieważ tam ludzie są wręcz żądni
zamordyzmu.

--

XL wiosenna

6. Data: 2012-04-13 15:42:24

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wiosenna

Uważasz że kler wpowadza zamordyzm? To coś nowego, przecież poszedł na
ręke kościołowi tak jak nasi to robią.

7. Data: 2012-04-13 15:48:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-13 17:00, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

>>> dolarów. Rosyjska policja już przechodzi szkolenia(...)"

> Kwestia zaOpatrzenia. Odgórnie zaplanowanego.

Już było takowe. A jednak coś im nie poszło...

qr.a

8. Data: 2012-04-13 15:49:50

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-13 17:06, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Co ma do tego Polska?
> Mowa o Rosji - tam przejdzie, ponieważ tam ludzie są wręcz żądni
> zamordyzmu.

To już przestaliśmy patriotycznie o Polszcze?

qr.a
--
jeden dzień mię nie było a tu taka rewolucja

9. Data: 2012-04-13 18:27:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2012 17:49:50 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-04-13 17:06, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To już przestaliśmy patriotycznie o Polszcze?

To już i przy jajecznicy ma być patriotycznie?

--

XL wiosenna

10. Data: 2012-04-13 18:30:33

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-13 20:27, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To już i przy jajecznicy ma być patriotycznie?

Dyskryminujesz jaja

qr.a

Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw
Powiem wam ...