Mam plaster

1. Data: 2002-12-28 08:58:17

Temat: Mam plaster
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

dostalam niewielki ale ciezki plaster miodu i chce ten miod!!!!!!
a tu wosk pszczeli sie czepia jak niepoterz koafiury

na razie ja do tego miodu jak pies do jeza.

pomocy-ratunku, chce miod, a woskiem to se natre mebla jakiegos,
byleby mi sie rozdzielio, bo na razie po oblizaniu miodu musze
sobie z zebow zdrapywac wosk...co z zycie ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-28 09:07:58

Temat: Re: Mam plaster
Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisal(a):

> [...]
>byleby mi sie rozdzielio, bo na razie po oblizaniu miodu musze
>sobie z zebow zdrapywac wosk...co z zycie ;))

ZTCP moi krewni-pszczelarze maja do tego celu jakas taka wirowke ....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Nienawidze turystow."

1. Data: 2002-12-28 09:15:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Dec 2002 10:07:58 +0100, Marcin E. Hamerla
<m...@p...onet.pl> wrote:

>ZTCP moi krewni-pszczelarze maja do tego celu jakas taka wirowke ....

nie mam pszczelarzy pod reka...to co robic, wirowac jako derwisz
czy podgrzac? a jak podgrzac to co pierwsze ruszy - wosk czy
miod? i w co lapac miod? albo wosk? logistyka tego mnie powalila

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-28 09:52:42

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w
wiadomooci do grup dyskusyjnych
> [...]
> czy podgrzac? a jak podgrzac to co pierwsze ruszy - wosk czy
> miod? i w co lapac miod? albo wosk? logistyka tego mnie powalila

Jest takie urzadzenie co "Papas hand" sie nazywa albo moze masz wirówke
do suszenia salaty
pozdr.Alex

1. Data: 2002-12-29 13:50:06

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> dostalam niewielki ale ciezki plaster miodu i chce ten miod!!!!!!
> a tu wosk pszczeli sie czepia jak niepoterz koafiury
Ja w dawnych dobrych czasach praktyk studenckich uwielbialam pogryzac -
wysysac miod z oblamanych kawalkow plastra miodu.
Wspaniale....
A odwirowac miod mozna wirowka, uprzednio nakluwajac zasklepione komorki z
miodem. Poszukaj w http://www.bbka.org.uk/ moze masz jakiegos pszczelarza w
poblizu?
a jak juz odzyskasz ten miod to na pewno w
http://www.pszczoly.pl/rozne/kuchnia1.htm
znajdziesz odpowiedni przepis dla siebie.

Iza

ps.Wydaje mi sie, ze rzucie wosku czeka cie przez nastepnych kilka
miesiecy... :-)

Iza

1. Data: 2002-12-29 19:06:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Dec 2002 13:50:06 +0000 (UTC), "Izabela Sowula"
<i...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>znajdziesz odpowiedni przepis dla siebie.
>
>Iza
>
>ps.Wydaje mi sie, ze rzucie wosku czeka cie przez nastepnych kilka

pojde popatrze. zuc , widze, bede rzeczywiscie dlugo...ale jaki
dobry ten mjut (K.Puchatek?)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-29 21:06:02

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>byleby mi sie rozdzielio, bo na razie po oblizaniu miodu musze
>sobie z zebow zdrapywac wosk...co z zycie ;))

Dlugim , ostrym podgrzanym nozem odetnij "face" tego plastra i
poczekaj az miod splynie...
Spytaj Bozenki z Wilna - potwierdzi...
;-)))
Art.
Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-12-30 07:32:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Dec 2002 21:06:02 GMT, "Art(Gruby)"
<Art[Gruby]@icbleu.org> wrote:

>Dlugim , ostrym podgrzanym nozem odetnij "face" tego plastra i
> [...]

sprobuje. Bozenka w Wilnie i jeszcze bedzie jakis czas
Ta,

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-30 08:07:11

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> sprobuje. Bozenka w Wilnie i jeszcze bedzie jakis czas
> Ta,
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

>   http://www.newsfeed.com       The #1 Newsgroup Service in the World!
> -----= Over 100,000 Newsgroups - Unlimited Fast Downloads - 19 Servers =-----
Witam!
U mnie w domu dawniej robiło się tak: plastry do michy, micha na kuchnię-
podgrzany miód idzie na spód, wosk do góry wyjmowało się łyżką cedzakową albo
durszlakiem. i już. Potem Ojciec pożyczał wirówkę i wtedy trzeba było nożem
obcinać powierzchnię plastra i do wirówki.
Kłaniam się
Michał

1. Data: 2002-12-30 08:52:52

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> durszlakiem. i już. Potem Ojciec pożyczał wirówkę i wtedy trzeba było nożem
> obcinać powierzchnię plastra i do wirówki.

kiedyś, przed laaaaaty byłem na Mazurach u pszczelarza miód kupować. No
i ten pszczelarz miał wirówkę zrobioną z jakieś Frani czy innej pralki
zupełnie nie automatycznej. Miałem wtedy coś koło 10 lat, ale jakoś mi
się toto utrwaliło w łepetynie.

Waldek

koktajl z krewetek
przepis na kielbaske