XENA- do kobiet

1. Data: 2004-05-19 08:46:46

Temat: XENA- do kobiet
Od: "KDi" <k...@r...um.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

przez żołądek do serca mężczyzny to prawda więc jeśli chcecie chętnie
podpowiem czym najprościej zainteresować przyszłego amanta :D

po pierwsze nie bójcie sie doprawiac i kupujcie zawsze przyprawy dobrej
jakości bo w nich moc, nie wkladajcie zbyt wiele serca w gotowanie bo wtedy
zawsze lubi sie spierniczyc i PAMIETAJCIE niech to prawie zawsze bedzie
mięsko, samo podanie zalezy od sytuacji a jesli chodzi o przepisy to mam
swietne na:
1) golonke pieczoną w ziołach
2) zeberka
3) boczek
4) bitki
5) i co tylko jeszcze chcecie

do tych aromatów idealnie pasuje wino :)

1. Data: 2004-05-19 09:13:01

Temat: Re: XENA- do kobiet
Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KDi" <k...@r...um.gov.pl> napisał w wiadomości

> 1) golonke pieczoną w ziołach
> 2) zeberka
> 3) boczek
> 4) bitki

Hehe, takie propagowanie stereoptypu silnego samca, ktory kosci obgryza i
tluszcz wysysa. Akurat tego moj TZ nie trawi, moze jeszcze te bitki
nieszczesne. gdyby byl bardzo glodny.

M.

1. Data: 2004-05-19 10:11:30

Od: "Paul Urstein" <p...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

a to ci dopiero teoria !!!!
Niby dlaczego przyszly amant nie mialaby sie zachwycic ryba, salata nicejska
czy chocby zapiekanka z makaronu?
Dodam, ze po godnym obiedzie z winem, kawa i koniakiem, nawet mlodym junakom
tez najbardziej chce sie spac....czyli tzw autogol... psze Pani.
Urok, urok i jeszcze raz urok. To najlepszy w/m przepis na zainteresowanie
nowego przyjaciela. Nikt mu sie nie oprze. A jak sie opiera, rozpoczac ten
sam scenariusz z nastepnym na liscie kandydatem.

--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2004-05-19 10:21:30

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@b...ch> napisał(a):

> [...]
> nowego przyjaciela. Nikt mu sie nie oprze. A jak sie opiera, rozpoczac ten
> sam scenariusz z nastepnym na liscie kandydatem.

Kobialki, jestescie straszne ;-)))
Nie ma co przesadzac w zadna strone, to znaczy menu mojego ex tak mi
przebrzydlo, ze juz nigdy nie spojrze na smarzone mieso z chlebem, w
towarzystwie slodkiego wermutu, buuuueeee, ale ta golonka brzmi niezle;-))

A dzis mam zamiar czarowac nalesnikami z truskawkami i tyle!

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-05-19 10:33:33

Od: "Paul Urstein" <p...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Jestem chetny bom i chlopiec.
A co to znaczy ze jestem "kobialka" ?

--
Amicalement

1. Data: 2004-05-19 10:37:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie wersja dla macho vegetarian??

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-05-19 10:37:18

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul Urstein" <p...@b...ch> napisał w wiadomości
> Jestem chetny bom i chlopiec.
> A co to znaczy ze jestem "kobialka" ?

Drogi Paulu, zapewne nie ogladales filmu "Kingsajz"? :)

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-05-19 10:47:29

Od: "Paul Urstein" <p...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie nie znam, a o czym on?

--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2004-05-19 10:51:15

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie nie znam, a o czym on?

O krasnoludkach... A kobialki to osobniki rodzaju zenskiego. Od "kobietki"
to pochodzi :).
Film rezyserowal Juliusz Machulski.

1. Data: 2004-05-19 11:22:36

Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie nie znam, a o czym on?

aż kolega by się wstydził, to klasyka polskiej kinematografii jak seksmisja

Gołąbki z kapusty pekińskiej
zapiekane bagietki :)
Jajecznica w nowej odsłonie
Dżem z zielonych pomidorów - gdzie znajdę?
co można zrobić z penne