Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)

1. Data: 2004-04-06 21:07:08

Temat: Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in news:c4v3vf$pkh$1@mamut1.aster.pl:

> Kominka należy od razu dodawać do KF, ponieważ zwyczajnie szkoda czasu
> na czytanie, a tym bardziej na odpowiadanie na jego żałosne posty.
> Takich ludzi jak on trzeba po prostu ignorować i wtedy jest duża
> szansa, że wobec braku zainteresowania, przeniesie się z szerzeniem
> głupoty gdzie indziej.

No wlasnie widze, ze jak ciebie zaczelismy ignorowac to spieprzylas z pss i
zaczelas pisac swoje glupoty gdzie indziej.

1. Data: 2004-04-07 13:21:57

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał/a w news:Xns94C3EBCBF553DKOMINEK@127.0.0.1:

> No wlasnie widze, ze jak ciebie zaczelismy ignorowac to
> spieprzylas z pss i zaczelas pisac swoje glupoty gdzie indziej.

A Ty podążyłeś za nią?

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-04-07 20:48:31

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> wrote in
2:

> A Ty podążyłeś za nią?

Masz rewelacyjne teksty - kazdy nastepny jest glupszy od poprzedniego.

Tak, za nia. Iles_tam miesiecy pozniej, hehe.
--
Nie ma pieknych kobiet. Sa tylko kobiety, ktore nie wiedza, ze sa brzydkie

Avon - katalog 7/2004
depilator Depiliss
Korektor
Gdzie jest HOUSE i tania baza ArtDeco w Wawie?
kosmetyki na cellulit