JUDITH...

11. Data: 2007-04-23 13:01:55

Temat: Re: JUDITH...
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle zapraszam na swoja strone .... na poznanie ....
http://kalioppe-marta.blogspot.com/

12. Data: 2007-04-23 15:26:04

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...com> napisał:

> Wierze w milosc ....
> Ale chyba nie wierze w takie historie "Judytowe" .... w szczescie,
> ktore byc musi, bo inaczej film sie nei uda ....

Haha, oto ofiary mass-mediów...
Judyta i Holofernes... "odcina, odcina, odcina głowę mu" (C) by KIG z
pamięci.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2007-04-23 16:06:27

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał:

> Haha, oto ofiary mass-mediów...
> Judyta i Holofernes... "odcina, odcina, odcina głowę mu" (C) by KIG
> z pamięci.

A może to moja wyobraźnia za daleko pognała... Jerzy, utwierdź mnie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2007-04-23 17:03:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> A może to moja wyobraźnia za daleko pognała... Jerzy, utwierdź mnie ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

He...he, skończyło się na naklejeniu pasków, które też przerwałem...

15. Data: 2007-04-23 17:53:48

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z tego co dobrze pamietam ... Judyta (ta od Holofernesa) to postac
biblijna ... z mass mediami jej historia niewiele ma wspolnego (moze
oprocz tego ze jej wizerunek wykorzystywany byl w sztuce na
przestrzeni wiekow - ale czy to mass media ?!!?!!).

Sztuka taka droga Aicho zaliczana jest do kultury wysokiej .... a nie
do mass mediow.

Judyta do której ja nawiazywalam w swoim poprzednim wpisie byla
postacia z polskiej komedii romantycznej (chyba nienajwiekszych
lotów).
Dodatkowo napisalam : "Ale chyba nie wierze w takie historie
"Judytowe" .... w szczescie,
ktore byc musi, bo inaczej film sie nei uda ...." co mialo dodatkowo
wskazywac na te postac .

Wybacz nastepnym razem postaram sie pisac jasniej .... moze wiekszymi
literami ....

P.S.
Gratuluje wyobrazni

16. Data: 2007-04-23 20:56:53

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...com> napisał:

> Judyta do której ja nawiazywalam w swoim poprzednim
> wpisie byla postacia z polskiej komedii romantycznej (chyba
> nienajwiekszych lotów).

I ją właśnie do kultury niskiej zaliczylam. Podobnie jak ilustratora
muzycznego drugiej części filmowej "trylogii" do niej zaliczam.

> Wybacz nastepnym razem postaram sie pisac jasniej .... moze
wiekszymi
> literami ....

To ewidentnie ja nie zostałam zrozumiana :)

> Gratuluje wyobrazni

A, dziękuję, służy mi nieźle (patrz niżej;)).

--
Pozdrawiam - Aicha (dozwolona od lat 18)

82 tysiące zejść do (już wkrótce) Podziemia:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

17. Data: 2007-04-24 12:25:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

I wiertarka - która w oryginale miała być wkrętarką - własnością samej
Judith...
A to kłamczucha i oszustka!!!

Wstręt do matki.
I Krakowska Konferencja Kognitywistyczna
Temat
komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
Re: test