Jak daleko siega medycyna.

181. Data: 2002-04-26 12:28:29

Temat: Re: POCZYTAJCIE
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa <v...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aabe5b$8vq$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> No jak to skąd? Stąd:

Antycypowałaś ?? ;-))

Monika, wyraźnie rozbawiona :-)

182. Data: 2002-04-26 12:36:48

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Też tak przypuszczałem - acz nie było to skonkretyzowane - ale z
> własnego doświadczenia (i otoczenia) wiem że znacznie częściej powodem
> niedorozwojów i kalectw (niezawinionych przez genetykę) jest błąd (no
> dobrze uchybienie w pracy) lekarza niż zaniedbania rodziców. W tym
> drugim przypadku dodatkowo liczbę rejestrowanych przypadków zmniejsza
> brak zainteresowania rodziców chorobą dziecka.

No, Qwax, specjalisto od konkretyzowania - dałeś się właśnie złapać :-))
A skąd wzięło się w Tobie przeświadczenie, że to w ogóle chodzi o lekarzy?
Przecież w moim poście ani razu to nie padło, za to było użyte
sformułowanie:

> ktoś np. w wyniku zaniedbania dopuściłby się w naszym kraju, aby jego
> dziecko straciło słuch.

IMHO wyraźnie jest mowa o kimś, kto ma dziecko (jest rodzicem, prawnym
opiekunem), ale ten sąd lekarski to już Ty sam sobie wykocypowałeś ;-)))

Słyszałeś choć o jednym przypadku, by jakiś polski lekarz w wyniku
zaniedbania (błędu w sztuce, nieszczęśliwego przypadku) doprowadził do
kalectwa, śmierci itp JEGO dziecko (czyli - własne dziecko) ?

Hi, hi, hi
Musiałam się trochę nad Tobą popastwić ;-)))

pozdrawiam

Monika

183. Data: 2002-04-26 13:15:42

Temat: Re: Jak daleko siega medycyna.
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tak wszystkich poprawiasz, to NIETOLERANCJA

A zawsze myślałem że nie z rzeczownikami pisze się osobno : Nie słoń,
nie pies, nie tolerancja ;-))))

Ale rzeczywiście ładniej by wyglądało "(lub nie nietolerancja) "

Pozdrawiam
Qwax

184. Data: 2002-04-26 13:46:20

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Oj, czepiasz się.
> Nie znaczy też że się nie zajmowali.

Nie, nie czepiam sie ;-) Po prostu sobie dywaguje - a Ty niepotrzebnie
sie zloscisz ;-)

[ciach caly wyklad, niemniej jednak nie napisalas, Basiu, nic o czym bym
nie wiedziala wczesniej :-) }

Dodam tylko, ze czlowiek - jako ze to tez zwierze :-) - opiekuje sie
dluzej swoim potomstwem w przeciwienstwie do takiego karpia, bo nie
wydala na swiat podczas porodu miliona swoich potomkow, co znacznie
utrudnia mu przedluzenie gatunku. Taki ludzki osesek po urodzeniu sie
jest kompletnie bezradny i aby mogl dalej sie rozmnazac potrzebuje
dlugofalowej opieki ze strony rodzicow (czytaj starszych) by moc te
role wykonac.

> Ale ponieważ jest to tylko ostatnich kilka tysięcy lat w czasie
> rozwoju gatunku człowieka, który trwał lat około miliona, wiec można
> określić że gatunkową cechą człowieka jest opieka nad potomstwem,
> które po urodzeniu jest zupełnie bezbronne.

Dokladnie. Ale mozna by zalozyc, ze ta dluzsza opieka spowodowana
byla iles tysiecy lat temu instynktem przetrwania, a nie macierzynskim
w rozumieniu takim jakim ja go przyjmuje. Oczywiscie nie mowie,
ze taki Fred Flinston nie kochal swojej córy na swoj pierwotny sposob -
ale do tego jak postrzegamy w tej chwili sprawe macierzynstwa,
wychowywania dzieci dojrzewaly przez ladnych pare lat pokolenia naszych
przodkow.

