Jak ma być idealna kobieta???

1. Data: 2001-03-08 20:35:13

Temat: Jak ma być idealna kobieta???
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy z nas ma jakieś wyobrażenia dotyczące swojej wymarzonej partnerki/
partnera. Ciekawa jestem jak Wy na to patrzycie. Jakie cechy powinna posiadać
kobieta, z którą chcielibyście być, kochać ją... Czy ważne są cechy zewnętrzne?
Czego nie powinna robić taka kobieta? Panowie, macie pole do popisu..
Podzielcie się opiniami... Mnie (jako kobietę) to bardzo interesuje...To może
zapoczątkować bardzo ciekawą dyskusję.

1. Data: 2001-03-08 21:05:00

Temat: Re: Jak ma być idealna kobieta???
Od: "Devon" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idealna Kobieta?
Hmmm, wiesz ja znalazlem Kobiete idealna dla mnie, wiec moze Ja po prostu
opisze: mila, delikatna, urocza, z poczuciem humoru, inteligentna, piekna...
Nie mozliwe? A jednak. Hmm, no i zwariowalem dla Niej.

1. Data: 2001-03-08 21:10:58

Od: "C" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuła,
wrazliwa,
potrafiaca zrozumiec, wybaczyc (nie zawsze)
ufna (ale nie do konca)
leciutko zazdrosna
absolutnie nie moze byc uparta
partnerska (jestesmy razem ale nie: ja ja mam, albo ona ma mnie)
potrafiaca rozmawiac

<C>
PS. moze cos jeszcze napisze jutro

1. Data: 2001-03-09 01:43:18

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Każdy z nas ma jakieś wyobrażenia dotyczące swojej wymarzonej partnerki/

...tak, to prawda.nie bedzie jednak odkrywaniem ameryki, stwierdzenie, ze
idealy nie istnieja...lepiej zastanowmy sie - na jakie ustepstwa i
kompromisy jestesmy gotowi w zyciu codziennym...na jakie poszliscie a na
jakie nigdy sie nie zgodzicie...i to pytanie tez jest z gatunku - "ktoredy
do indii?"....pepe.

1. Data: 2001-03-09 10:11:42

Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Jaka ma byc idealna kobieta ?
Brzmi to troche zniwalajaco i wymuszajaco . Ja tego tak nie widze .
Widze to raczej z drugiej strony . Idealna kobieta moze byc jaka chce , jaka tylko
chce byc , niech bedzie po prostu soba . Uwazam ze , respekt dla niej , szacunek i
podziw czyni z kazdej kobiety ta idealna . Ta idealnosc zalezy nie od niej samej a
od tej drugiej osoby .
Taki jest moj ideal idealnej kobiety .

Pozdrawiam

JAsFAsola
[JAFA]

1. Data: 2001-03-09 17:43:01

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> writes:

> [...]
> kobieta? Panowie, macie pole do popisu.. Podzielcie się
> opiniami... Mnie (jako kobietę) to bardzo interesuje...To może

Przede wszystkim musi być zdolna do poświęceń, choćby takich
małych. Poza tym ma nie widzieć poza mną świata. :> Serio, zazdrość w
ogóle nie popycha mnie do przodu, a jedynie zniechęca i dołuje. No i
tyle. Reszta to dodające smaku niewiadome.
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr

1. Data: 2001-03-10 01:11:58

Od: Joanna <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article m...@l...localdomain, Samotnik at
s...@s...eu.org wrote on 9-03-01 18:43:

> [...]
> ogóle nie popycha mnie do przodu, a jedynie zniechęca i dołuje. No i
> tyle. Reszta to dodające smaku niewiadome.

Nie jestem pewna: to zart? Z tym "nie widziec poza mna swiata".
Moze powinienes ulepic sobie jakas Galatee?
Joanna

1. Data: 2001-03-10 07:18:03

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <r...@p...onet.pl> writes:

> Nie jestem pewna: to zart? Z tym "nie widziec poza mna swiata".

To nie jest żart, nie lubię zazdrości.
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr

1. Data: 2001-03-10 09:38:23

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest żart, nie lubię zazdrości.

Ale poki nie jestes ze swoja ukochana na bezludnej wyspie to trudno Ci
bedzie nie byc zazdrosnym.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-10 10:58:23

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musi być piękna. Ale nigdy nie potrafię określić dokładnie co w niej ma być
aby mnie pociągała. Różne kobiety znam i wiem że:
-odpadają te o odmiennych zainteresowaniach lub za głupie
-te które są... no cóż "puszczalskie", a to z tego powodu że takie mają
najmniej do zaoferowania
-odpadają zbyt brzydkie (choć tu mam jedno ale: 1. Brzydka kobieta może
poiciągać. Mam to na przykładzie swoim i kumpla. Z tym kumplem to było tak:l
jest tak przystojny że kobiety to przy nim świra dostaja, ale kiedyś mnie
powalił tekstem patrząc na pewna nauczycielkę (tak szczerze to starszą od
niego o 3-4 lata,wtedy kończył maturę, jest odemnie starszu też o
trzy-cztery lata) która JEST BRZYDKA i powiedział: "Z nia to mam różnie: raz
bym ją przeleciał, a raz to nie mogę na nia patrzeć". Facet jest już żonaty,
ma piękną żonę; 2. Uroda ma gigantyczne znaczenie, niech nikt nie próbuje
zaprzeczać)
-odpadają zbyt humorzaste.

Ale po co ja to mówię. Jak ktoś się zakocha to i tak nic nie ma znaczenia.
mogłaby...eh... no... swoje powiedziałem....

Vesemir

takie tam zwierzenie (zezwierzecenie) dlugie
jak to sie dzieje?
wzrost...
Wzgórze
A co z uśmiechem?