Jak domyć dziecko z flamastra, proszę o szybką radę.

1. Data: 2005-04-28 08:03:06

Temat: Jak domyć dziecko z flamastra, proszę o szybką radę.
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziecko mi się wymazało grubym czarnym flamastrem, narysowało sobie grube
czarne pręgi od dłoni zaczynając aż do barków (że niby jest tygrysem :>)
Niczym tego cholerstwa nie mogę domyć, po próbach mydłem, proszkiem do
prania, zmywania kremem na tłusto, a nawet zmywaczem do paznokci efekt jest
jedynie taki, że czarne paski zrobiły się fioletowo-sine i Alka wygląda jak
ofiara przemocy w rodzinie.
A za 2, góra 3 godziny muszę z nią być na szczepieniu. Nie ukrywam, że wstyd
mi tam iść z takim "pomazańcem bożym".

Czym to jeszcze mogę próbować zmyć?

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

2. Data: 2005-04-28 08:07:11

Od: Żani <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czym to jeszcze mogę próbować zmyć?
Wiekszosc mazakow jest na spirytusie,
sprobuj jakimis perfumami albo czyms podobnym.

--
Pozdrowka
Żani & Szymi 26.02.02

3. Data: 2005-04-28 08:12:11

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym to jeszcze mogę próbować zmyć?

Może spróbuj chusteczkami nawilżonymi :) albo czystą oliwką (a nie kremem)

Ewentualnie benzyną ekstrakcyjną powinno zejść, ale ja bym dziecku po skórze
tym nie smarowała :))

Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2005-04-28 08:31:07

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> A za 2, góra 3 godziny muszę z nią być na szczepieniu. Nie ukrywam, że wstyd
> mi tam iść z takim "pomazańcem bożym".

A jak nie dasz rady pomaluj też siebie i Karolę, i powiedz, że właśnie
z obrzędów wracacie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-04-28 08:40:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jak nie dasz rady pomaluj też siebie i Karolę, i powiedz, że właśnie
> z obrzędów wracacie.

Chyba jedyne co mi zostało, bo oprócz smrodu w domu co łeb urywa, udało mi
się uzyskać tylko lekkie przyblaknięcie pasków do gustownej siności i
czerwoną skórę w koło nich.

Trudno.
Idę szczepić "tygrysa", może władują jej coś na wściekliznę i będzie z tego
jakiś wymierny zysk.:>

--
Edyta Czyż

6. Data: 2005-04-28 08:51:18

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> ofiara przemocy w rodzinie.
> A za 2, góra 3 godziny muszę z nią być na szczepieniu. Nie ukrywam, że

Nie wiem jak flamastry.........ale u nas ostatnio Szymon sie pisakiem do CD
wysmarowal (zreszta nie byl jedynym obiektem w domu jaki zostal upiekszony)
.....potraktowalismy go wodka :)) ZEWNETRZNIE oczywiscie :))))

Nawet zeszlo ...... :)

olka & Szymon => dwuletni Pomyslowy Dobromir :)

7. Data: 2005-04-28 09:20:04

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" :

> A za 2, góra 3 godziny muszę z nią być na szczepieniu. Nie ukrywam, że
wstyd
> mi tam iść z takim "pomazańcem bożym".
>
> Czym to jeszcze mogę próbować zmyć?

Spirytusem.

Ja kiedyś byłam zmuszona myć Michała benzyną, kiedy się _cały_ pomalował
jaskrawoczerwoną emalią ftalową, która dziadek malował barierki na balkonie.

Bylo to około 16 lat temu i żyje.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2005-04-28 09:46:07

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziecko mi się wymazało grubym czarnym flamastrem, narysowało sobie grube

Zdjęcia trzeba było zrobić ;)

--
pozdrawiam, misiczka

Kobieta, która ma jednego kochanka jest aniołem,
która ma dwóch jest potworem, która ma trzech jest kobietą.
(Wiktor Hugo )
http://misiczka.com

9. Data: 2005-04-28 10:06:31

Od: "Wika" <wika84@[nospam]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym to jeszcze mogę próbować zmyć?

Nie wiem czy takie cos posiadasz w domu, ale u nas na wszystko skutkuje
pasta BHP, albo moze rozpuszczalnikiem ...

Wika

10. Data: 2005-04-28 10:35:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> Bylo to około 16 lat temu i żyje.

Ale kiedyś dzieci były INNE.

--
s i w a
regulatnie myta benzyną

Co kupić dziewczynce na komunię?
Dobry, polecany psycholog w Warszawie lub okolicach
18 urodziny - prezent od chrzesnej
Ośmiolatek i zegarek-pytanie
Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?