Ja łysieje pomóżcie !!!!!

1. Data: 2005-02-14 10:24:18

Temat: Ja łysieje pomóżcie !!!!!
Od: "janusz" <q...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć zwracam się tu do was bo mam olbrzymi problem. Mam niecałem 20 lat a
zacząłem poważnie łysieć. Jeśli tak dalej pójdzie to za rok-dwa będe miał
piękną świecącą łysinkę na środku głowy :( Nie wiem co robić, ale nie moge się
poddać temu. Jak to będzie wyglądało, 21-letni chłopak z taką łysiną.
Poradźcie mi coś, jak można zastopować ten proces , są jakieś preparaty,
tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry :))

1. Data: 2005-02-14 11:14:14

Temat: Re: Ja łysieje pomóżcie !!!!!
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

janusz wrote:

> [...]
> tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry :))

Łysi są sexy. Serio. Zgól reszte tego, co jeszcze masz, i polub siebie.
Szczęście nie od stanu owłosienia na głowie zależy.

--
sveana

1. Data: 2005-02-14 12:03:44

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= w aktach news:cuq165$fvc$1@news.onet.pl napisał(a) co
następuje:

> Łysi są sexy. Serio. Zgól reszte tego, co jeszcze masz, i polub
> siebie. Szczęście nie od stanu owłosienia na głowie zależy.

tiaa też myśle ze łysi sa sexi i najlepiej to juz sie zgolic zupełnie,
minimalnie zostawic jakies 2-3 mm.. i bedzie to słodko wyglądało ;-)

Arcole

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

1. Data: 2005-02-14 12:05:37

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <q...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poradźcie mi coś, jak można zastopować ten proces , są jakieś preparaty,
> tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry

a) idz do dermatologa lub innego lekarza zeby sprawdzic czy ine zaczyna sie
jakas choroba
b) lykaj tabletki na wzmocnienie- do nabycia w aptece
c) kup sobie DROGI niestety szampon welli z serii profesjonalnej przeciw
wypadaniu włosów+tonik, lub jakiejś innej firmy np. vichy
d) idź do dobrego fryzjera niech Ci ładnie zetnie włosy, żebyś się samym
wyglądem nie dołował
e) popatrz po rodzinie czy mężczyźni nie sa lysi, jesli sa, no to trudno,
genetyki nie zmienisz, mozesz tylko ciut opoznic procesy :( i faktycznie
pokochac swoja lysinke :-) glowa do gory, dziewczyny maja rozne gusta!
Pozdrowienia

1. Data: 2005-02-14 12:30:31

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć zwracam się tu do was bo mam olbrzymi problem. Mam niecałem 20 lat a
> zacząłem poważnie łysieć.

To samo przerabia od jakiegoś czasu mój brat.
Koniecznie wizyta u dermatologa.
Masz jednocześnie tłusty łupież?
U mężczyzn nieleczony może być przyczyną wypadania włosów.
Oprócz leków przeciw łojotokowemu zapaleniu skóry mojemu bratu lekarz
zaproponował ("jeśli bardzo Panu przeszkadza łysienie") preparat Propecia
(tylko dla facetów), który zapobiega wypadaniu włosów i u części pacjentów
powoduje ich odrastanie.
Wada: miesięczna kuracja kosztuje ok. 150-200 zł, a trzeba to brać min. 6
miesięcy.

Polecam wizytę u lekarza, bo jeśli łysienie Ci przeszkadza, to trzeba działać :-
)

1. Data: 2005-02-14 15:16:59

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <q...@b...pl> napisał(a):
> [...]
> tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry :))

popieram przedmówców, przede wszystkim dermatolog. przyczyny łysienia są
różne, sposoby leczenia też.

mogę podać, co u mnie skutkuje, oczywiście bez gwarancji, że u każdego działa
identycznie. szampon Dermena, odżywka do włosów Wax, Zincas Forte, płukanie
włosów po każdym myciu naparem z pokrzywy (wszystko z apteki). natomiast nie
pomagał żaden skrzyp w tabletkach itp. polecane są też często ampułki Dercos
Vichy, seria Radical Farmony.

1. Data: 2005-02-15 10:10:49

Od: "ziellona" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Januszu,

> [...]
> tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry :))

Tak jak powyżej napisały dziewczyny- dermatolog zapewne pomoże, jeżeli jest to
jakaś choroba. Natomiast jeżeli genetyka macza w tym swoje paluchy to bedziesz
łysy. I dobrze. POwiedziałabym nawet że wspaniale, bo mężczyźni łysi lub
łysiejący to najpiękniejsza rzecz jaką można spotkać.
Mój szanowny kolega miał podobny problem w wieku 18 lat wyłysiał do połowy. W
zwiazku z czym ogolił resztę czerepu i wygląda zniewalająco. Inni natomiast
ścinają ressztę włosów na bardzo krótko.
Bo niestety mężczyzna, który usiłuje zakrywać swoja łysinę w różny sposób
wygląda śmiesznie, podobnie jak taki, który niedobór włosów z przodu
rekompensuje mysim kucykiem, albo kłakami nad karkiem-

Strasznie się rozpisałam, ale moja rada jest prosta
1) wykluczyć chorobę- a jeżeli jest- leczyć
2) ogolić resztę głowy
3) kupić lustro i codziennie podziwiać jaki jesteś przystojny

Pozdrawiam
Kasia Ziellona z sieczką zamiast włosów;)

1. Data: 2005-02-15 15:46:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik janusz, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> Poradźcie mi coś, jak można zastopować ten proces , są jakieś preparaty,
> tabletki, może medycyna naturalna, no nie wiem cokolwiek, dzięki z góry

Obawiam się, że być może nie będzie tu można wiele zdziałać. Niektórzy
mężczyźni tak mają, trochę to jest podobno uwarunkowane genetycznie. Sama
mam kolegę, który w wieku 21 lat właśnie (teraz ma trochę więcej) miał
fryzurkę a la Jan Rokita. Powiem szczerze, że bardzo mu było z tym do
twarzy :)
Idź do endokrynologa, zrób badania hormonalne, jakie - mam nadzieję - Ci
zaleci. Do dermatologa też warto. Są różne specyfiki, ale pytanie, czy
rzeczywiście pomogą?
Jeśli się okaże, że po prostu tak już jest, to mimo wszystko spróbuj
zaakceptować. Ja nie mam pojęcia, szczerze mówiąc, dlaczego mężczyźni robią
z łysinki taki problem :) Nie uważam, żeby tracili na męskości :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-17 19:03:07

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem tu nowa i nie mam "zielonego" pojęcia, czy ta informacja do
Was dotrze.
Znam spesyfik, który wspomaga leczenie między innymi "łysienie plackowate".
Pozdrawiam, Ewa
Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> pomagał żaden skrzyp w tabletkach itp. polecane są też często ampułki

http://www.gazeta.pl/usenet/

Femi - chwale tez
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-02-14)
Walentynkowe cipy
Krzywy włos ;-)
pożółkłe koronki