Ja łysieję!!!

1. Data: 2004-07-19 20:20:50

Temat: Ja łysieję!!!
Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy mi sie to nie zdarzalo.
Wlosy wypadaja mi garsciami, mam na brwiach(i tak rzadkich) jakis lysy
placek! :O
Jejku co sie ze mna dzieje, jestem mloda jeszcze, bo 17 lat dopiero? Czy to
moga byc poczatki jakiejs choroby, czy moze brak mi witamin? A moze
uczulenie na cos?
Jesli ktoras z was miala podobny problem to prosze o pomoc.

1. Data: 2004-07-19 21:04:35

Temat: Re: Ja łysieję!!!
Od: "Nick(i)" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-19 22:20, Użytkownik Izka napisał:

> [...]
> uczulenie na cos?
> Jesli ktoras z was miala podobny problem to prosze o pomoc.

do lekarza i to juz!

1. Data: 2004-07-20 09:42:01

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uczulenie na cos?
> Jesli ktoras z was miala podobny problem to prosze o pomoc.

Popieram przedmowczynie - idz do lekarza.
Z opisu mozna sie pokusic o zastanowienie sie nad tym, czy nie jest to jakas
choroba skory, albo np. lysienie telogenowe (czasem sie zdarza po
ciazy/karmieniu, po duzym stresie: smierc w rodzinie, rozstanie, zmiana
szkoly, miejsca zamieszkania, kraju etc., zarowno i dzieci jak i u
doroslych).

--
Pozdrawiam cieplutko
Magda

1. Data: 2004-07-21 21:42:34

Od: "gdlm" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybys mieszkala we Wroclawiu polecilbym jednego goscia, ktory sie nie
reklamuje ale z powodzeniem leczy tego typu przypadki. Niestety wymaga to
konsekwencji, a przede wszystkim regularnych wizyt 2 - 3 razy w tygodniu.
Efekty sa znakomite wiele kobiet i mezczyzn uchronil przed utrata wlosow, ba
utracone wlosy na nowo odzyly.
Powiesz, ze to szarlatan. Prawda jest taka, ze gosc jest zapraszany na
miedzynarodowe sympozja dotyczace problemow wlosow i ma patent, ktorego nie
chce nikomu odsprzedac, a to co robi robi dla wlasnej satysfakcji. Niech to
bedzie najlepsza reklama.

Użytkownik "*madzik*" <m...@b...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciazy/karmieniu, po duzym stresie: smierc w rodzinie, rozstanie, zmiana
> szkoly, miejsca zamieszkania, kraju etc., zarowno i dzieci jak i u

[Allegro] Nowa oszustka.
Gdzie kupić biustonosz w W-wie?
olejek z rokitnika
"dziwna" reakcja na krem clinique
polecam: depilatory wszelakie ;) i male pytanko