Jak Wam się podoba Adam Małysz?

1. Data: 2003-03-21 10:52:44

Temat: Jak Wam się podoba Adam Małysz?
Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do damskiej części p.r.u.: Co myślicie o Polskim Orle pod kątem
urody i stylu?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-03-21 11:06:08

Temat: Re: Jak Wam się podoba Adam Małysz?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <n...@p...do.stopki.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9345788A9C14C16seva108@om.tat.sat...
> Pytanie do damskiej części p.r.u.: Co myślicie o Polskim Orle pod kątem
> urody i stylu?

pod kątem urody to on mi sie wcale nie podoba, i to nie dlatego że jest
niski i szczupły, ale z powodu wąsika głównie, oraz takiego wymizernowanego
wyrazu twarzy. choć musze powiedziec ze jakos mu sie ostatnio oprawiło - a
moze sie przyzwyczaiłam.

Asia

1. Data: 2003-03-21 11:10:32

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:

> Pytanie do damskiej części p.r.u.: Co myślicie o Polskim Orle pod kątem
> urody i stylu?

Stylu latania?:) Bo tylko tu można mówić o stylu. No jeszcze o "stylu
bycia".
Tu też jest w porządeczku.
Nie obrażając Adasia....pod "kątem" urody i stylu tzn.wyglądu to
....nieciekawie.

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-03-21 11:19:18

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <n...@p...do.stopki.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9345788A9C14C16seva108@om.tat.sat...
> Pytanie do damskiej części p.r.u.: Co myślicie o Polskim Orle pod kątem
> urody i stylu?

Hmmm.
Nigdy go nie uwazalam za pieknego, ale kiedy uslyszalam jak ten czlowiek
mowi....
Matko i corko!
Reklama czekolady Goplany to porazka.

Ja wiem, ze moze w prostocie jego urok, ale on nie ma za grosz klasy.
Jako sportowiec - bardzo prosze, a jako mezczyzna... zadnego pozytywnego
punktu nie widze.

Kaska (znawczyni meskiej urody hehe)

1. Data: 2003-03-21 11:28:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <n...@p...do.stopki.pl> wrote in message
> Pytanie do damskiej części p.r.u.: Co myślicie o Polskim Orle pod kątem
> urody i stylu?

Pod katem urody, to on mnie jakos nie interesowal, ale jak on skacze......Ja
mu zycze pobicia rekordu Goldbergera (225m).

Kruszyna
maniaczka skokow narciarskich, ktore ogladala od malego, i pilki noznej (ale
nie kazdej)
Co za pomysl, zeby skoki druzynowe robic dzisiaj rano. Przeciez ja jestem w
robocie!!!

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-21 11:38:50

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@w...pl> napisał(a) w wiadomości news:10747-
1...@m...hanslik.com.pl:

> on mi sie wcale nie podoba [...] z powodu wąsika głównie

Ten wąsik też mnie zastanawiał. I kolczyk.
Jakoś mi to zupełnie nie gra, ale pomyślalem, że może jakiś dziwny jestem
i stąd pytanie. Może jego żona tak lubi.

1. Data: 2003-03-21 11:40:46

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mich <M...@c...pl> napisał(a) w wiadomości news:3E7AF328.498F89D9@com.pl:

> Stylu latania?:) Bo tylko tu można mówić o stylu. No jeszcze o "stylu
> bycia".

Jako styl rozumiem sposób łączenia elementów składający się na ogólny
wizerunek, w tym kontekście - wyłącznie wygląd.

1. Data: 2003-03-21 11:44:46

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Pod katem urody, to on mnie jakos nie interesowal, ale jak on
> skacze......Ja mu zycze pobicia rekordu Goldbergera (225m).

Hautamaeki chyba już skoczył więcej.

1. Data: 2003-03-21 12:27:25

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hautamaeki chyba już skoczył więcej.

dokładnie 227,5

1. Data: 2003-03-21 12:35:09

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Babarosia wrote:

> dokładnie 227,5

Ale to chyba na treningu czy w eliminacjach...ajkoś tak.
Wierze, ze w konkursie Adaś będzie lepszy:))

Mich'ata

Nowy krem Avonu
Dziewczyny kiedy torobiecie?
WIOSNA ( OT)