Jabu`she kto używał?

1. Data: 2004-03-21 11:25:51

Temat: Jabu`she kto używał?
Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o krem pod oczy, który otrzymał Doskonałość Roku 2003 TS. Warto
kupować? Na wizażu nie znalazłam.
efka

1. Data: 2004-03-21 12:48:34

Temat: Re: Jabu`she kto używał?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Mar 2004 12:25:51 +0100, efka <efka.m@usuń-to.interia.pl> wrote:
: Chodzi mi o krem pod oczy, który otrzymał Doskonałość Roku 2003 TS. Warto
: kupować? Na wizażu nie znalazłam.

dolaczam sie do pytania. co to za firma, jakie ceny i czy warto ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-21 17:40:23

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-21 13:48, Katarzyna Kulpa wrote :

> dolaczam sie do pytania. co to za firma, jakie ceny i czy warto ;)

nie używałam, ale z tego co wiem to ceny do najniższych nie należa
(kremy przeciwzmarszczkowe do twarzy kosztują chyba w okolicach 100 zł)

--
Hitomi
howuser&userid=864056

1. Data: 2004-03-22 14:41:12

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <h...@-...pl> napisał w wiadomości

> nie używałam, ale z tego co wiem to ceny do najniższych nie należa
> (kremy przeciwzmarszczkowe do twarzy kosztują chyba w okolicach 100 zł)
>

> firma jest Szwedzka
kremy sa podobno dobre, do kupienia w aptece (60-100 zł jak sie nie myle)
niektorym sluza (dla mojej mamy niestety za slaby, musiala dwa razy sie
smarowac
ja mialam wrazenie szczypania po nalozeniu tego kremu
ale to tyle
acha i slyszalam ze naprawde na dlugo starcza - jakies 2 razy dluzej niz
inne kremy
pozdr
hesiunia

1. Data: 2004-03-22 19:01:05

Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

efka wrote:
> [...]

Ja uzywałam pod oczy: rewelacja!
IMO warte ceny, albo nawet więcej;)
Mama mojej koleżanki bardzo sobie chwali
ten do twarzy.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-03-22 21:00:39

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rooster" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja uzywałam pod oczy: rewelacja!
> IMO warte ceny, albo nawet więcej;)
> Mama mojej koleżanki bardzo sobie chwali
> ten do twarzy.
A moze ktoras z Was ma styczniowy TS i mogłaby sprawdzić za co dostal tą
nagrodę?
efka

1. Data: 2004-03-22 22:41:08

Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mialam wrazenie szczypania po nalozeniu tego kremu
> ale to tyle
> hesiunia

jest strona www.jabushe.pl i tam jest dość dużo napisane właśnie o
szczypaniu i mrowieniu po nałożeniu kremu , są próbki w aptekach a jeśli nie
to jest podany kontakt do firmy i zawsze można mailem lub telefoniocznie
poprosić o wysłanie .

pozdrawiam ASia

1. Data: 2004-03-22 22:45:09

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> wrote in message

> Użytkownik "rooster" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> A moze ktoras z Was ma styczniowy TS i mogłaby sprawdzić za co dostal tą
> nagrodę?

To bylo w grudniowym :)

"Pielegnacja twarzy - kosmetyki apteczne
Najlepsza kuracja odmladzajaca roku.
Zamiast serwowac skorze retinol w kremach, Jabu'she pomaga jej wytwarzac
kwas retinowy. W tej postaci witamina A najskuteczniej zapobiega
zmarszczkom, ale w kosmetykach nie mozna jej uzywac bo drazni skore.
Jabu'she sprytnie dostarcza komorkom kompleks skladnikow niezbednych do
prdukcji kwasu retinowego: Wytworzony bezposrednio w skorze pobudza
produkcje kolagenu bez ryzyka podraznien. Krem dzienno-nocny, kuracja i
preparat pod oczy opracowane przez lekarzy ze Sztokholmu nie tylko
wygladzaja skore, ale takze poprawiaja jej koloryt. Pierwsze efekty kuracji
widoczne sa po miesiacu. Ceny: od 90 do 160 zl."

Na zdjeciu sa 3 preparaty:
Krem Regeneracyjny Night & Day Soft 50 ml,
Krem Regeneracyjny Night & Day Cure 30 ml,
Krem Regeneracujny Eye Creme 15 ml

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-03-23 14:02:15

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał

> [...]
> Najlepsza kuracja odmladzajaca roku.
> Krem Regeneracyjny Night & Day Soft 50 ml,
> Krem Regeneracyjny Night & Day Cure 30 ml,

Bardzo dziękuje.
efka

znowu wit E :)
Naczyńka i co teraz?