Jabłka LIGOL - chcę mieć i proszę o rad

1. Data: 2007-09-17 18:11:07

Temat: Jabłka LIGOL - chcę mieć i proszę o rad
Od: "Victor" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcę posadzić jabłoń, która będzie rodziła Ligole. Czy ktoś wie, gdzie mogę
ją kupić (okolice Legnicy) i czy ktoś ją ma i może podzielić się wiedzą na
temat jej wymagań.

Pozdrawiam
Victor

2. Data: 2007-09-17 18:24:05

Temat: Re: Jabłka LIGOL - chcę mieć i proszę o rad
Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Victor pisze:
> [...]
> ją kupić (okolice Legnicy) i czy ktoś ją ma i może podzielić się wiedzą na

Wlasnie studiuje temat jabloni, wogole. Musisz tez miec jedna z:
Gloster, Idared, Szampion
ew sasiada co je posiada.

BR
Igus'

3. Data: 2007-09-18 03:46:56

Od: "Victor" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Igor Kotlicki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie studiuje temat jabloni, wogole. Musisz tez miec jedna z:
> Gloster, Idared, Szampion
> ew sasiada co je posiada.

Czemu mówisz, że muszę którąś z tych?

4. Data: 2007-09-18 13:24:33

Od: kreolka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Victor pisze:
> [...]
> ją kupić (okolice Legnicy) i czy ktoś ją ma i może podzielić się wiedzą na

Ja się podłączę pod temat - ja chcę mieć kosztele - czym je sie zapyla?
znaczy czy pyłek koszteli wystarczy, czy sa zapylane innymi pyłkami?
To samo się tyczy Jonagoldów
Dziękuję
kreolka

5. Data: 2007-09-18 18:32:45

Od: Igor Kotlicki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Victor pisze:
> Użytkownik "Igor Kotlicki" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czemu mówisz, że muszę którąś z tych?

http://poradnikogrodniczy.pl/jablonie.php

Bo jablonie tak maja. Musi byc zapylacz, a te wymienione to ponoc
najlepsze zapylacze do Ligola.

BR
Igus'

6. Data: 2007-09-18 18:48:46

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-09-18 19:55:38

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-09-18 20:37:40

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smal Tadeusz pisze:

> [...]
> Jester, Lobo, Lodel, Pilot, Pinova, Red Delicious, Red Elstar, Red James
> Grieve, Royal Gala, Rubin, Szampion, Szampion Reno, Witos;

Hmm. czyli dobrym rozwiązaniem byłoby zaszczepić na Szampionie Ligola i
byłyby dwie pieczenie na jednym ogniu?

Pozdrawiam
michalina

Beskid Sądecki - jakie odmiany drz. owocowych
Re: co to?
Begonia zwisająca - pomocy
wysypało może gdzieś grzybami?
Indentyfikacja