> Tak jak już pisałam - wszędzie zdarzaja sie odstępstwa od normy, ale
> normą jest jednak opieka nad dziećmi.

Tak, tak i jeszcze raz tak :-) Ale ja nie czepiam sie ;-) tego, ze opieka
nad dziecmi jest norma.

> Pozdrowienia.
>
> Basia

---
Pozdrawiam,
Kasia
Gdynia GG#368316

185. Data: 2002-04-26 13:49:01

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zawsze myślałem że nie z rzeczownikami pisze się osobno : Nie słoń,
> nie pies, nie tolerancja ;-))))

Bo można pisać osobno, ale w takim znaczeniu, że to nie o psa chodzi, ni o
słonia, nie o tolerancję :)

186. Data: 2002-04-26 14:06:40

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś jak Laura, Qwax czy Kolorowa uważa, że życie KALEKI (tak, tak
> kaleki) jest lepsze i milsze niż życie NORMALNEGO (tzn. składającego się z
> NORMALNEJ ilości elementów - nóg, rąk, oczu, uszu itd. itp.) człowieka

Proszę o dokładne czytanie moich tekstów, zanim zostanę zagazowana.

> (UWAGA!!!!UWAGA!!! - "kaleki" -nie oznacza gorszego czy też mającego
> mniejsze prawa; "normalnego" -nie oznacza lepszego czy też mającego
większe
> prawa)

jeśli mają takie same prawa, to znaczy, że dotyczy to również dzieci. W tym
nienarodzonych. To jak to jest, że "kalekę" można usunąć, a "normalnego" -
nie?

Ale jeśli ktoś spróbuje takich
> operacji na dziecku (czy to narodzonym, czy też nienarodzonym) to my
> NORMALNI (tym razem bez względu na ilość kończyn czy ułomności fizyczne)
> ludzie będziemy protestować, podawać do prokuratury, pozbawiać praw
> rodzicielskich (za pośrednictwem sądów) bo na tym polega między innymi
nasze
> człowieczeństwo.

Przepraszam, nie zrozumiałam: na tym, że tylko Wy "normalni" zdecydujecie,
kto jest normalny? Na tym, że czujecie się nieomylni?

Małgosia

187. Data: 2002-04-26 14:13:36

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Antycypowałaś ?? ;-))

No przecież wiedźmą jestem. Zresztą niemal już spaloną na stosie;-))

Małgosia

188. Data: 2002-04-26 14:14:42

Temat: Odp: Jak daleko siega medycyna.
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> A co zrobić z kościołem gdy mimo to decyduje?

Hmmm nie ma pojecia.
Ja po prostu przestalam do niego chodzic,a raczej chodze wtedy gdy jest
pusty . Nie slucham kazan i dzieki temu np.bez wyrzutow sumienia moge
stosowac srodki antykoncepcyjne ktorych nie toleruje Kosciol.

Pozdrawiam.Magda

189. Data: 2002-04-26 14:28:27

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moge
> stosowac srodki antykoncepcyjne ktorych nie toleruje Kosciol.

no dobrze a jak ta zapyziała szara większość pod przewodnictwem
nieomylnego dojdzie do wniosku że te wszystkie swoje paranoiczne
wymysły wsadzi do K.K. to co zrobisz (zrobimy). Może jednak lepiej
zapobiegać niż leczyć ;-))

Pozdrawiam
Qwax

190. Data: 2002-04-26 14:29:14

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Bo można pisać osobno, ale w takim znaczeniu, że to nie o psa
chodzi, ni o
> słonia, nie o tolerancję :)

i (chyba) tak to chciałem napisać ;-))))

Pozdrawiam
Qwax

tym razem naprawde do Qwaxa
Sekty
wyglad - pytanie do kobiet.....
Po 15 zmiana warty?
Uwazajcie na Klub Wakacyjny-oferta internetowa