Jak kupowac dalie ?

11. Data: 2003-07-17 06:04:54

Temat: Re: Jak kupowac dalie ?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę???
Pozdrav.Rene

12. Data: 2003-07-17 06:06:26

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed wymarznięciem miałam 2 metrowe ciemne fioletowe... ALe może wydębię
takich od bratowej - jej przetrwały...
Pozdrav.Rene

13. Data: 2003-07-17 06:51:29

Od: "Andrzej Polanski (praca)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote in message ...
>Dalie to była plaga egipska do ubiegłego roku w moim ogrodzie... do
>ubiegłego roku. Nie wykopywałam ich sama - zastąpił mnie tata i nie
>zabezpieczył ich właściwie w piwnicy i WSZYSTKIE DOKŁADNIE WYMARZŁY!

Na pewno ?
Pytanie wlasciwie retoryczne . U mnie byla podobna sytuacja .
Jesienia nie mialem zdrowia i czasu (kto mial / ma bliznieta ten wie
o co chodzi ) i bulwy wyladowaly w garazu , a ze zima byla dosc mrozna
to nie dosc ze zmarzly, to jeszcze wyschly. Wszystkie jednak zostaly
wsadzone
do ziemi i okazalo sie ze 80% odzyla . Najszybciej wzeszly
(najlepiej przezimowaly) takie zolte, niewysokie o pelnych kwiatach.
Niektore wzeszly tak pozno, ze teraz maja po 10 cm i dopiero
zaczynaja zawiazywac paki, ale urosly na nowo.

Podobnie bylo z juka. Na jesieni tesciowa przytargala od znajomej
juke i wsadzila ja w ogrodku. Gora zmarzla calkowicie. Korzen,
a wlasciwie gora korzenia zrobila sie szklista i mazista ale
maly kawalek wygladal w porzadku. Bardziej z ciekawosci niz
z checi ratowania rosliny zakopalem go pod plotem i teraz
w tym miejscu ma cztery mlode juki.

pozdrawiam

Andrzej

PS Dziekuje wszystkim , ktorzy sie odezwali.
Od razu uprzedzam, ze jesienia bede rozpytywal o
wysokie kolorowe dalie kaktusowe ;-)

14. Data: 2003-07-17 10:26:33

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno wszystkie! Wsadziłam do ziemi z planem: jak wzejdą to dobrze, a
jeśli nie- to przynajmniej glebę urzyźnią
> [...]
> Niektore wzeszly tak pozno, ze teraz maja po 10 cm i dopiero
> zaczynaja zawiazywac paki, ale urosly na nowo.
Tyle sie naczytałam o juce że chyba musze taką nabyć...

15. Data: 2003-07-17 13:31:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

:)
Dirkowi napewno
ale dla wszystkich rozowych nie starczy
sam dostalem je w ubr od Oldzia
:)
natomiast mam bardzo duzo bordowych
o wielkich ( okolo 20 cm ) igielkowych kwiatach
krzaczory okolo poltorametrowe
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

16. Data: 2003-07-17 13:31:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tyle sie naczytałam o juce że chyba musze taką nabyć...
> Pozdrav.Rene
:)
kwitnace juki sa bardzo piekne
lepiej tez rozejrzec sie za nimi po sasiadach
bo te w centrach ogol sa malenstwami
i ze 2-3 trzeba czekac za kwitnieniem
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. pisz pod a nie nad tekstem !!!!

17. Data: 2003-07-17 14:20:43

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

(..)
> ps. pisz pod a nie nad tekstem !!!!

Ja też bardzo o to proszę i to nie tylko Rene :-).

Z pozdrowieniami, Maria

18. Data: 2003-07-17 23:31:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też bardzo o to proszę i to nie tylko Rene :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Ja Rene bardzo lubię i pretensji do niej nie mam.

Pozdrawia boletus

19. Data: 2003-07-18 04:41:45

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja Rene bardzo lubię i pretensji do niej nie mam.

Tu nie chodzi o Twoje sympatie, ale o wzajemne utrudnianie
życia :-).

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2003-07-18 06:14:53

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. pisz pod a nie nad tekstem !!!!
OK:) A ja myślałam że nad jest lepiej:D:D:D
Pozdrav.Oświecona:):):)

świerk
do naukowców
Terminy ciecia zywoplotow