Jajecznica w nowej odsłonie

1. Data: 2004-05-18 20:30:31

Temat: Jajecznica w nowej odsłonie
Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
dziś postanowiłem dokonac experymentu z jajecznicą i efekt mnie zaskoczył
potrawa smakowała wyśmienicie, sam sie zaskoczyłem
dla niektórych może to i niejest jakieś odkrycie ale taki przepis sam
wymysliłem

a oto i on

podsmażamy albo pokrojoną parówke albo kiełbasę pokrojoną w kostke
dokładamy pokrojony ząbek czosnku, albo mogoą być dwa ( ja lubie czosnek
wiec dodałem 2)
wrzycamy po paru minutkach cebulke posiekaną i smaży się to ładnie
potem 3 jajka i zmieszać wszystko razem
sypiemy oregano na wierzchu i mieszasz
na końcu łyżke koncentratu pomidorowego
a potem jak juz ładnei sie usmazyło to na talezyk troszke soli
do tego mozna podać chlebek z masełkiem.

Mówie pycha

Pozdrawiam Piotr

1. Data: 2004-05-18 20:41:31

Temat: Re: Jajecznica w nowej odsłonie
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach ciekawy przepis]

No właśnie - z czym jeszcze robicie jajecznice?
Ja lubie tak - chudy wędzony boczek pokrojony w kostkę na patelnię, potem
dorzucam pieczarki i cebulkę też drobno pokrojone, a na talerzu posypuję
szczypiorkiem + sól, pieprz.
Albo wrzucam pokrojone pomidory (bez skórki) na patelnie i jak sie trochę
podduszą na to jajka + przyprawy (sól, pieprz, bazylia).
Pozdrawiam,
Małgorzatka

1. Data: 2004-05-18 21:33:00

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c8dsiv$bve$1@nemesis.news.tpi.pl, Małgorzatka+ wrote:
> No właśnie - z czym jeszcze robicie jajecznice?
Z czym popadnie. :-)
Oprócz wymienionych przez ciebie składników (boczek albo jakaś wędlina,
pieczarki, cebula, szczypiorek, pomidory, zioła) dobrze sprawdza się dość
drobno pokrojona papryka.

Hania

1. Data: 2004-05-18 21:40:45

Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - z czym jeszcze robicie jajecznice?

Ja lubię jajecznicę z selerem pokrojonym w drobniusieńką kostkę, zieloną
papryczką i cebulką :) Wszystko przysmażone delikatnie na masełku :)

--
Dorunia

1. Data: 2004-05-18 21:55:45

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 18 mai 2004 ŕ 23:33:00, Hanna Burdon a écrit :

> Z czym popadnie. :-)
> Oprócz wymienionych przez ciebie składników (boczek albo jakaś wędlina,
> pieczarki, cebula, szczypiorek, pomidory, zioła) dobrze sprawdza się dość
> drobno pokrojona papryka.

I male czerwone papryczki z puszki (u nas wystepuja ze szprotkami w
oleju ktore tysz trafiaja de jajecznicy)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-18 21:58:55

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

I żółty ser...pycha..

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-05-18 22:09:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 May 2004 23:58:55 +0200, "Cherokee gd"
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> wrote:

>I żółty ser...pycha..
>
>pozdr
>
>cherokee

u mnie tylko zolty ser i/albo szczypiorek. ale niekoniecznie -
lubie smak zwyklej jajecznicy...sa jeszcze tacy?

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-18 22:09:11

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzatka+ napisał:

> No właśnie - z czym jeszcze robicie jajecznice?

Grzyby oczywiście. Nie żadne hodowlane pieczarki, a prawdziwe, leśne
grzyby: kurki np :) Inne też, jakie się trafią...
--
pa, BasiaBjk, co już ma kilka słoików tegorocznych maślaków marynowanych :)

1. Data: 2004-05-18 22:25:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 19 mai 2004 ŕ 00:09:08, Krysia Thompson a écrit :

> lubie smak zwyklej jajecznicy...sa jeszcze tacy?

Bez masla ? Nieeee...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-18 23:19:21

Od: Marcin Cylke <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<-+-> Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>:

> u mnie tylko zolty ser i/albo szczypiorek. ale niekoniecznie -
> lubie smak zwyklej jajecznicy...sa jeszcze tacy?

Jako wiecznie glodny student, a do tego lubiacy czasem cos upichcic ;-)
zapytam -- jak dodac ser do jajecznicy, coby sie nie spalil przed
ukonczeniem calosci. A i zeby dobrze smakowal i apetycznie wygladal...

Ile razy bym nie probowal, to mi sie spali :/

| o | "Even if a samurai's head were to be suddenly |
| `|, \.,o | cut off, he should still be able to perform |
| /'\ |' | one more action with certainty" |
--------+

Dżem z zielonych pomidorów - gdzie znajdę?
co można zrobić z penne
smazona ryba
co z kalarepy
mlode ziemniaki