rodzenstwo

1. Data: 2008-04-11 14:47:35

Temat: rodzenstwo
Od: Fugazi <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na jakie choroby moze byc sklonna osoba w doroslym wieku ,
ktora byla najmlodsza w sporym rodzenstwie?Roznica wieku
10-15 lat.

2. Data: 2008-04-11 15:14:32

Temat: Re: rodzenstwo
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 16:47, Fugazi <t...@t...pl> wrote:

> Na jakie choroby moze byc sklonna osoba w doroslym wieku ,
> ktora byla najmlodsza w sporym rodzenstwie?Roznica wieku
> 10-15 lat.

nie przypominam sobie żadnych korelacji między różnicą wieku w
rodzeństwie
a skłonnością do zapadania na jakiekolwiek choroby

3. Data: 2008-04-11 18:57:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <0...@k...go
oglegroups.com> :

> nie przypominam sobie żadnych korelacji między różnicą wieku w
> rodzeństwie
> a skłonnością do zapadania na jakiekolwiek choroby

Ja sobie przypominam rozważania jakiegoś znanego psychoterapeuty nt.
możliwych zaburzeń, ale dotyczyły "pierwszego", najstarszego dziecka. :)

Pozdrawiam informacyjnie
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

4. Data: 2008-04-11 21:30:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Ja sobie przypominam rozważania jakiegoś znanego psychoterapeuty nt.
> możliwych zaburzeń, ale dotyczyły "pierwszego", najstarszego dziecka. :)

ciekawe, którym dzieckiem był ów psychoterapeuta... :)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

5. Data: 2008-04-13 14:42:20

Od: Fugazi <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.04.2008 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

> ciekawe, którym dzieckiem był ów psychoterapeuta... :)

W tym cos moze byc , tzw zazdrosc badz nadopiekunczosc co moze doprowadzic
do uzaleznien dominacji itp.Oczywiscie jezeli sa niezdrowe relacje.
Zazdrosc moze dotyczyc wszystkiego poczawszy od pieniedzy(zawisc) skonczywszy
na powodzeniu w zyciu osobistym itp.Wiadomo ze w rodzenstwie wystepuje rywalizacja
a mlodsi moga sie uczyc na bledach starszych.

6. Data: 2008-04-14 07:08:04

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 16:42, Fugazi <t...@t...pl> wrote:

> [...]
> na powodzeniu w zyciu osobistym itp.Wiadomo ze w rodzenstwie wystepuje rywalizacja
> a mlodsi moga sie uczyc na bledach starszych.

nie bardzo rozumiem, jak się to ma do skłonności do chorób?

7. Data: 2008-04-14 09:10:01

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tren R;
> <0...@k...go
oglegroups.com> :

> Ja sobie przypominam rozważania jakiegoś znanego psychoterapeuty nt.
> możliwych zaburzeń, ale dotyczyły "pierwszego", najstarszego dziecka. :)

Możesz przybliżyć? :)
pozdrawiam
o.

8. Data: 2008-04-14 12:38:26

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga; <ftv716$pvf$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
oglegroups.com> :

> Możesz przybliżyć? :)

Nie mogę - ale autorem był chyba ten, co to go uwiodła pacjentka w
Szwecji i skubany nie chciał jej dalej leczyć. :)

Pozdrawiam niedoinformowanie
Flyer

9. Data: 2008-04-14 17:10:14

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <ftvjkf$buh$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> ostryga; <ftv716$pvf$1@news.onet.pl> :

oglegroups.com> :

> Nie mogę - ale autorem był chyba ten, co to go uwiodła pacjentka w
> Szwecji i skubany nie chciał jej dalej leczyć. :)

za http://tinyurl.com/6s3tdh:

"Alice Miller nie bez powodu rowniez czesto powtarza w Dramacie o
pierwszych dzieciach, lub o jedynakach w polaczeniu z terapeutami. Bo te
dzieci sa z reguly najbardziej zniszczone przez rodzicow, bo najbardziej
sluzyly rodzicom do zaspokojenia ich narcystycznych potrzeb.
A ze najstarsze dziecko mialo mlodsze rodzenstwo na ktorym sie moglo
wyzywac, to juz od malego nie musialo czuc swojego nieszczescia. Bo
wszystkie swoje bole i frustracje moglo wyzyc w postaci rzadzenia sie,
agresji, pomagania itp, na swoich mlodszych siostrach i braciach.

Ciekawa jestem statystyk na temat terapeutow. Jaki procent z nich jest
najstarszym dzieckiem - pomagaczem mamusi. Albo jedynakiem - idelanym
dzieckiem, tez pomagaczem mamusi

Kto inny czulby sie tak powolany do pomagania i czulby sie - ot tak
sobie - az tak kompetentny zeby to robic, ze z cala pewnoscia siebie
podjolby nauke psychoterapii?"

Jak znajdę coś jeszcze to podrzucę.

Pozdrawiam z archiwistycznym zacięciem
Flyer

10. Data: 2008-04-14 17:18:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <ftvjkf$buh$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> ostryga; <ftv716$pvf$1@news.onet.pl> :

oglegroups.com> :

http://tinyurl.com/675gm8
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

Barwniki spożywcze powodem nadaktywności dzieci
Swiatomosc (8) czyli o żabach i ropuchach
Dlaczego atei?ci ż?daj? anulowania dekalogu ?
Autorytet
Tak bardzo sie boje...