Jak mrozić cepeliny? pyzy ziemniaczane?

1. Data: 2009-08-22 17:59:22

Temat: Jak mrozić cepeliny? pyzy ziemniaczane?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...aby zachowały puszystość i kolor nie ściemniał zbytnio? Mrozić surowe
czy ugotowane? No już sama nie wiem, nie mroziłam ich jeszcze, ale
naprodukowałam dziś tyle, że chyba pójdą do zamrażarki. Znajoma mrozi
surowe, nawet jadłam jej pyzy ugotowane po tym, jak czekały sobie na okazję
zamrożone na surowo - były dobre, nie ściemniały. Natomiast jeśli kładę
ugotowane do lodówki na choćby krótkie przechowanie, ciemnieją nieładnie i
w zw. z tym może rzeczywiście do mrożenia lepiej dać surowe? No, powiedzmy,
problem jest.
--

Ikselka.

2. Data: 2009-08-23 17:42:18

Temat: Re: Jak mrozić cepeliny? pyzy ziemniaczane?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Aug 2009 16:40:51 +0200, Diabełson napisał(a):

> zamrozić ugotowane w płynnym azocie

Twój mózg już tam jest - prześmierdłyby...

--

Ikselka.

3. Data: 2009-08-23 21:23:13

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Diabełson napisał:

> zamrozić ugotowane w płynnym azocie, nie ściemnieją a twarde że można
> zestrzelić beninga z procy

ROTFL

4. Data: 2009-08-23 21:44:59

Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Twój mózg już tam jest - prześmierdłyby...

jak już coś mówisz to zamknij pysk a jak piszesz na grópe to wypierdalaj

5. Data: 2009-08-25 19:42:07

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co do tematu:

moja babcia, czy to pierogi, uszka, pyzy, kopytka, wrzuca na wrzątek do
gotowania na 2-3min i potem do zamrażarki. Nie trzeba długo studzić a są
tylko lekko ścięte. Coś jak z frytkami - też są przed zamrożeniem podsmażone
właśnie chyba po to żeby nie ściemniały. Ja np nie odróżnię u babci czy pyzy
są z zamrażarki czy świeże.

Pozdrawiam.

Spageti po hińsku
poski przepis