Jadłemdzisiajwinogrona

1. Data: 2002-08-14 11:57:33

Temat: Jadłemdzisiajwinogrona
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad mnie poczęstował:-)
Kwach, brrrr
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2002-08-14 12:05:59

Temat: Re: Jadłemdzisiajwinogrona
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Sąsiad mnie poczęstował:-)
> Kwach, brrrr

Ja też. Moje są już lekko słodkawe.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-08-14 12:09:56

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
czny.pl:

> Sąsiad mnie poczęstował:-)
> Kwach, brrrr

Dlaczego meczysz Janusza? Przeciez sie zdenerwuje, ze tyle pracy poszlo na
marne i ktos komus cos za wczesnie pozarl...
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS.A nie lepiej konsumowac melony? Od dwoch tygodni juz dojrzewaja.
Pokulkowac, skropic koniakiem, na godzine do lodowy i czlowiek kocha swoj
ogrod :-)))

4. Data: 2002-08-14 12:14:29

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Aug 2002, [iso-8859-2] Bogusław Radzimierski wrote:

> Sąsiad mnie poczęstował:-)
> Kwach, brrrr
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

Boguslawie,

kwasne bo jeszcze nie dojrzale.

Zycze Ci wiecej ostroznosci.

Pozdr.

D.P.

5. Data: 2002-08-14 12:27:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
czny.pl:

> Dlaczego meczysz Janusza? Przeciez sie zdenerwuje, ze tyle pracy poszlo na
> marne i ktos komus cos za wczesnie pozarl...

Nie sposób mnie zdenerwować bo jestem niespotykanie spokojny człowiek.... a
jeszcze czymś takim?
Rozśmieszyc mnie może tylko wyobrażenie dwóch sąsiadów złośliwie karmiących
się niedojrzałymi owocami co by to miało nie być. :-))))
Ten sąsiad to Bogusława musi bardzo lubić!!!! :-)
A że tak doświadczony jegomość jak Bogusław dał sie na niedojrzałe nabrać?
współczuję!

> PS.A nie lepiej konsumowac melony? Od dwoch tygodni juz dojrzewaja.
> Pokulkowac, skropic koniakiem, na godzine do lodowy i czlowiek kocha swoj
> ogrod :-)))
Wszystko we właściwej porze. Jeżeli melony są zdatne do jedzenia, to
dlaczego nie?
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2002-08-14 12:50:50

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> [...]
> karmiących
> się niedojrzałymi owocami co by to miało nie być. :-))))

Sugerujesz że chciał mnie otruć :-((
Pozdrawiam,Bogusław

7. Data: 2002-08-14 12:59:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in

> Wszystko we właściwej porze. Jeżeli melony są zdatne do jedzenia, to
> dlaczego nie?

Sa doskonale!
Przy tej ilosci slonca, ktora byla, to niech sie te hipermaketowe
nibygreckie schowaja z liscmi pod ziemie.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2002-08-16 09:29:58

Temat: Re: Jadlemdzisiajwinogrona
Od: "Piotr Kieracinski" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie casacade maja juz wspaniale slodziutenkie - choc male - owoce.
pik

9. Data: 2002-08-19 09:23:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kieracinski" <p...@p...pol.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:ajigen$3iv$1@news.lublin.pl...
> U mnie casacade maja juz wspaniale slodziutenkie - choc male - owoce.

Iza Zaliwska już dojrzała, i słodka nadzwyczajnie. :-)))) Obżarłem się!!!!
:-)))
Iliczewskij Rannij też już do jedzenia się nadaje z tym, że za tydzień
będzie w pełni dojrzały i jeszcze lepszy.
Kilka innych będzie gotowych do zżarcia gdzieś około 10 września ( a może
wcześniej...).
Pozdrawiam :-)
Janusz

Merendera montana