Jajka z numerkiem 2 i 3

1. Data: 2006-03-22 19:36:12

Temat: Jajka z numerkiem 2 i 3
Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co ostatnio znalazłem w sklepie?
Szukałem jajek z numerkiem przynajmniej 2 (sciółkowe), znalazłem, ale
akurat było jedno pekniete, więc wziąłem drugie opakowanie a tam
niespodzianka, jajka z numerem 3. Takie samo opakowanie, ten sam
producent, ta sama półka, zadnej róznicy poza ta, ze w jednych
opakowaniach były jajka z nr 2 a w drugich z 3. Same jajka wizualnie sie
tez nie rózniły. Troche to podejrzane Czyżby z jajkami było podobnie jak
z tym masłem?

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

2. Data: 2006-03-22 22:40:42

Temat: Re: Jajka z numerkiem 2 i 3
Od: "dzus" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> tez nie rózniły. Troche to podejrzane Czyżby z jajkami było podobnie jak z

z nr 2 kury niosą przed południem a z 3 po południu

3. Data: 2006-03-23 09:20:29

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> napisał w wiadomości

Moze producent ma 2 fermy. Spisz resztę numerku i sprawdź, reszta wskaże
dokładnie gdzie lezy ta ferma.

DJD

4. Data: 2006-03-23 20:25:58

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Moze producent ma 2 fermy.

Pewnie tak, bo dzis tez znalazłem jego jajka ;) w innym opakowaniu, juz
oznaczone jako sciółkowe. Dziewne mi sie wydało wcześniej to, ze jak
ktoś ma jaja z "2" to się tym chwali na całego i cene podbija, a tu
wszystkie do jednego wora wrzucone.

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/