Jak mikrofala dla dużej rodziny ?

1. Data: 2006-04-24 14:55:39

Temat: Jak mikrofala dla dużej rodziny ?
Od: "Piotrek" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcę kupić rodzicom na rocznicę ślubu dużą mikrofalówkę tak na 5-7 osób.
Cena do 500 zł. Nie mam zielonego pojęcia na temat tych sprzętów dlatego
wdzięczny będę za wszelkie sugestie i opinie.

Pzdr
Piotrek

2. Data: 2006-04-25 09:40:49

Temat: Re: Jak mikrofala dla dużej rodziny ?
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):
> [...]
> Cena do 500 zł. Nie mam zielonego pojęcia na temat tych sprzętów dlatego
> wdzięczny będę za wszelkie sugestie i opinie.

Moje subiektywne zdanie:
1. W mikrofalówce najważniejszy jest magnetron, magnetrony produkuje
kilka firm na świecie - także kupując np. Amica, jest duża szansa, że
magnetron będzie taki, jak w whirlpoolu - więc wybór firmy IMHO nie jest
taki ważny
2. Ważna jest subiektywna "łatwość obsługi" i staranność wykonania - są
takie kuchenki, które wyglądaja, jakby sie miały rozlecieć
3. Czy rodzice mają też piekarnik? Jak mają, to na 90% nie będą kuchenki
używać do niczego innego niż do podgrzewania - wtedy wystarczy kuchenka
mikrofalowa bez grilla i tym podobnych wynalazków
4. Jak grill, to tylko kwarcowy, chociaż jego wielkość sprawia, że IMHO
używanie go jest trochę niecelowe...
5. Weź koniecznie model ze sterowaniem elektronicznym (te z mechanicznym
nie dają powtarzalnych wyników).
6. poszukaj ofrert w sklepach internetowych (np. przez www.skapiec.pl -
warto)

Ja kupiłem pod choinkę kuchenke Amica AMM17E70G, i jestem bardzo
zadowolony, chociaż jakbym dziś kupował, to grilla bym nie brał.
Używam często, ale tylko do podgrzewania, gotuję na palnikach, piekę w
piekarniku.

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2006-04-25 09:43:22

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Czy rodzice mają też piekarnik? Jak mają, to na 90% nie będą kuchenki
> używać do niczego innego niż do podgrzewania - wtedy wystarczy kuchenka
> mikrofalowa bez grilla i tym podobnych wynalazków

No to ja sie podłacze do watku jesli mozna. Tez jestem przed kupnem
mikrofali, tylko wlasnie do kuchni z sama płyta gazowa, bez
piekarnika. Cena moze byc troche wyzsza, do ~750zł powiedzmy. Ktos
moze cos polecic/zalecic?

Lestat
------------
|Darts Zone: http://l.pl/lestat/ Kotostan: http://jukon.prv.pl/ |
|Plastik 1/48: http://plastik.prv.pl/ GG 281147 |
------------

4. Data: 2006-04-25 10:32:37

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie znam co prawda ceny ale najlepszy bezwglednie jest Whirpool z
termoobiegiem, grilem i funkcja crisp- dzieki niemu piekarniki i wszelkie
inne wynalazki okazuja sie w kuchni zupelnie zbedne, uzywamy jej kilka razy
dziennie juz od jakis 7 lat i 0 problemu- ostatnio widzialem w sklepie
niemal identyczna wiec ciagle je produkuja

Tomasz

5. Data: 2006-04-25 11:25:23

Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziennie juz od jakis 7 lat i 0 problemu- ostatnio widzialem w sklepie
> niemal identyczna wiec ciagle je produkuja

Cos takiego wypatrzyłem:
http://www.rtvagd.sklep.pl/?prod_id=4034
moze ktos zna z autopsji?

Lestat
------------

6. Data: 2006-04-27 05:28:38

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr 'Lestat' Puchowski" <l...@...pl> wrote in message
> Cos takiego wypatrzyłem:
> http://www.rtvagd.sklep.pl/?prod_id=4034
> moze ktos zna z autopsji?

mam model 325 i bardzo polecam, rozni sie od tego z linka tylko brakiem
szostego zmyslu ale to w ogole nie przeszkadza
bardzo dobra kuchenka
pozdrawiam
Ania

7. Data: 2006-05-02 09:58:28

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cos takiego wypatrzyłem:
> http://www.rtvagd.sklep.pl/?prod_id=4034
> moze ktos zna z autopsji?
>
> Lestat

Ja mam taką o pojemności 34l (cenowo trochę droższa), ale funcje te same
oprócz gotowania na parze i szóstego zmysłu (który eliminuję przy zakupie
każdego sprzętu Whirlpoola). Sprawdza się świetnie, uważam że bez grilla i
crispa nie warto kuchenki kupować. Jedna rzecz, na którą nie zwróciłam uwagi
przy zakupie, a która teraz mnie bardzo cieszy: to wnętrze ze stali
nierdzewnej, a nie emaliowane jak w większości innych kuchenek. Polecam :)
bogna

Wanna "Muza"
szafy wnekowe
Szafy wnekowe