Gołąbki z kapusty pekińskiej

1. Data: 2004-05-19 08:29:41

Temat: Gołąbki z kapusty pekińskiej
Od: "PS" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukam dobrego przepisu na gołąbki z kapusty pekińskiej. Nie wiem czy
kapustę się parzy czy gotuję?
Dziękuję z góry za wszystkie pomysły.

1. Data: 2004-05-22 09:36:00

Temat: Re: Gołąbki z kapusty pekińskiej
Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam dobrego przepisu na gołąbki z kapusty pekińskiej. Nie wiem czy
> kapustę się parzy czy gotuję?
> Dziękuję z góry za wszystkie pomysły.

Liście kapusty wystarczy lekko sparzyć - kapusta pekińska nadaje się
idealnie do gołąbków,gdyż łatwiej się ją formuje. Jeśli chodzi o nadzienie,
to jeśli chodzi o mnie nic wyszukanego. Jestem tradycyjna - ryż z mięsem
mielonym, wszystko doprawione wg uznania. A do polania sos pomidorowy.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-05-24 17:17:12

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anulka wrote:
> [...]
> to jeśli chodzi o mnie nic wyszukanego. Jestem tradycyjna - ryż z mięsem
> mielonym, wszystko doprawione wg uznania. A do polania sos pomidorowy.

precz z tradycja! ;) ja niedlugo zrobie z kasza gryczana. farsz sie robi z
ugotowanej kaszy, utartych na tarce pieczarek (lub lesnych grzybow - ale ja
nie dysponuje), duszonej cebulki. przyprawic, gotowe.
a golabki podawac z olejem lnianym i ew. ziemniaczkami.

niby to swiateczna potrawa, ale u mnie weszla do codziennego menu, tak mi
zasmakowala :)
oj chodzi za mna, chodzi.... zamierzam wlasnie zrobic z kapusty pekinskiej.
bo jescze nie probowalam nigdy robic w ten sposob, a sadze ze bedzie
szybciej i wygodniej :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

zapiekane bagietki :)
Jajecznica w nowej odsłonie
Dżem z zielonych pomidorów - gdzie znajdę?
co można zrobić z penne
smazona ryba