Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu

1. Data: 2004-04-15 11:38:10

Temat: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

33.html
Rozwody za zasilek
Fuszerka w ustawie o swiadczeniach rodzinnych. Sady zalewa fala pozwów o
rozwód lub separacje. Od 1 maja osoby o niskich dochodach samotnie
wychowujace dzieci dostana 170 zl dodatku do zasilku rodzinnego

--
Ania Björk
Björn Alexander Vincent (7 grudnia 1997),

2. Data: 2004-04-15 11:46:45

Temat: Re: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> writes:

33.html
> [...]
> rozwód lub separacje. Od 1 maja osoby o niskich dochodach samotnie
> wychowujace dzieci dostana 170 zl dodatku do zasilku rodzinnego

Zanim dostaną rozwód to ustawa zmieni się ze trzy razy.

eloy
--
-------e-l-o-y-----------e-l-o-y-@-t-r-a-n-s-i-l-v-a
-n-i-a-.-e-u-.-o-r-g------

jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

3. Data: 2004-04-15 14:35:53

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sve@na= napisał:

> Fuszerka w ustawie o swiadczeniach rodzinnych. Sady zalewa fala pozwów o
> rozwód lub separacje. Od 1 maja osoby o niskich dochodach samotnie
> wychowujace dzieci dostana 170 zl dodatku do zasilku rodzinnego

no tak - a jak ja dostawałam z Funduszu
Alimemntacyjnego alimenty to było be. Bo przeciez
podatników okradam - to teraz macie nieokradanie.

Eulalka

4. Data: 2004-04-16 06:06:15

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> no tak - a jak ja dostawałam z Funduszu
> Alimemntacyjnego alimenty to było be. Bo przeciez
> podatników okradam - to teraz macie nieokradanie.

Eulalko, było beee, bo mogłaś dostać więcej niż 170 PLN na dziecko. A teraz
obcieli i są zadowoleni, bo udają, że nie widzą, jak zwiększyła się
możliwość kombinacji.

Czyli, z punktu widzenia budżetu państwa miało być lepiej, a wyszło jak
zwykle.... :(

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2004-04-16 08:33:46

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
33.html
> [...]
> rozwód lub separacje. Od 1 maja osoby o niskich dochodach samotnie
> wychowujace dzieci dostana 170 zl dodatku do zasilku rodzinnego

Rozwód dla głupich 170 zł miesięcznie??? No, nie żartuj
Pozdrówka - Agnieszka

6. Data: 2004-04-16 08:54:09

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" :

> Rozwód dla głupich 170 zł miesięcznie??? No, nie żartuj

Jesli ktoś ma ośmioro dzieci to już się z tego robi całkiem niezła sumka.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2004-04-16 09:06:10

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Rozwód dla głupich 170 zł miesięcznie??? No, nie żartuj

A jeśli masz np. wypłaty 800 PLN miesięcznie, bezrobotnego męża i 5 dzieci,
a możesz na każde dostać 170 PLN miesięcznie to się nie opłaca?

Monika

8. Data: 2004-04-16 09:43:02

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Apr 2004 10:33:46 +0200 I had a dream that batory
<b...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> Rozwód dla głupich 170 zł miesięcznie??? No, nie żartuj

Jak pisałem o tego typu praktykach gdzieś miesiąc temu, to kobiety na
mnie siadły zgodnie twierdząc, że "matka Polka tak nie robi".

I oczywiście okazało się, że polskie społeczeństwo, będące ponoć
katolickie, a w tej religii małżeństwo w kwestii świętości ustępuje
tylko płodom, świadomie rezygnuje z życia w wierze, godząc się na grzech
konkubinatu, cudzołóstwa itd za... 170 zł na miesiąc.

Wiadomo, że wszystko da się kupić, pozostaje tylko kwestia ceny.
Tylko tragiczne jest to, co ludzie robią dla 170 zł i aż boję się
myśleć, co Polak byłby w stanie zrobić za 300 albo 500 zł.

9. Data: 2004-04-16 09:47:48

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
<b...@w...poczta.onet.pl> wrote:

>świadomie rezygnuje z życia w wierze, godząc się na grzech
> konkubinatu, cudzołóstwa itd za... 170 zł na miesiąc.

Ależ co Ty pleciesz. Przecież chodzi tylko o rozwód cywilny, kościelnego i
tak nikt im nie da, a nawet o to nie występują, więc w obliczu Boga nadal są
małżeństwem i żadnego grzechu nie ma
Pozdrówka - Agnieszka

10. Data: 2004-04-16 09:57:04

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Tylko tragiczne jest to, co ludzie robią dla 170 zł i aż boję się
> myśleć, co Polak byłby w stanie zrobić za 300 albo 500 zł.

Masz polskie obywatelstwo ? Jesli tak, to bazujac na wlasnym przykladzie
oswiec nas, co Polak jest w stanie zrobic za 300 albo 500 PLN.

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

Re: Objawienia Proroka
Re: Nie karm trolla
Re: Objawienia Proroka
Re: [test] jaka religie wyznajesz? -prorok
Re: Nie karm trolla