Jak ludzie budują domy mieszkania na kredyt?

1. Data: 2009-03-19 19:58:56

Temat: Jak ludzie budują domy mieszkania na kredyt?
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro rata bankowa od kredytu hipotecznego na 200 000 zł wynosi 1300 - 1600
zł na miesiąc a srednia pensja w gospodarce to 3100 brutto czyli około 2000
zł netto?

2. Data: 2009-03-19 20:05:02

Temat: Re: Jak ludzie budują domy mieszkania na kredyt?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> wynosi 1300
> - 1600 zł na miesiąc a srednia pensja w gospodarce to 3100

Skoro jedne ssaki mają cztery nogi, inne ssaki mają dwie nogi, a
zupełnie nieliczne zamiast nóg mają płetwy, to statystycznie
można stwierdzić, że przeciętny ssak ma trzy nogi i 0,005płetwy.
To mniej więcej podobny problem, jak z tą _średnią_ pensją.

J. (i 0.005 płetwy w formie pypcia u nasady pleców)

3. Data: 2009-03-19 20:33:05

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro jedne ssaki mają cztery nogi, inne ssaki mają dwie nogi, To mniej
> więcej podobny problem, jak z tą _średnią_ pensją.

Chcesz powiedziec że na kredyt budują bogatsi czy że Polacy zarabiaja więcej
niz te statystyczne 2000 zł (3000 brutto) na miesiąc?

4. Data: 2009-03-19 20:37:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 <g...@p...onet.pl> wrote:

> Chcesz powiedziec że na kredyt budują bogatsi czy że Polacy
> zarabiaja
> więcej niz te statystyczne 2000 zł (3000 brutto) na miesiąc?

Chę powiedziec, że słowo "średnia pensja" obejmuje zarówno tych
zarabiających minimum socjalne, jak i tych, którzy równowartość
owego minimum socjalnego noszą w portfelu jako drobne. I dalej
sprawa jest już prosta: jedni są w stanie poważnie myśleć o
domu/mieszkaniu, inni nie.

J.

5. Data: 2009-03-19 20:51:37

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minimum socjalnego noszą w portfelu jako drobne. I dalej sprawa jest już
> prosta: jedni są w stanie poważnie myśleć o domu/mieszkaniu, inni nie.

Mam wrażenie że ludziska wogóle nie myslą tylko się budują. Tzn podejmuja
decyzję pod wpływem emocji - wiadomo rodzina, dom, dzieci... Na zdrowy
rozumto się nie opłaci/kalkuluje.

6. Data: 2009-03-19 21:01:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 <g...@p...onet.pl> wrote:

> Mam wrażenie że ludziska wogóle nie myslą tylko się budują. Tzn
> podejmuja decyzję pod wpływem emocji - wiadomo rodzina, dom,
> dzieci... Na zdrowy rozumto się nie opłaci/kalkuluje.

Mam wrażenie, że temat jest niezbyt do tej grupy przystający, ale
szczerze mówiąc trochę trudno mi sobie wyobrazić kogoś, kto pod
wpływem emocji zaciaga kredyt hipoteczny. Tego wbrew zapewnieniom
banków w reklamach naprawdę nie da się załatwić w 15 minut, 15
dni jest chyba bliższe prawdy. No i same chęci też nie wystarczą,
trzeba być dla banku trochę bardziej przekonującym, zwłaszcza w
temacie owych zarobków.

J.

7. Data: 2009-03-19 21:19:34

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 20:58:56 +0100, gadacz102 napisał(a):

> skoro rata bankowa od kredytu hipotecznego na 200 000 zł wynosi 1300 - 1600
> zł na miesiąc a srednia pensja w gospodarce to 3100 brutto czyli około 2000
> zł netto?

A poza wszystkim szara strefa osiąga już, dzięki Bogu, 20-30% PKB

T.

8. Data: 2009-03-20 08:13:38

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:

> Mam wrażenie że ludziska wogóle nie myslą tylko się budują.

Mój sąsiad tak robi. Nie mysli, tylko wyjezdza za granice.
Mózg to przeceniany organ.

pozdro
--
A S

9. Data: 2009-03-20 09:15:16

Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> skoro rata bankowa od kredytu hipotecznego na 200 000 zł wynosi 1300 - 1600
> zł na miesiąc a srednia pensja w gospodarce to 3100 brutto czyli około 2000
> zł netto?

Biorac pod uwagę statystykę przeważnie buduje się małżeństwo - czyli zarabiaja
2x 2000 miesiecznie i jak spłacasz 1600 zł kredytu to i tak trochę na skromne
życie zostaje.
PioPio

salon meblowy gdansk
zlewozmywaki z tekagranitu
pomóżcie zdecydować - gwarancja sprzętu AGD ile warta
Wymiana kaloryferów - wielkość.
Trzeszczące okna (drewniane)