te same słowa- inne treści

1. Data: 2012-04-14 08:28:17

Temat: te same słowa- inne treści
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=5G5UcC3c5RY&feature=p
lcp&context=C4e11766VDvjVQa1PpcFNqWSGb87ttpAfz5E20Mn
mq09I8f_Wj4-I%3D

tak mnie naszło: ogląda to Polak- i pasuje mu do naszej rzeczywistości.
Amerykanin- także. A przecież zupełnie różne treści.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2012-04-14 10:38:03

Temat: Re: te same słowa- inne treści
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-14 10:28, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Zwłaszcza, że mówi to jakiś ryży irish.

qr.a

3. Data: 2012-04-14 19:06:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> tak mnie naszło: ogląda to Polak- i pasuje mu do naszej rzeczywistości.
> Amerykanin- także. A przecież zupełnie różne treści.

Takoz i to
http://www.youtube.com/watch?v=K5csYS8DSzk&feature=r
elated

4. Data: 2012-04-15 05:34:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-04-14 10:28, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
lcp&context=C4e11766VDvjVQa1PpcFNqWSGb87ttpAfz5E20Mn
mq09I8f_Wj4-I%3D

> Zwłaszcza, że mówi to jakiś ryży irish.

No ale tresci sa dokladnie te same, i aktualne na calym swiecie - kwestia
tylko nasilenia. Np. PiS spoko zabierze tym co ciezko pracuja by cos odlozyc
("pieniadze sa w bankach" czyli nasze oszczednosci, bo przeciez nie pensje
prezesa ani zyski) i rozda, albo "pomoze" gospodarce wrzucajac narynek
pozyczona kase (ktora w z odsetkami oczywiscie odda narod).

Ale, dziwnie cicho o ostatniej pisowskiej hanbie.

Bardzo ciekawe zjawisko psychologicznej projekcji i slepoty wyznawcow.

Skarga prezesa do dumy rosyjskiej na rzad i prezydenta polski
(demokratycznie wybranego), oznacza hanbe dla Tuska.

Tego samego dnia uslyszalem w telewizorni niejakiego Urbanskiego Andrzeja,
ze PO sie rozpada. Szef kancelarii pisowskiego prezydenta, mowi, ze
konkurencyjna partia sie rozpada w chwili, gdy z pisu rozpadly sie prawie
wszystkie znane twarze.

Jesli wyborcy pisu zjadaja powyzsze dwie sytuacje bez watpliwosci, to
stanowi to kolejny dowod dla mnie, ze to nie ja jestem idiota.

5. Data: 2012-04-15 14:25:21

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jmbcev$b87$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
>
> tak mnie naszło: ogląda to Polak- i pasuje mu do naszej rzeczywistości.
> Amerykanin- także. A przecież zupełnie różne treści.

Głupie ćwoki, które nie tylko nie mają pamięci i wiedzy
historycznej, ale również nie posiadają wiedzy na temat
współczesnego świata. Tam gdzie rząd jest tylko z nazwy, tam
gdzie nie ma podatków, tam jest bieda. Proste? ;>

PF

6. Data: 2012-04-15 14:34:13

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> współczesnego świata. Tam gdzie rząd jest tylko z nazwy, tam
> gdzie nie ma podatków, tam jest bieda. Proste? ;>

Uważam, że na odwrót. Możesz podać przykłąd takiego państwa- i to biednego?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2012-04-15 14:42:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mq09I8f_Wj4-I%3D

> Uważam, że na odwrót. Możesz podać przykłąd takiego państwa- i to

Pytanie czy tak Ci wyszlo (bo jestes debilem) czy swiadomie manipulujesz:
bieda=/=biedne panstwo.

"Oderwańcy" to mniej empatii.
poranny przegląd prasy
Co tak nudno?