Jak leczyć hemoroidy

1. Data: 2001-11-22 08:26:49

Temat: Jak leczyć hemoroidy
Od: a...@g...pl (Alek Kluska) szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakiś sposób na pozbycie się hemoroidów w sposób
bezoperacyjny? Od wielu lat mam z nimi problem, stosuję czopki, maść i
piję wyciąg z kasztanowca, niestety co pewien okres czasu dolegliwość
ta ponawia się tzn. krwawienie z odbytu. Może ktoś zna jakiś
rewelacyjny sposób, może jakieś zioła? Zaznaczam, że nie jestem
lekarzem i proszę o odpowiedź dla informatyka. Chcę dodać, że nie są
one bolesne, tylko to krwawienie, w tym czasie jestem trochę osłabiony
i mam wysokie OB, dodam jeszcze, że takie badanie jak rektoskopia
robiłem w ubiegłym roku.

Pozdrawiam,

Alek Kluska
a...@g...pl
Linux user 118355

2. Data: 2001-11-22 19:37:51

Temat: Re: Jak leczyć hemoroidy
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś sposób na pozbycie się hemoroidów w sposób
> bezoperacyjny?

Jest znana amerykańska technika wymrażania hemoroidów!
W aptece kupuje się za grosze teflonowy czopek-grzybek, wkłada do
zamrażalnika, a potem na swoje miejsce.
Nie próbowałem bo nie muszę, ale znajomi mówią że działa. Niestety nie znam
adresu polskiego dystrybutora, popytaj w aptekach lub przeszukaj google.com
Pozdrowienia, Tadeusz

3. Data: 2001-11-30 23:28:22

Od: "doublemama" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy nie sądzisz, ze to może mieć związek z Twoim siedzącym trybem pracy?

4. Data: 2001-12-04 13:05:22

Od: "Piotr Szklarski" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy nie sądzisz, ze to może mieć związek z Twoim siedzącym trybem pracy?

A jak ktos musi (np w pracy) ciagle siedziec to co mu zaproponujesz ??
rzuc prace informatyka i do lopaty, tam nie posiedzisz.

Pozdrawiam
Piotr Szklarski

5. Data: 2001-12-06 04:11:01

Od: "Von Golebiak" <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Well.... nie rzucaj się tak.
Ja spędzam przed monitorem z racji pracy tłumacza ok. 16-18 godzin dziennie.
Ale znalazłem metodę:
Zanim co - mój stan był taki, że dwa guzki usunąłem operacyjnie.
A teraz do rzeczy - przeprowadziłem się na wieś, ogrzewam dom kominkiem,
więc życie wymusza ruch - siekierka 2-3 godziny dziennie. Dobry relaks.
Poza tym - to BARDZO ważne - podmycie dokładne po każdej wizycie w toalecie.
Sam papierek jest dobry dla zdrowych (czytej - bez hemoroidów)
Co do propozycji zmiany trybu - nie bierz tego do siebie - ten, kto to
napisał, uzył ":słowa-klucza" i zapewne o hemoridach wie tyle, co nic. A
siedzący i w pewnym sensie twórczy tryb życia ma inne zagrożenia. Rzuciłem
już palenie bo kopciłem jak parowóz, potem otarłem się o alkoholizm - przy
pracy facjnie jes i piwko i poiwko i winko i drinka.... lepiej się myśli....
Reasumując, cały czas mam to, co kiedyś tam wypadło i wisi ale nie mam już
ani krwawień ani wielkich bulw i tfu - aby nie zapeszyć - stan taki
utrzymuje się od blisko roku.
Jeżeli nic nie zmienisz w swoim życiu nie spodziewaj się zmian TAM...

--
Z partyjnym pozdrowieniem!!!
Robert
Użytkownik "Piotr Szklarski" <p...@u...com> napisał w wiadomości

> A jak ktos musi (np w pracy) ciagle siedziec to co mu zaproponujesz ??
> rzuc prace informatyka i do lopaty, tam nie posiedzisz.
>
> Pozdrawiam
> Piotr Szklarski

aparat słuchowy a komórka
Andrzejki w Klubie Medyków
Bycie dawcą szpiku kostnego - macie jakieś doswiadczenia?
Tetnica recesywna
Ostra bialaczka szpikowa