JOGA

1. Data: 2002-09-26 13:53:58

Temat: JOGA
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Warszawie na Tarchominie i chętnie zapisałabym się na jogę, czy
znacie jakieś interesujące miejsca gdzie takie zajęcia się odbywają ?
pozdr
Paula

1. Data: 2002-09-26 14:35:55

Temat: Re: JOGA
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> chętnie zapisałabym się na jogę

Jaką jogę, tzn. którą?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-09-26 14:39:39

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jaką jogę, tzn. którą?

OJ to mnie zaskoczyłaś/eś wiesz , że nie wiem ale wiem, że po tym człowiek jest
bardzo rozluźniony i łatwiej jest mu się skoncentrować.
Chętnie posłucham jesli masz coś ciekawego mi do powiedzenia na ten temat.
dzięki i pozdrawiam
Paula

1. Data: 2002-09-26 14:51:56

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> OJ to mnie zaskoczyłaś/eś wiesz , że nie wiem ale wiem, że po tym
> człowiek jest bardzo rozluźniony i łatwiej jest mu się skoncentrować.

Do tego opisu pasuje chyba każda joga.

> Chętnie posłucham jesli masz coś ciekawego mi do powiedzenia na ten
> temat.

Podejrzewam, że chodzi Ci po prostu o pewien rodzaj gimnasyki inspirowanej
asanami, które są częścią hatha-jogi, czy tak?
Poza tym jest jeszcze dhyana-joga (astanga-joga), bhakti-joga, karma-joga,
jnana-joga i może jeszcze coś.

--
http://puszkkka.vege.pl/ [Najlepsza książka kucharska]

1. Data: 2002-09-26 14:56:46

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> asanami, które są częścią hatha-jogi, czy tak?
> Poza tym jest jeszcze dhyana-joga (astanga-joga), bhakti-joga, karma-joga,

he nio tak to teraz bardzo proszę jesli możesz opisz co to wszystko oznacza.
Czym dana joga się charakteryzuje.

1. Data: 2002-09-26 15:11:59

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> he nio tak to teraz bardzo proszę jesli możesz opisz co to wszystko
> oznacza. Czym dana joga się charakteryzuje.

To już bardziej temat na p.s.religia.

1. Data: 2002-09-26 15:17:59

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Czym dana joga się charakteryzuje.

Znalazłem stronkę http://www.republika.pl/jaworki/joga.html
Mam inne zdanie na wiele poruszonych tam tematów, ale dla ogólnego
poznania wystarczy.

1. Data: 2002-09-26 15:20:22

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> he nio tak to teraz bardzo proszę jesli możesz opisz co to wszystko
oznacza.
> Czym dana joga się charakteryzuje.

w kluabch , ktore maja zajecia z jogi zawsze sa zajecia "dla poczatkujacych"
i na takie raczej powinnas zwrocic uwage.
Z tego co czytalam to joga jest wbrew pozorom jednak troche wysilkowa,
musisz sprawdzic czy ci to odpowiada, czy dasz rade no i czy bedzie dzialac
u ciebie:))))
ja tez sie nosze z zamiarem zapisania juz trzy miesiace:))) ale z roznych
przyczyn nie wyszlo jeszcze tak jak bym chciala.

Z tego co wiem to najbardziej znane jest Studio Adama Bielewicza na
Żurawiej, jest tez Akademia Bubicza na Wałowej, a ja znalazlam sobie mala
szkolke mieszczaca sie w Cepeli niedaleko ronda ONZ ( widze ja nawet z okien
okropnego mrowkowca , w ktorym pomieszkiwam:)))), ale dotrzec mi sie jeszcze
nie udalo.

Sprobuj poszukac info w internecie.

pozdr
magda

1. Data: 2002-09-26 15:21:19

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości

> To już bardziej temat na p.s.religia.

nie dla wszystkich.
Moze po prostu sposob myslenia i zachowania.
Ale nie kazdy cwiczy joge dla wiary.
magda

1. Data: 2002-09-26 15:30:00

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

m <r...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Ale nie kazdy cwiczy joge dla wiary.

"Joga" oznacza "powtórne połącznie", co zbliżone jest do znaczenia słowa
od którego pochodzi "religia". Podejmowanie ćwiczeń jogi pod kierunkiem
osoby która nie ma wystarczająco wysokich kwalifikacji i bez podstaw
tegologicznych jest, msz, ryzykiem gdzie na szalę kładziemy własne zdrowie
(przeważnie psychiczne). Żadna joga nie jest zabawą, a już szczególnie
przestrzegam przed nieodpowiedzielną zabawą praną.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]
http://faq.vege.pl/ [Wegetariańskie FAQ]