zapiekane bagietki :)

1. Data: 2004-05-19 05:57:35

Temat: zapiekane bagietki :)
Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko... mam zamiar przygotowac do salatki z kurczakiem zapiekane
bagietki (wklada sie bagietke do piekarnika) i teraz mam pytanie jakie
przyprawy mozna by bylo do nich dodac zeby nabraly odpowiedniego aromatu i
smaku :)

Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2004-05-19 06:26:05

Temat: Re: zapiekane bagietki :)
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):
> [...]
> zapiekane bagietki (wklada sie bagietke do piekarnika) i teraz mam
> pytanie jakie przyprawy mozna by bylo do nich dodac zeby nabraly
===
Hehe. Paskal polewa tylko oliwą, bez przypraw.
A w końcu jest kuzynem bagietki :-)

waldek
===

1. Data: 2004-05-19 06:28:17

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Hehe. Paskal polewa tylko oliwą, bez przypraw.
> A w końcu jest kuzynem bagietki :-)
No chyba tak.. ale "Okrasa" oprocz polania oliwa czyms bagietki posypal.. nie
wiem czym bo nie widzialem jak posypywal tylko juz gotowe posypane :)

1. Data: 2004-05-19 09:16:43

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):
> No chyba tak.. ale "Okrasa" oprocz polania oliwa czyms bagietki
> posypal.. nie wiem czym bo nie widzialem jak posypywal tylko juz
> gotowe posypane :)
===
A to sprawdź, jaka przyprawa sponsoruje Okrasę i już będziesz wiedziała. On
sypie prochy, bo musi.

waldek
===

1. Data: 2004-05-19 09:47:29

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> A to sprawdź, jaka przyprawa sponsoruje Okrasę i już będziesz
> wiedziała. On sypie prochy, bo musi.
>
> waldek

A Pascal nie musi sypac tego nieszczesnego Knorra?
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-05-19 10:14:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka napisał(a):

> A Pascal nie musi sypac tego nieszczesnego Knorra?
===
Nie jestem pewien, ale chyba kilka razy widziałem, jak coś sypał do jakiś
sosów.
Ale na bagietkę??? Zgroza!!!

waldek
===

1. Data: 2004-05-19 10:58:53

Od: aga <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bagietki (wklada sie bagietke do piekarnika) i teraz mam pytanie jakie
> przyprawy mozna by bylo do nich dodac zeby nabraly odpowiedniego aromatu i
Masełko czosnkowe?

Agnicha

1. Data: 2004-05-19 11:11:10

Od: k...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Masełko czosnkowe?
>
> Agnicha

no nie bardzo bo moja luba nie bardzo przepada za czosneczkiem

Piotrek

1. Data: 2004-05-19 13:07:57

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> No chyba tak.. ale "Okrasa" oprocz polania oliwa czyms bagietki posypal..
nie
> wiem czym bo nie widzialem jak posypywal tylko juz gotowe posypane :)

czosnkiem granulowanym? hehehehe

a serio, to może jakąś suszoną bazylią (tylko po co?) Ewentualnie podałabym
masło czosnkowe, mniam, zmrożone na kamień, do krojenia w cienkie płatki.

Margola

1. Data: 2004-05-19 18:20:01

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@b...pl napisał:
> [...]
> bagietki (wklada sie bagietke do piekarnika) i teraz mam pytanie jakie
> przyprawy mozna by bylo do nich dodac zeby nabraly odpowiedniego aromatu i

zrob omaste z masla, parmezanu i bazylii
albo oliwa z bazylia
:)

--
Kaja "kamjutka" Puto (Sosnowiec)
/When all are one and one is all/ gg: 432152

Jajecznica w nowej odsłonie
Dżem z zielonych pomidorów - gdzie znajdę?
co można zrobić z penne
smazona ryba
co z kalarepy