Ośmiolatek i zegarek-pytanie

1. Data: 2005-04-27 07:47:33

Temat: Ośmiolatek i zegarek-pytanie
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Czy możecie mi powiedzieć, czy ośmioletnie dzieci znają się na zegarku? I
czy chciałyby mieć swój? :) A jeśli tak, to jaki, musi mieć jakieś
szczególne funkcje? Musi być konkretnej marki? Nie ukrywam, że jest to
pytanie związane z Komunią, chcielibyśmy obdarować kuzyna, ale nie wiemy,
czy taki prezent będzie trafiony.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki

Ola-mama Weroniki, nie znającej się jeszcze na zegarku :)

2. Data: 2005-04-27 08:17:49

Temat: Re: Ośmiolatek i zegarek-pytanie
Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> czy taki prezent będzie trafiony.
> Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
>

> Ola-mama Weroniki, nie znającej się jeszcze na zegarku :)

No moje zna się od 4 roku życia.. to chyba ośmiolatek powinien znać sie
perfekcyjnie.
A rodziców kuzyna nie łatwiej spytać???

pozdr.Pasik

3. Data: 2005-04-27 08:27:25

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> No moje zna się od 4 roku życia.. to chyba ośmiolatek powinien znać sie
> perfekcyjnie.

Jego mama odprowadza do szkoły, więc i na zegarku się nie zna, bo nie musi
:)

> A rodziców kuzyna nie łatwiej spytać???

Pytałam. Chce skaner albo drukarkę, do komputera, który i tak nie jest jego
lecz jego dorosłego brata. Nie stać nas :(

Myślałam, że dowiem się jakie zegarki są "trendi" wsród dzieci w tym wieku.
Moja córka jest za mała, aby mi coś podpowiedzieć.

Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2005-04-27 09:02:59

Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Jego mama odprowadza do szkoły, więc i na zegarku się nie zna, bo nie musi
> :)

Nie żebym się czepiała..ale chyba szkoła nie jest jedynym wyznacznikiem
czasu/punktualności/
Moje np:samo chciało wiedzieć o której ma włączyć telewizor na wieczorynkę lub
inny program dla dzieci.
O której mama przyjdzie z pracy i kiedy odbierzemy go z przedszkola.
Jesli 8 latek nie zna się na czasie to chyba jest to duży problem.

> Pytałam. Chce skaner albo drukarkę, do komputera, który i tak nie jest jego
> lecz jego dorosłego brata. Nie stać nas :(

dobry i fajny zegarek to koszt od 100 zł

> Myślałam, że dowiem się jakie zegarki są "trendi" wsród dzieci w tym wieku.
> Moja córka jest za mała, aby mi coś podpowiedzieć.

Pewnie wyznacznikami sa tu:wodoszczelność, moze system antywstrząsowy,
podświetlenie, alarmy

Masz sporo firm:Casio, Citizen, Timex, Adidas.

Osobiście wybrałabym Swatcha..ale to koszt od 200 zł w zwyż(niestety)

tu masz ofertę timexa..dostosowali się do Komunii:-)
http://timex.pl/index.php?action=promo

pozdr.Pasik

5. Data: 2005-04-27 09:24:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiekszosc dzieci w tym wieku zna sie na zegarku i zegarek ma (oraz
komorke...)

Owszem, ja dostalem pierwszy zegarek z okazji ierwszej Komunii, ale
kieeeedy to bylo.

Oczywiscie, co innego zegarek z plasticu, a co innego porzadny
zegarek "komunijny"...

MJ

6. Data: 2005-04-27 10:17:50

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Orka napisał:
> Witam wszystkich!
> Czy możecie mi powiedzieć, czy ośmioletnie dzieci znają się na zegarku? I
Pięciolatki nieraz znają się, w przedszkolu są zajęcia
z zegarkami, na angielskim w II klasie też była
mowa o godzinach.
> czy chciałyby mieć swój? :)
Żartujesz? Sprawdź, czy on już nie ma jakiegoś
wodoszczelnego zegarka z 10 melodyjkami.

