Jajca

1. Data: 2002-12-28 16:39:12

Temat: Jajca
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Mam lekko licząc 30 sztuk jaj, ktore chcialabym jakos spozytkowac
(NIEkoniecznie wszystkie na raz :o) ) w formie ciast pyszniastych
ogromniascie. Macie moze jakies pomysly na ciasta z duuuuzą iloscia jaj -
ale nie jakies tam torty?
ita

1. Data: 2002-12-28 18:20:38

Temat: Re: Jajca
Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (NIEkoniecznie wszystkie na raz :o) ) w formie ciast pyszniastych
> ogromniascie. Macie moze jakies pomysly na ciasta z duuuuzą iloscia jaj -

Proponuje biszkopt ubijany na parze (jakieś 10 jaj) i na niego owoce w
galaretce.

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-28 18:54:00

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (NIEkoniecznie wszystkie na raz :o) ) w formie ciast pyszniastych
> ogromniascie. Macie moze jakies pomysly na ciasta z duuuuzą iloscia jaj -

Sernik...
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/sernik.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-28 20:16:46

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Kochani!
>Mam lekko licząc 30 sztuk jaj, ktore chcialabym jakos spozytkowac

Zobacz post Alexa pt.Wykwintna baba (z 21 grudnia) Potrzebne beda 24 zoltka
takze Ci ubedzie troche problemu :-)))
Pozdr.Dot

1. Data: 2002-12-28 21:12:51

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje (choc zaczne piec jutro popoludniem, wiec na ciekawe propozycje
wciaz oczekuje :)) ). Z baby chyba zrezygnuje, bo kalorycznosc na raz
uzytych 24 zoltek mnie , po swiatecznym obzarstwie , dobija.
Moze zrobie biszkopt z 30 i zaprosze Was na degustacje? :o)

Ita

1. Data: 2002-12-28 21:42:00

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzytych 24 zoltek mnie , po swiatecznym obzarstwie , dobija.
> Moze zrobie biszkopt z 30 i zaprosze Was na degustacje? :o)

To ile Ty chcesz tego biszkopta upiec? Z 30 jaj na tyle ludzi? Toż to nawet
po pół okruszka nie będzie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-28 21:47:28

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "zuczek" <z...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jajca

> [...]
> uzytych 24 zoltek mnie , po swiatecznym obzarstwie , dobija.
> Moze zrobie biszkopt z 30 i zaprosze Was na degustacje? :o)

a po co?
a moze tak...!
1 jajko, 1 lyzka maki??? w tych proporcjach:
bialko ubic, dodac zoltko i lyzke maki..
wylozyc na posmarowany papier na blasze
piec 'do sciecia' wierzchniej warstwy, po czym wyjac, zwinac z papierem, rozwinac
[delikatnie!] po ostygnieciu, posmarowac kremem,
masa itp.
smacznego!
barbara

---

1. Data: 2002-12-28 22:25:12

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl>
> [...]
> piec 'do sciecia' wierzchniej warstwy, po czym wyjac, zwinac z papierem, rozwinac
[delikatnie!] po ostygnieciu, posmarowac kremem,

nie wiem czemu, ale niedokonczylam! :(
po pozmarowaniu, na poczatku najlepiej dac waski pasek powidel, lub czegos innego
kwaskowatego!, ponownie zwinac - powstanie r o l a
d a !!!
ludzie, to jest s u p e r ! dobre!
smacznego..
Barbara

---

1. Data: 2002-12-28 22:37:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Far breton

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-28 23:32:50

Od: Aretsheq <matwar_ODSP@MIACZ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aukk3r$cpr$1@news.onet.pl>, z...@p...onet.pl
says...
> jakies pomysly (...) z duuuuzą iloscia jaj -
> ale nie jakies tam torty?
Wprawdzie nie bedzie to ciasto, ale tez cos pysznego - proponuje
zrobienie adwokata domowej produkcji - i po 12 zoltkach.

Aretsheq

ciasto
Burritos
absynt