Jak mogą byc skutki brania leków antydepresyjnych i palenia Marihuany ???

1. Data: 2002-10-14 11:12:14

Temat: Jak mogą byc skutki brania leków antydepresyjnych i palenia Marihuany ???
Od: "IP" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Dzieki z gury za odpowiedzi.

1. Data: 2002-10-14 11:19:38

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IP" napisał w wiadomości :
> Jak w temacie. Dzieki z gury za odpowiedzi.
> Pozdrawiam

Fatalne (zwłaszcza to drugie).

Bacha.

1. Data: 2002-10-14 11:28:47

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pale M. i nie mam ze sobą problemów, czuje się świetnie. moja dziewczyna
też pali i nie zauważam specjalnych negatywnych reakcji,... ale nie pale za
często... bo wiem, iz po paleniu zawsze są spadki nastroju...Natomiast w
żadnym przypadku nie powinny palić osoby z zabużeniami psychiki jak
depresja... A skutkami leków depresyjnych może być senność oraz napady
euforii ale to wszystko zależy od tego co się bierze..
Królik
Użytkownik Bacha <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aoe95s$a2p$...@f...acn.pl...

1. Data: 2002-10-14 11:35:18

Od: Tomasz Łukaszewicz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już koniec z tobą gościu.
Pozdrówka
Tomasz

1. Data: 2002-10-14 11:37:03

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytajcie to uwaznie...to raport WHO - Światowej Organizacji Zdrowia

PZDR Królik

1. Data: 2002-10-14 11:50:08

Od: Adam <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Łukaszewicz napisał co następuje:

> Już koniec z tobą gościu.

Nic z tego. Nie widzę w tym pytaniu nic zdrożnego.
Z uwag moralizatorskich których przedmówcy zaoszczędzili nawet
zwerbalizuję jedną:
- konroluj palenie trawy (m.in. przez ograniczanie się do rzadkiego jej
używania i w małych ilościach)

Palenie trawy + środki antydepresyjne (np. prozac, effectin itp.) mogą
spowodować nieprzewidywalne w skutkach działania. Z moich obserwacji
wynika _znaczne_ wzmocnienie działania marihuany. Można 'zejść' po
trzech machach i męczyć się potem z wymiotowaniem pół nocy. Co do
działania antydepresyjnego leku - ja nie stwierdziłem zmian.
Z uwagi na skutki uboczne zapaliłem lekko dwa razy tylko przez okres
ok. pół roku. Potem samemu się można przekonać, że jednak warto
ograniczyć się do innych używek.

Acha: najczęściej, typowe nowe środki antydepresyjne + alkohol = brak
skutków ubocznych (z połączenia). Oczywiście skutki uboczne samego
alkoholu zostają takie same.

Adam

1. Data: 2002-10-14 17:00:11

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Oct 2002 13:12:14 +0200, IP napisał/napisała:
> Jak w temacie. Dzieki z gury za odpowiedzi.
^^^^
1 skutek :>

--
Motto: * 22 pazdziernik YEA! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

czy jestem gorsza?
zwiazki - oczekiwania
Laughter therapy.