JESZCZE 7

21. Data: 2006-10-13 16:08:03

Temat: Re: JESZCZE 7
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słaby z ciebie dowcipas, co mam zrobić skoro nie rozmawia ze mną, a
czytuje
> tę grupę?

jak czytuje ta grupe to sie nie dziwie ze chce sie odseparowac od takiego
debila... kazdfa myslaca istota by tak zrobila.

> Dla mnie każde dziecko drogie i nie pozwoliłbym sobie naigrawać się z
> tragedii ludzi doprowadzonych do rozpaczy skutkami "prywatyzacji" ...

robisz to z premedytacja. a jesli tak nie jest to jestes pan debil do
kwadratu i nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy.

22. Data: 2006-10-13 16:12:15

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, babska logika... Nie sądź po pozorach lub odzieniu, a nawet po
> siwej brodzie...
> :-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))

czlowieku, zadna babska logika. czy ty slepy jestes ? cala grupa ci to pisze
zes pan baran i idiota. wywlekasz pan swoje prywatne sprawy na tapete...
zenujace i smieszne zarazem. pan zes jest mazgaj i kreytyn. a i dzieciak
pewno nie wasz panie kmiocie...

23. Data: 2006-10-13 17:12:56

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
))))

> [...]
> zes pan baran i idiota. wywlekasz pan swoje prywatne sprawy na tapete...
> zenujace i smieszne zarazem. pan zes jest mazgaj i kreytyn. a i dzieciak

Slavi przestań wreszcie być ciemny blueeeeeeeeeeeee

d.

24. Data: 2006-10-13 17:35:39

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slavi przestań wreszcie być ciemny blueeeeeeeeeeeee

jakbys ciolku zrobil traceroute to bylbys wiedzial ze to nie pisal slavi.
ale lamusy tego nie wiedza niestety...

25. Data: 2006-10-15 18:18:48

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> He..he, babska logika... Nie sądź po pozorach lub odzieniu, a nawet po
> siwej brodzie...
> :-P)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))

nie wiem, z czego sie tak cieszysz. Niektórzy głupi starzy ludzie tylko w
tym pokładają nadzieję: że na starość ktoś będzie laske (sic!) i siwa brode
juz za samo ich istnienie obdarowywał i utożsamiał z szacunkiem....
dla mnie stare pojebane bedzie tylko coraz bardziej pojebane, inaczej jedyną
nadzieją dla głupoty byłaby owa starość.

BTW - we Włoszech przynajmniej swoją żonę i matkę swoich dzieci faceci
uznają za świętą ;-)
A niezdecydowanie, czy baba jest święta czy kurwa, czy się dziecka pragnie
czy wyrzeka, to już lekka paranoja jest. Zamiast się z tym obnosić,
poszukałabym na Twoim miejscu specjalisty, ale nie wśród garów.
Jest XXI wiek, szczytem zakłamania jest niezauważanie, że się sobie z czymś
nie radzi, zawracanie dupy ludziom, którzy tego sobie nie życzą, a nie
szukanie pomocy, by rozwiązać problem ku lepszej przyszłości własnej rodziny.

My mamy własne rodziny i własne problemy. Tu piszemy o małych problemach i
sukcesach dotyczących garów. Jeśli będę potrafiła i chciała Ci pomóc, to
napiszę do Ciebie na priv, łatwiej i szybciej uzyskasz darmową pomoc
okazując ludziom szacunek, pisząc zgodnie z charakterem grupy. Na pewno
uzyskasz jakieś wskazówki na PSP, a nie PRK. Pokazujesz nam, że masz nas w
dupie, to też to samo Ci mówię: centralnie w d* mam Twoje problemy, to, ze
wcale nie chcesz ich rozwiązać, tylko oczerniasz jakąś kobietę. Jesteś w tym
obleśny, i dopawdy nie pojmuję, co ona w Tobie widziała. A jeśli widziała,
to przejrzała na oczy. A tu nie talibastan i kobiety nie zmusisz do bycia ze
sobą. Jak nie dojrzałeś do ojcostwa, to w przyszłości zakładaj gumki.

Swoją matkę też oczerniasz - to, że spadłeś z dywanu na podłogę też będziesz
miał jej za złe?

h.

26. Data: 2006-10-15 18:52:17

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:egtu28$odt$1@inews.gazeta.pl, Hania wrote:
> Swoją matkę też oczerniasz - to, że spadłeś z dywanu na podłogę też
> będziesz miał jej za złe?

Plonk warning. Pierwszy i ostatni. Od teraz wszystkie osoby dyskutujące z
Panslavistą będą trafiać do KF bez ostrzeżenia. Zostanie mi tylko pięć
osób na prk - trudno, przynajmniej będą to inteligentne osoby.

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

27. Data: 2006-10-15 18:55:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Plonk warning. Pierwszy i ostatni. Od teraz wszystkie osoby dyskutujące z
> Panslavistą będą trafiać do KF bez ostrzeżenia. Zostanie mi tylko pięć
> osób na prk - trudno, przynajmniej będą to inteligentne osoby.

no tak przy niedzieli warning? rotfl, zadzwoń w poniedziałek, w dni
nieparzyste się nie boję ;-)

h.

28. Data: 2006-10-15 19:01:22

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Hanna Burdon wrote:

> [...]
> dyskutujące z Panslavistą będą trafiać do KF bez ostrzeżenia.
> Zostanie mi tylko pięć osób na prk - trudno, przynajmniej będą to

A po co tak? Przecież możesz sobie zrobić regułkę (w prawdzie nie w
Outlook Express ale to w ogóle taki sobie program) ignorującą wszelkie
wiadomości będące odpowiedzią na posty tego buraka.

40tude Dialog ma taką funkcjonalność.
http://www.40tude.com/dialog/

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

29. Data: 2006-10-15 19:33:40

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Plonk warning. Pierwszy i ostatni. Od teraz wszystkie osoby dyskutujące z
> Panslavistą będą trafiać do KF bez ostrzeżenia. Zostanie mi tylko pięć
> osób na prk - trudno, przynajmniej będą to inteligentne osoby.

jestem pierwsza
dżdżownica

30. Data: 2006-10-15 19:37:19

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Panslavistą będą trafiać do KF bez ostrzeżenia. Zostanie mi tylko pięć
> osób na prk - trudno, przynajmniej będą to inteligentne osoby.

UUUUUUU!
Z grubej rury!
madziunię wsadź do KF od razu. Nawet jak nie gada ze Slavim.

dżdżownica

He..he
efektowne ciasto poszukiwane
Udko z kurczaka