Wizerunek firmy rodzinnej...

11. Data: 2012-04-16 06:25:22

Temat: Re: Wizerunek firmy rodzinnej...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 23:21, Paulinka pisze:
> [...]
googlegroups.com...

> [...]
artykuly,154374,1...

> A jakie są podstawy do tego, żeby być celebrytą?
> Oprócz znajomości i pieniędzy. Co to w ogóle znaczy być celebrytą?

Myślę, że to właśnie owa pani Grycan wraz z córkami mają największe
podstawy do bycia celebrytkami, he he.

Ewa

12. Data: 2012-04-16 06:27:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 07:31, Chiron pisze:

> Teraz to chyba celebryta to ktoś, kto jest sławny z tego, że jest
> sławny- i tak obserwując naszą rzeczywistość- odbieram to.

No i tak jest. W języku polskim to słowo nie istniało, zanim pojawiło
się powyższe zjawisko.

Na osoby z dorobkiem mówiło się "sława", ewentualnie "gwiazda".

Ewa

13. Data: 2012-04-16 07:36:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 21:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

> A jest czym się przejmować:http://koktajl.fakt.pl/Grycanki-w-Vivie-2
012,artykuly,152866,1.html#m...

grube baby cos tam bredza, i mam sie tym przejmowac? latamito!

14. Data: 2012-04-16 09:42:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 09:36, J-23 <k...@g...pl> wrote:

ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

012,artykuly,152866,1.html#m...

> grube baby cos tam bredza, i mam sie tym przejmowac? latamito!

Nie TY, tylko ci, na których wizerunek to bredzenie wpływa.

15. Data: 2012-04-16 09:52:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 07:31, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> Teraz to chyba celebryta to ktoś, kto jest sławny z tego, że jest sławny- i
> tak obserwując naszą rzeczywistość- odbieram to.

Tak, to słowo w naszej rzeczywistości funkcjonuje w zupełnym oddaleniu
od swej etymologii, już na zupełnie innej płaszczyźnie, niestety.
Synonimem "celebrity" stały się osoby pokroju Grycanek i Kasi Tusk,
kompromitujące z dawien dawna uznane wartości - tu: stare nazwisko i
firmę z dorobkiem oraz urząd Premiera RP!

"(...)No cóż, jak widać, niektórym rodakom nie wystarczały już słowa
gwiazda, sława, znakomitość, autorytet... Określenie celebrity
(celebrities), upowszechniane (jakżeby inaczej!) przez tabloidy i
kolorowe magazyny, brzmi dla nich wykwintniej, dostojniej, bardziej
światowo.
(...)Bycie sławnym, tzn. celebrytą (celebrity), polega na tym, że
opowiada się naokoło, z kim się zerwało, z kim związało, co się nowego
kupiło, na jakiej imprezie było itp. W mniemaniu ludzi celebryta ma
wspaniałe życie, ponieważ obraca się w wielkim świecie, mieszka zwykle
w willi otoczonej murem, jeździ najnowszym modelem jaguara lub
porsche, a czasem podróżuje prywatnym samolotem, bo zarabia krocie za
role, płyty bądź reklamy. Nie ma znaczenia, że ktoś taki jest często
człowieczkiem próżnym, który w życiu nie osiągnął niczego wyjątkowego,
nikomu nie pomógł w potrzebie, nie ma prawdziwych przyjaciół.
Celebrity, celebrities - jakież wykwintne to słowa, a jakie puste,
jałowe w treści, prawda?"

http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=368

16. Data: 2012-04-16 10:59:57

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 11:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

nieodpowiedzialne.http://koktajl.fakt.pl/Zbigniew-Gr
ycan-o-Grycankach,artykuly,154374,1...

012,artykuly,152866,1.html#m...

> Nie TY, tylko ci, na których wizerunek to bredzenie wpływa.

jacy "ci" taki sposob oddzialywania. jedne tepe krowy brdza, a inne
tepe krowy sluchaja. a wszystkim rzadza ksiegowi

17. Data: 2012-04-16 11:20:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 12:59, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> jacy "ci" taki sposob oddzialywania. jedne tepe krowy brdza, a inne
> tepe krowy sluchaja. a wszystkim rzadza ksiegowi

Demonizujesz księgowych.

18. Data: 2012-04-16 16:35:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> [...]
> wypowiada się publicznie negatywnie na jego temat - ani chybi robi to
> według prawdziwych podkieleckich stereotypów 3-)

jak zwykle nie zalapalas. Ale to tylko potwierdza co napisalam.

i.

19. Data: 2012-04-16 17:14:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 18:35, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

.googlegroups.com...

k.googlegroups.com...

,artykuly,154374,1...

> jak zwykle nie zalapalas. Ale to tylko potwierdza co napisalam.

Mojaś Ty Iwonko, "to" potwierdza jedynie Twą intelektualną ułomność
polegającą na utracie zdolności przekazu z powodu postępujacego
zezłośliwienia.

20. Data: 2012-04-16 21:06:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> http://obcyjezykpolski.strefa.pl/?md=archive&id=368

O widzę, że spodobała Ci się strona, którą Ci kiedyś zaserwowałam w
odpowiedzi na Twojego 'Filipa" z konopi 333-)))

--

Paulinka

anti pedofile
te same słowa- inne treści