Jak jeść najtaniej?

11. Data: 2004-11-10 10:10:29

Temat: Re: Jak jeść najtaniej?
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cmsp8c$8n6$1@news.onet.pl...

> w łykend jedzie do rodziców i sadzisz ,że do nich bedzie sie juz odzywał
> normalnie,tzn zacznie ich uwazać za głupich bo nie stosuja diety
> kwasniewskiego??
> czy sadzisz ,że w tak krótkim czasie dieta ta, zdoła zdegenerowac
umysł??

No tego nie wiem , ale jak czytam to co piszesz to z przerażeniem zaczynam
myśleć o MM ;(

Slawek

12. Data: 2004-11-10 10:17:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> umysł??
> >

> No tego nie wiem , ale jak czytam to co piszesz to z przerażeniem zaczynam

skoro tego nie wiesz to dlaczegopiszesz,ze : "jak zacznie diete w

13. Data: 2004-11-10 10:19:40

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> W takim razie nie polecam ci diety kwasniewskeigo.Nie mozna być przez 5 dni
> na tej diecie, a w łykend odzywać sie normalnie.
A można stosować dietę kataboliczną przez 5 dni, a w weekend normalną,
z wysoką zawartością węglowodanów?

14. Data: 2004-11-10 10:32:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> A można stosować dietę kataboliczną przez 5 dni, a w weekend normalną,
> z wysoką zawartością węglowodanów?

chyba nie chodzi ci o diete kataboliczna tylko ketogeniczną :)
kataboliczna to byłaby dieta ,która prowadzi do zaniku tkanki
mięsniowej,organizm "zjadałby" swoje miesnie.dzieje sie to np przy małej
podazy białek podczas intensywnego uprawiania sportu, szczególnie przy
sportach siłowych,gdzie katabolizm jest zjawiskiem nieporzadanym.
diete ketogeniczną 5/2 stosuja pakerzy przy zbijaniu tkanki tłuszczowej w
celu jak najmniejszej utraty siły.
jesli nie cwiczysz intensywnie to nie polcam ci jej stosować

15. Data: 2004-11-10 10:45:40

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> [...]
> podazy białek podczas intensywnego uprawiania sportu, szczególnie przy
> sportach siłowych,gdzie katabolizm jest zjawiskiem nieporzadanym
"Masz mnie", to była oczywista pomyłka, chodziło mi o dietę
ketogeniczną.

> diete ketogeniczną 5/2 stosuja pakerzy przy zbijaniu tkanki tłuszczowej w
> celu jak najmniejszej utraty siły.
> jesli nie cwiczysz intensywnie to nie polcam ci jej stosować
To wiem. Ale, ale... nie odpowiedziałeś na pytanie.
A właściwie chyba odpowiedziałeś - mało dziś spałem i powoli ,,czaję''.
:-)

Pozdrawiam.

16. Data: 2004-11-10 10:45:54

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro tego nie wiesz to dlaczegopiszesz,ze : "jak zacznie diete w
> poniedziałek to nawet w wekend będzie się

Nie wiem czy się zdegeneruje ;)
a teraz juz sio trollu ;)

Slawek

17. Data: 2004-11-10 19:14:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Nie wiem czy się zdegeneruje ;)
> a teraz juz sio trollu ;)

tak w temacie trollowania to skopiowałem niżej wszystkie twoje posty z
ostatnich 10 dni.nasuneła mi sie taka refleksja,ze mało w nich tresci,dużo
emotikonów i z całości przebija infantylizm.postaraj sie pisac na temat
grup na jakie piszesz przynajmniej co 10 post

O kurcze to w moje imieniny ;)))))

No to zależy od rodzaju brudu ;)))

No ale coś ostatnio zabrakło cytatów w jego stopce ;((( albo Power Tool mu
się zepsuł albooo..... !!!!

Hmmmm nowa jakość wege ???;)

Bo drzewo oliwne działa na światło i wode, diesel kopci olejem ;(

[...]

No w a nie durnowaty ;) mnie wysz o 101 lat ;(

Marcin co ty opowiadasz ???? raz tylko mi się CAPSLOCK zaciął ;)

no widzisz ;)

Albo albo ;) ja nie oceniam jakich ty masz znajomych jedzących mieśo
ciężko życ ;( wsród ludzi

Tak o ideologii płynącej z twoich postów się wypowiadałem.

Przyzwyczaisz się ;)

PS cytaty pochodza z postów sławka z ostatnich 10 dni z pl.misc dieta i
pl.soc wegetarianizm

18. Data: 2004-11-10 20:04:45

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS cytaty pochodza z postów sławka z ostatnich 10 dni z pl.misc dieta i
> pl.soc wegetarianizm

Nieźle jak na .... ;)))

Slawek

19. Data: 2004-11-21 13:54:49

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwróć jednak uwagę na ich sezonowość - pomidory tanie w lato, teraz już
> zaczynają drożeć i niedługo osiągną jakieś schizofreniczne ceny wprost

tak jest, warto też może robić zapasy - np. w domu latem dżemów wiecej i nie
kupujesz w czasie semestru.
Warzywa jeszienią też najtańsze. Ziemniaki, cebula, marchew...

> Warto tez zneleżć w okolicy bar mleczny - tam wciąż karmią zaskakująco
> smacznie i zaskakująco tanio i syto, a odpadnie Ci tym samym problem z
> gotowaniem. Rano jajecznica, na obiad do baru mlecznego i nawet ja nie
> zjesz kolacji, to do następnego rana jakoś przetrzymasz

na kolacje promocje w hipermarkecie o ile jest.

> Co do tego co opisałeś co jadasz na co dzień - musisz dorzucić do tego
> jakieś świeże warzywa, lub owoce _codziennie_- choćby przysłowiową
> marchewkę czy ogóra kiszonego - w tym co wymieniłeś nie ma kompletnie wit
> C, co w dość szybkim tempie objawi się spadkiem nastroju, sennością,
> zniechęceniem, brakiem koncentracji.

no i błonnik dla iukładu trawiennego się przyda....
Z mleka można też kakao na nastrój albo spróbować pohodować jogurt...

20. Data: 2004-11-22 17:39:54

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. dodam jeszcze że wiecej kalorii da Ci gorący posiłek...

kawal z joemonstera
Odmłodz swoją cere
[DO] komunikat
callanetics