Mam plaster

1. Data: 2002-12-30 09:01:28

Temat: Re: Mam plaster
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 09:52:52 +0100, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>kiedy?, przed laaaaaty by?em na Mazurach u pszczelarza miód kupowa?. No
>i ten pszczelarz mia? wirówk? zrobion? z jakie? Frani czy innej pralki
>zupe?nie nie automatycznej. Mia?em wtedy co? ko?o 10 lat, ale jako? mi
>si? toto utrwali?o w ?epetynie.
>
>Waldek

ale ten moj plaster maly troche, do Frani za maly na
pewno...wiecej by bylo pucowania Frani niz mniodu, panie dzieju.
chyba pojde za porada Michala wyzej i bede grzac....lyzke
cedzakowa mam

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-30 13:04:28

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alb

Nie zapomnij, ze po podgrzaniu miod traci swe wlasciwosci lecznicze - enzymy
rozkladaja sie w temp ok 40 st.C.

Iza

1. Data: 2002-12-30 13:10:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 13:04:28 +0000 (UTC), "Izabela Sowula"
<i...@N...gazeta.pl> wrote:

>alb
>
>Nie zapomnij, ze po podgrzaniu miod traci swe wlasciwosci lecznicze - enzymy
>rozkladaja sie w temp ok 40 st.C.
>
>Iza

rzeczywiscie, zapomnialam...to moze tylko troche wzruszyc tego
miodka, odrobinke...tylko jak bede wiedziec czy to juz 40...ano,
bede kombinowac ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-30 19:00:17

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl>

Nie zapomnij, ze po podgrzaniu miod traci swe wlasciwosci lecznicze - enzymy
rozkladaja sie w temp ok 40 st.C.
Iza

Izuniu Droga, bzdury opowiadasz, k o s m i c z n e!
POwie Ci to kazdy pszczelarz.
Inaczej smakuje i dziala miod zalany wrzatkiem i wypity od razu, a inaczej zalany
przegotowana woda i pozostawiony na noc! [[np. ;)]
Barbara

---

1. Data: 2002-12-31 11:12:31

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) napisał(a):

> [...]
zala
> ny przegotowana woda i pozostawiony na noc! [[np. ;)]
Ale ja nie mowilam o smaku tylko o dzialaniu leczniczym enzymow zawartych w
miodzie.
Nie wypowiadalabym sie, gdybym przedmiotu zwanego pszczelarstwem nie
studiowala z zamilowaniem kilkanascie lat temu.
Nie watpie, ze picie miodu z wrzatkiem ma zapewne jakies dzialanie, ale fakt,
ze miod odwirowywuje sie na zimno i powinno przechowywac w sloikach z
ciemnego szkla mowi za siebie.
Zalanie miodu na noc przegotowana woda (o temp krwi) pozwala pewnym (juz nie
pamietam, czy to na pewno byly enzymy) substancjom sie uaktywnic.

Ja tego nie wymyslilam.

Pozdrawiam

Iza

1. Data: 2002-12-31 11:18:28

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl>

Nie wypowiadalabym sie, gdybym przedmiotu zwanego pszczelarstwem nie
studiowala z zamilowaniem kilkanascie lat temu.
Iza

Pod kierunkiem prof. Jasia Nowakowskiego ;) moze????
Barbara

---

koktajl z krewetek
przepis na kielbaske