Nasza córa dostała od chrzestnej zegarek,
nie kojarzę firmy, ale od dwóch lat chodzi
dokładnie, spokojny z wyglądu, kolor srebrny.
Nie ma żadnych dodatkowych funkcji - po prostu
bransoletka, wskazówki i koniec.

> szczególne funkcje? Musi być konkretnej marki? Nie ukrywam, że jest to
> pytanie związane z Komunią, chcielibyśmy obdarować kuzyna, ale nie wiemy,
Mam nadzieję, że nie jesteś chrzestną? Jeśli tak,
to koniecznie konsultuj prezent z rodzicami,
bo może lepszy byłby łańcuszek z krzyżykiem
albo Pismo Święte.

> czy taki prezent będzie trafiony.
Może być nietrafiony - może ktoś inny też planuje
zegarek? I wtedy okaże się, że jeden z nich jest
lepszy, a drugi gorszy i będzie zgrzyt.

> Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
Drukarki bym nie kupował, ewentualnie dołożyłbym
swoje 100 złotych w kopercie (jest nas 4, więc
powinno to zwrócić koszt przyjęcia)i dał jakiś albumik
(a najprędzej coś na płycie CD) związany z tematyką
religijną, papieską lub pierwszokomunijną.

Niezłe byłoby radio z kompaktem i kasetą, ewentualnie
zwykła miniwieża. Może być bez odtwarzacza kasetowego,
ale z budzikiem :-)
Może być licznik do roweru ze stoperem itd.
Może walkman albo discman, płyta (Vivaldi?), coś ze
sprzętu akwarystycznego, LEGO Bionicle (fuj!),
tarcza z rzutkami...
Za mało danych o podmiocie :-)

powodzenia
J.

7. Data: 2005-04-27 10:19:04

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Sorry, że nie odpisałam wtedy na dzieciach, ale jakoś teraz dopiero mnie
naszło, jak przypomniałam sobie komunię synka przyjaciół.

> Czy możecie mi powiedzieć, czy ośmioletnie dzieci znają się na zegarku?

Koleżanki córeczka ma 5,5, roku i zaczyna już rozpoznawać godziny.

> czy chciałyby mieć swój?

Nawet taki zabawkowy jest fajny. ;-)

> A jeśli tak, to jaki, musi mieć jakieś
> szczególne funkcje?

Niezniszczalność. ;-)

> chcielibyśmy obdarować kuzyna, ale nie wiemy,
> czy taki prezent będzie trafiony.

Naprawdę najlepiej skonsultować z rodzicami obdarowywanego. Wiem, że
próbowaliście... Postawiłabym sprawę jasno - nie stać nas na to, co byś
chciał mieć, więc pomóż kupić coś innego, z czego _dziecko_ będzie
zadowolone.
Iwonka

8. Data: 2005-04-27 10:28:16

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jonasz wrote:

> Może walkman albo discman, płyta (Vivaldi?), coś ze
> sprzętu akwarystycznego,

Taaak, najlepiej zlota rybka w kuli... Albo bojownik...
Super taki prezent, nie ma co.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

9. Data: 2005-04-27 10:37:34

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Taaak, najlepiej zlota rybka w kuli... Albo bojownik...
> Super taki prezent, nie ma co.

Dobry prezent - mało wymagające są rybki, krótko żyją. Co chcesz? ;-)
Iwonka

10. Data: 2005-04-27 11:16:15

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> Taaak, najlepiej zlota rybka w kuli...
Skąd wiesz, co u niego stoi na biurku?
Może ma 300 l. zbiorniczek?
Może puchar z zawodów w piłce kopanej, albo zdjęcie
Maradony?
Może zamek z podgrodziem, Titanica albo ludzki szkielt?

Jak doradzać w sprawie człowieka, o któym nic nie wiesz,
oprócz wieku i wyznania?

J.

Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?
Jak zachęcić 6,5 lata....
pomysł jak u zaklinaczki dzieci - dlugie
mówienie przez nos
szczepienie?