Jak Bolek w Totka wygrywał.

11. Data: 2017-06-16 17:04:05

Temat: Re: Jak Bolek w Totka wygrywał.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Każdy normalny człowiek czuje jakiś wewnętrzny opór, ma jakiś instynkt
> samozachowawczy, który powstrzymuje go przed publicznym robieniem z
> siebie kretyna. Jak widać, ewolucja nie była zbyt łaskawa dla pislamistów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Wracaj więc do normalności.

12. Data: 2017-06-16 17:31:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 16:49, XL pisze:

> Nie umiesz liczyć - to "newsy" z lat 1970-76 :->
>
> Twój prezydent był agentem bezpieki. Donosił na kolegów.
> Brał za to pieniądze.
> Współpracował z agenturą sowiecką w Polsce na szkodę Narodu Polskiego.
> I jeszcze kłamie w żywe oczy, że to nieprawda.
> Ma ciebie za durnia.

Coś ci się pomyliło. Macierewicz nie był prezydentem. I nie wiem
dlaczego piszesz o nim w czasie przeszłym.
Pewnie nie bez powodu ma ciebie za durnia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-06-16 20:07:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Coś ci się pomyliło. Macierewicz nie był prezydentem. I nie wiem
> dlaczego piszesz o nim w czasie przeszłym.
> Pewnie nie bez powodu ma ciebie za durnia.

Współczuję, z tobą jest już naprawdę źle.

14. Data: 2017-06-16 22:01:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 20:07, XL pisze:

> Współczuję, z tobą jest już naprawdę źle.

To jak wytłumaczysz działanie Macierewicza?
Przecież doskonale pasuje do twojego opisu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-06-16 23:22:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To jak wytłumaczysz działanie Macierewicza?
> Przecież doskonale pasuje do twojego opisu.

Podaj jeszcze parę kandydatur do tłumaczenia, a ja podbiję Tuskiem,
Komorowskim i innymi.
I tak do końca świata.

16. Data: 2017-06-17 00:12:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 23:22, XL pisze:

> Podaj jeszcze parę kandydatur do tłumaczenia, a ja podbiję Tuskiem,
> Komorowskim i innymi.
> I tak do końca świata.

Czyli dla zemsty na Tusku godzisz się na rozpierdzielenie i ośmieszanie
Polski? A przypadkiem nie miało być lepiej?
Wiedziałem, że nie rozumiesz (ale używasz...) słowa "patriotyzm", ale
czemu tak nienawidzisz Polaków, że się na to godzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-06-17 00:23:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli dla zemsty na Tusku godzisz się na rozpierdzielenie i ośmieszanie
> Polski? A przypadkiem nie miało być lepiej?

Lepiej miało być już 9 lat temu.
Zapominasz o tym.

18. Data: 2017-06-17 00:37:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 00:23, XL pisze:

> Lepiej miało być już 9 lat temu.
> Zapominasz o tym.

To teraz ma być gorzej? Masochistką jesteś czy sadystką?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka
Tak będą reagować Polacy.