Jaja jak arbuzy

1. Data: 2008-04-11 19:22:15

Temat: Jaja jak arbuzy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SPRAWA ARBUZÓW
Trzej chłopcy, oskarżeni o kradzież arbuzów, zostali przyprowadzeni do sądu i stanęli
przed sędzią, spodziewając się najgorszego, gdyż był on znany jako człowiek surowy.
Był on również mądrym wychowawcą. Stukając młotkiem, powiedział: "Ktokolwiek z
obecnych, kto będąc chłopcem, nie ukradł ani jednego arbuza, niech podniesie rękę".
Czekał. Urzędnicy sądowi, policjanci, widzowie - i sam sędzia - trzymali ręce przed
sobą na biurkach.
Kiedy się upewnił, że w sądzie nie podniosła się ani jedna ręka, sędzia powiedział:
"Sprawa zostaje oddalona".

2. Data: 2008-04-12 18:24:12

Temat: Re: Jaja jak arbuzy
Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
sobą na biurkach.
> Kiedy się upewnił, że w sądzie nie podniosła się ani jedna ręka, sędzia powiedział:

Kto z was niczego w życiu nie ukradł niech podniesie rękę.

Niewidzę

Zatem wypuśćmy z więzienia wszystkich złodziei.

Niech sobie dzieci kradną co chcą. Bo przecież każdy z nas kiedyś w
dzieciństwie coś ukradł.

3. Data: 2008-04-13 22:46:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Apr 2008 21:22:15 +0200, Sky napisał(a):

> [...]
sobą na biurkach.
> Kiedy się upewnił, że w sądzie nie podniosła się ani jedna ręka, sędzia powiedział:

I to ma być takie oryginalne? Znowu De Mello, no tak.
Wolę to:

"Jezus udał się na Górę Oliwną. Rano zjawił się w świątyni, a cały lud
przyszedł doń i usiadłszy, uczył ich. Potem uczeni w Piśmie i faryzeusze
przyprowadzili kobietę przyłapaną na cudzołóstwie, postawili ją pośrodku I
rzekli do niego: Nauczycielu, tę kobietę przyłapano na jawnym cudzołóstwie.
A Mojżesz w zakonie kazał nam takie kamienować. Ty zaś co mówisz? To
mówili, kusząc go, by mieć powód do oskarżenia go. A Jezus, schyliwszy się,
pisał palcem po ziemi. A gdy go nie przestawali pytać, podniósł się i rzekł
do nich: Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci na nią kamieniem.
I znowu schyliwszy się, pisał po ziemi. A gdy oni to usłyszeli i sumienie
ich ruszyło, wychodzili jeden za drugim, poczynając od najstarszych i
został Jezus sam i ta kobieta pośrodku. Jezus podniósłszy się, nie widząc
nikogo tylko kobietę, rzekł jej: Kobieto! Gdzie są ci, co cię oskarżali?
Nikt cię nie potępił? A ona odpowiedziała: Nikt, Panie! Wtedy rzekł Jezus:
Ja cię nie potępiam: Idź odtąd już nie grzesz."

--
XL wiosenna :-)

PS. Korzystam obecnie tylko z serwera news.gazeta.pl, poprzednio tylko
news.tpi.pl. Przeszłe i przyszłe posty z innych serwerów niż oba wymienione
- to podszywki. Nie odpowiadam za ich treść.
PS. Priv tylko na i...@g...pl , email na WP nie działa..

4. Data: 2008-04-15 22:51:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobą na biurkach.
> Kiedy się upewnił, że w sądzie nie podniosła się ani jedna ręka, sędzia powiedział:

Niewspółmierna do winy kara demoralizuje zarówno karanych jak i karzących.
Dorośli nie mający ani ochoty na odpowiedzialność ani pojęcia o wychowaniu
chętnie oddają pole instytucjom które sami powołali do wyręczania ich.

5. Data: 2008-04-18 02:03:17

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie jest przyzwolenie dla krzywienia się.
ett

6. Data: 2008-09-05 21:04:57

Od: "Chmiel" <a...@n...vp.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message
[...]

To już było.
Nie raz i nie dwa.
Najczęsciej z cudzołożnicą w roli głównej.

szymapnas - korporacyjny :)
rodzenstwo
Barwniki spożywcze powodem nadaktywności dzieci
Swiatomosc (8) czyli o żabach i ropuchach
Dlaczego atei?ci ż?daj? anulowania dekalogu ?